AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb vandaag ook weer me bestelling ontvangen. Alleen de shakebeker die er bij zit is kapot:(. Zit gewoon een gat in de deksel en het afgebroken stuk lag los in de doos.

Gaat fight factor van nutrabolics er trouwens uit?

waarom hebben jullie geen potten whey van 1kg? Ik wissel nl graag af van smaak en ik vind 2dan teveel

Gaat fight factor van nutrabolics er trouwens uit?

nee, eigenlijk niet:D We kopen er gewoon heel veel van in en verkopen het voor een heel scherpe prijs. We hebben eigenlijk geen plek voor zulke aanbiedingen die lang lopen. Vandaar bij de op=op:D (tht 2014

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 14:57 ----------

waarom hebben jullie geen potten whey van 1kg? Ik wissel nl graag af van smaak en ik vind 2dan teveel

We krijgen de vraag vaker. In de praktijk is het echter zo dat de omploop van kleine Whey verpakkingen erg laag is omdat ze in verhouding een stuk duurder zijn.

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 14:57 ----------

Ik heb vandaag ook weer me bestelling ontvangen. Alleen de shakebeker die er bij zit is kapot:(. Zit gewoon een gat in de deksel en het afgebroken stuk lag los in de doos.

Geef mij het referentienummer maar even door:)

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 15:00 ----------

Eigenlijk pas vrijdag in de weekaanbieding maar nu al beschikbaar!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

****Normaal 34,90 NU 19,90!****

Heb er wat samples bij in gestopt;)

- Eldert

Naar jou bestelling heb ik ook gekeken, helaas is hij al verzonden. Geef je bij je volgende bestelling even aan dat je nog wat samples van mij te goed hebt? Dan maken we er een mooi pakketje van:D

- Eldert

Bestelling is binnen, thanks voor de samples! zitten dingen bij die ik graag wil proberen dus ben er erg blij mee:)

Bestelling binnen, cop beta-alanine en caffeine doen hun werk!

En ook hier bestelling binnen, bedankt B&F!

Helaas is mijn bestelling niet helemaal in orde. Ik had de Ultra-Micronized BCAA poeder besteld, maar heb gekregen de goedkopere variant Pure Muscle BCAA. De inpakker heeft duidelijk niet opgelet of het zijn bezuinigingsmaatregelen. ;)
Mijn ref.nr. 412713

PS ik kan eventueel een foto als bewijs meesturen.

Laatst bewerkt:
B&F, twee korte vraagjes:

- Welke groene thee pillen zijn beter, die van jullie huismerk of die van Now Foods? Die van Now Foods bevat 400mg extract, en die van jullie huismerk 250mg? Of zie ik dat verkeerd?

- Is het ook mogelijk om een Dexaprine sample te bestellen? Lijkt me een zeer interessant product, maar als ik van mensen lees dat ze er kots misselijk van worden heb ik geen zin om voor niks een potje te kopen :p

Alvast bedankt

Hartelijk dank voor uw bestelling op bodyenfitshop.nl!
Hieronder treft u een overzicht van uw bestelling aan.

Referentie nummer: 412024
Faktuur datum: 30-04-2012
Betaalmethode: Vooruitbetaling

Niet ontvangen vandaag, en nog geen mail ontvangen dat het verstuurd is. Zoals ik al zei woon ik in belgie dus daar kan de vertraging aan liggen.. Als je kan zeggen wanneer het verstuurd word of wnnr je de betaling gekregen hebt zou ik daar in het vervolg rekening mee kunnen houden.

Zijn er plannen om, in navolging van Hard!, een supergeconcentreerd post workout product op de markt te brengen, iets als Hyper Response? NR1 maar dan zonder de NO en carbs?

NeuroCore gaat toch ook uit de handel?

Edit:
Hoe zit het trouwens met Craze? Deze is bij jullie uitverkocht, en zou binnen 14 dagen weer binnen zijn, echter gaat dit nog wel door?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/craze-ds-binnenkort-gebanned-306778/

Nee, niet dat ik weet.:) Voor de Craze zal dit waarschijnlijk inhouden dat deze voorlopig niet meer komt:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 19:15 ----------

Zijn er plannen om, in navolging van Hard!, een supergeconcentreerd post workout product op de markt te brengen, iets als Hyper Response? NR1 maar dan zonder de NO en carbs?

De kans dat er na de zomer nog een ultra concentrated product aankomt is er wel. Nog niets vast maar het zou eventueel wel die kant op kunnen gaan.:)

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 19:19 ----------

Hartelijk dank voor uw bestelling op bodyenfitshop.nl!
Hieronder treft u een overzicht van uw bestelling aan.

Referentie nummer: 412024
Faktuur datum: 30-04-2012
Betaalmethode: Vooruitbetaling

Niet ontvangen vandaag, en nog geen mail ontvangen dat het verstuurd is. Zoals ik al zei woon ik in belgie dus daar kan de vertraging aan liggen.. Als je kan zeggen wanneer het verstuurd word of wnnr je de betaling gekregen hebt zou ik daar in het vervolg rekening mee kunnen houden.

We versturen inderdaad altijd direct. Je hebt echter gekozen voor vooruitbetaling zie ik. We versturen dan direct nadat de betaling binnen is. Daar het in BE ook gisteren een feestdag was, heb je kans dat we de betaling morgen pas binnen krijgen. Ik hoop dat ik het zo een beetje duidelijk kan maken voor je:) Dank je, voor de bestelling!:)

Laatst bewerkt:
B&F, twee korte vraagjes:

- Welke groene thee pillen zijn beter, die van jullie huismerk of die van Now Foods? Die van Now Foods bevat 400mg extract, en die van jullie huismerk 250mg? Of zie ik dat verkeerd?

- Is het ook mogelijk om een Dexaprine sample te bestellen? Lijkt me een zeer interessant product, maar als ik van mensen lees dat ze er kots misselijk van worden heb ik geen zin om voor niks een potje te kopen :p

Alvast bedankt

Groene thee;
De Green Tea Slank is de beste koop.:) Dezelfde kwaliteit/gehalte aan egcg. Die van ons bevat 100mg meer extract per capsule, 500mg - 400mg.:)

Sample;
Je kan de vraag even bij " opmerkingen" zetten. Ik dacht dat ze op waren maar als we ze nog hebben dan doen we ze erbij.

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 19:30 ----------

Helaas is mijn bestelling niet helemaal in orde. Ik had de Ultra-Micronized BCAA poeder besteld, maar heb gekregen de goedkopere variant Pure Muscle BCAA. De inpakker heeft duidelijk niet opgelet of het zijn bezuinigingsmaatregelen. ;)
Mijn ref.nr. 412713

PS ik kan eventueel een foto als bewijs meesturen.

Ik regel het direct nog voor je:)

Laatst bewerkt:
Vandaag bestelling binnen gekregen, mooi grote pot:D
Alleen jammer dat de aangevraagde noxipro er niet bij zat.. Waren ze al op? Volgens mij stond er laatst nog een extra herinnering op facebook.

Hoe lang voordat de 'Shaker Pro' er weer is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven