AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo B&F,

dit pakketje is nog steeds niet bezorgd???

We zijn inmiddels een week verder. Ik verwacht wel een mooie compensatie van zo'n grote webshop :D

Referentienummer: 410249

Hoor graag hoe dit opgelost kan worden.

Hallo B&F,

een maat van mij heeft gisteren dit besteld: http://bodyenfitshop.nl/agmatine/body-fit-sportsnutrition/agmatine-100-puur

maar hij kreeg vandaag: http://bodyenfitshop.nl/agmatine/body-fit-sportsnutrition/agmatine

Hoe kunnen we dit oplossen?

Kunnen jullie het juiste product toezenden? Kunnen jullie er direct ook een mooi sample pakketje voor hem van maken?

Hoor graag wat de mogelijkheden zijn.

ref nr: 410249

---------- Post toegevoegd Sat 28 Apr 2012 om 10:46 ----------

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

ilco@bodyenfitshop.nl

???

Laatst bewerkt:
Hallo B&F,

dit pakketje is nog steeds niet bezorgd???

We zijn inmiddels een week verder. Ik verwacht wel een mooie compensatie van zo'n grote webshop :D

Referentienummer: 410249

Hoor graag hoe dit opgelost kan worden.
Ilco had het graag opgelost voor je als hij je mail had ontvangen, helaas werkt het emailadres ilco@ niet. In ieder geval, ik heb het juiste opgestuurd en mag je de Agmatine wel houden. Lijkt me al een prima oplossing. Morgen in huis :)

Groetjes Ralf

Als dat geen goede deal is ;) VP toch 17,50!

Als dat geen goede deal is ;) VP toch 17,50!
Idd, krijgt hij 35g ipv 30g van het zelfde spul en gaat hij er over zagen... Wettelijk gezien heeft hij gelijk (niet het product dat hij bestelde) maar lijkt me dat hij puur wil profiteren van de situatie. Om dit topic niet te verkloten ga ik beleefd blijven :p maar een verwijzing naar Karwan lijkt me deze maal niet ongepast. Vraag hij nog eens om extra samples ook... :rolleyes:

Idd, krijgt hij 35g ipv 30g van het zelfde spul en gaat hij er over zagen... Wettelijk gezien heeft hij gelijk (niet het product dat hij bestelde) maar lijkt me dat hij puur wil profiteren van de situatie. Om dit topic niet te verkloten ga ik beleefd blijven :p maar een verwijzing naar Karwan lijkt me deze maal niet ongepast.

En ook nog mailen naar een verkeerd adres #Fail :D Ik zal verder ook mijn mond houden :rolleyes:

idd, krijgt hij 35g ipv 30g van het zelfde spul en gaat hij er over zagen... Wettelijk gezien heeft hij gelijk (niet het product dat hij bestelde) maar lijkt me dat hij puur wil profiteren van de situatie. Om dit topic niet te verkloten ga ik beleefd blijven :p maar een verwijzing naar karwan lijkt me deze maal niet ongepast. Vraag hij nog eens om extra samples ook... :rolleyes:

+1

Ilco had het graag opgelost voor je als hij je mail had ontvangen, helaas werkt het emailadres ilco@ niet. In ieder geval, ik heb het juiste opgestuurd en mag je de Agmatine wel houden. Lijkt me al een prima oplossing. Morgen in huis :)

Groetjes Ralf

Dank je wel. Dit lijkt me niets meer dan gebruikelijk. Nu komt het over alsof je mij een dienst bewijst, door te zeggen dat ik de agmatine caps mag houden.
Ik stuur die caps met alle liefde terug, dan wil ik wel graag de verzendkosten vergoed krijgen.

Tevens heb ik een week geleden al een mail gestuurd naar ralf@bodyenfitshop.nl en ik heb ook een week geleden in dit topic een bericht achtergelaten. Dat is dus meerdere keren dat ik een signaal afgeef.

Door de manier hoe jij je reply hebt opgesteld, komt het nu net over als ik een profiteur ben. De eerste mailtjes van leden heb ik al binnengekregen, met termen als gierigaard, profiteur etc.

Jammer, misschien is het handig als je voortaan op de formulering van je mailtjes let.
Tevens is dit een product besteld dat besteld is door een vriend van mij, en niet voor mij. Ik ben louter een doorgeef luik.

Wil jij een Rush shirt zoals hieronder weergegeven? Check onze facebook voor de voorwaarden!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

facebook.com/bodyenfitshop

Groetjes Ralf

Idd, krijgt hij 35g ipv 30g van het zelfde spul en gaat hij er over zagen... Wettelijk gezien heeft hij gelijk (niet het product dat hij bestelde) maar lijkt me dat hij puur wil profiteren van de situatie. Om dit topic niet te verkloten ga ik beleefd blijven :p maar een verwijzing naar Karwan lijkt me deze maal niet ongepast. Vraag hij nog eens om extra samples ook... :rolleyes:

Hey Leon,

Alles goed? Hoe bevalt je nieuwe baan je? Heb jij je draai al kunnen vinden?

Oh, nog bedankt voor de PM!

Kleine bestelling gedaan, had toch WMS nodig, ref: 415323 Laat dat shirt maar komen :)

Gaaf shirt en mooie aktie!

De shirts zijn nu alweer op. Iedereen tot half 10 besteld heeft krijgt een shirtje. Mocht het shirtje op zijn, dan krijg je een polo in jouw aangegeven maat van ons huismerk. Iedereen bedankt!!

Groetjes Ralf

Netjes ralf, weer een goede actie, en bedankt voor de weekaanbiedingen.

Prettig weekend alvast.

Top service weer! Shakebeker is kapot gegaan tijdens het versturen, maar er is gelijk weer een nieuwe opgestuurd!

Als je noxipro puur voor het cutten wilt gebruiken is het dan efficient genoeg om het alleen op rustdagen (dieetdagen) te nemen? En het is denk ik geen probleem om het 's ochtends door me creatine te gooien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven