Rox92
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 349
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 93kg
Helaas hebben we deze nog niet, zorg er wel voor dat je een extra PWO sample krijgt
- Eldert
awww yeah helemaal top

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas hebben we deze nog niet, zorg er wel voor dat je een extra PWO sample krijgt
- Eldert

Hallo B&F,
een maat van mij heeft gisteren dit besteld: http://bodyenfitshop.nl/agmatine/body-fit-sportsnutrition/agmatine-100-puur
maar hij kreeg vandaag: http://bodyenfitshop.nl/agmatine/body-fit-sportsnutrition/agmatine
Hoe kunnen we dit oplossen?
Kunnen jullie het juiste product toezenden? Kunnen jullie er direct ook een mooi sample pakketje voor hem van maken?
Hoor graag wat de mogelijkheden zijn.
ref nr: 410249
---------- Post toegevoegd Sat 28 Apr 2012 om 10:46 ----------
This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
ilco@bodyenfitshop.nl
![]()
Ilco had het graag opgelost voor je als hij je mail had ontvangen, helaas werkt het emailadres ilco@ niet. In ieder geval, ik heb het juiste opgestuurd en mag je de Agmatine wel houden. Lijkt me al een prima oplossing. Morgen in huisHallo B&F,
dit pakketje is nog steeds niet bezorgd
We zijn inmiddels een week verder. Ik verwacht wel een mooie compensatie van zo'n grote webshop
Referentienummer: 410249
Hoor graag hoe dit opgelost kan worden.

Idd, krijgt hij 35g ipv 30g van het zelfde spul en gaat hij er over zagen... Wettelijk gezien heeft hij gelijk (niet het product dat hij bestelde) maar lijkt me dat hij puur wil profiteren van de situatie. Om dit topic niet te verkloten ga ik beleefd blijven
maar een verwijzing naar Karwan lijkt me deze maal niet ongepast. Vraag hij nog eens om extra samples ook... 
Idd, krijgt hij 35g ipv 30g van het zelfde spul en gaat hij er over zagen... Wettelijk gezien heeft hij gelijk (niet het product dat hij bestelde) maar lijkt me dat hij puur wil profiteren van de situatie. Om dit topic niet te verkloten ga ik beleefd blijvenmaar een verwijzing naar Karwan lijkt me deze maal niet ongepast.
Ik zal verder ook mijn mond houden 
idd, krijgt hij 35g ipv 30g van het zelfde spul en gaat hij er over zagen... Wettelijk gezien heeft hij gelijk (niet het product dat hij bestelde) maar lijkt me dat hij puur wil profiteren van de situatie. Om dit topic niet te verkloten ga ik beleefd blijvenmaar een verwijzing naar karwan lijkt me deze maal niet ongepast. Vraag hij nog eens om extra samples ook...
![]()
Ilco had het graag opgelost voor je als hij je mail had ontvangen, helaas werkt het emailadres ilco@ niet. In ieder geval, ik heb het juiste opgestuurd en mag je de Agmatine wel houden. Lijkt me al een prima oplossing. Morgen in huis
Groetjes Ralf
Idd, krijgt hij 35g ipv 30g van het zelfde spul en gaat hij er over zagen... Wettelijk gezien heeft hij gelijk (niet het product dat hij bestelde) maar lijkt me dat hij puur wil profiteren van de situatie. Om dit topic niet te verkloten ga ik beleefd blijvenmaar een verwijzing naar Karwan lijkt me deze maal niet ongepast. Vraag hij nog eens om extra samples ook...
![]()
Leon = Whami? O.oHey Leon,
Alles goed? Hoe bevalt je nieuwe baan je? Heb jij je draai al kunnen vinden?
Oh, nog bedankt voor de PM!
Leuke actie! Meteen vlug maar even een bestelling geplaatst!Wil jij een Rush shirt zoals hieronder weergegeven? Check onze facebook voor de voorwaarden!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
facebook.com/bodyenfitshop
Groetjes Ralf
(Referentie nummer: 415309)Ja hoor, bedankt voor je order!Leuke actie! Meteen vlug maar even een bestelling geplaatst!
Heb ik er een shirt bij?(Referentie nummer: 415309)
YES!!! Thanks!