AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe zit het met de white chocolate smaak ? Ben namelijk van plan om mijn kwark achterwege te laten en op de Micellar Casein over te stappen & dan ook direct een grote pot in te slaan !

Ik twijfel tussen de volgende smaken :

- Cookies & Cream
- Coconut Ice Cream
- White Chocolate

Alle hulp is welkom :D

De bestelling die er loopt aan te komen is :

- Creapure Creatine
- Agmatine
- Hard!
- Micellar Caseine ( Weet nog niet welke smaak)

Tsjiiiiiiing !

Hey jongens, vandaag mijn kledingpakket binnengekregen.
Maat is perfect! Heb meteen de trui aangedaan hijs lekker warm haha.

Gisteren besteld, om 11.30u aangekregen in België!! De vertragingen bij de post zijn opgelost!!! :D
Alleen wel 2 samples van ice coffee gekregen, maar ik lust geen koffie :(

Gisteren besteld, om 11.30u aangekregen in België!! De vertragingen bij de post zijn opgelost!!! :D

Gewoon proberen, ice coffee is iets heel anders dan normale koffie :)

b&f weten jullie iets over refnr 411757?
Al van maandag betaald met overschrijving, normaal krijg ik altijd de woensdag bevestiging, maar nu nog steeds niets :)

greeets

Toen straks de whey straciatella op.. Echt een aanrader!! :D vanavond de choco coconut bounty proberen :D

Ik heb de extra samples ontvangen. Dank je wel daarvoor.
Maar mijn vraag bij de bestelling was alleen of jullie een chocolate bounty sample wilde meesturen, en die zit er niet bij.

Een sample is ideaal om een smaak uit te proberen, zonder dat ik meteen een hele pot moet kopen. Nu durf ik de smaak niet te bestellen.

Het lijkt me niet zo'n lastig verzoek toch? Het lijkt er op dat er door massaverkoop de kleine dingetjes misgaan, waar de klanttevredenheid helaas van achteruit gaat.
En mochten jullie ze niet hebben, schrijf dat dan gewoon even snel met een pen op de bon erbij. Dan weet de klant dat julllie in ieder geval je best gedaan hebben. Scheelt weer een hoop met de after sales service.
(die overigens wel goed is via deze site)
Je hebt gelijk, ik heb het persoon aangesproken die daarover gaat. We hebben normaal gesproken nooit samples direct voorradig en als je ze wil testen, is het het meest verstandig om een Variety pakket te kopen. Desalniettemin, we proberen altijd zoveel mogelijk rekening te houden met je;)
Hoeveel capsules krijg je bij de Body Perfection Duo? Als ik uit ga van de standaard aantallen en aanbevolen doseringen, dan kom ik uit op capsules voor 13 dagen Ideal Body en 45 dagen Fast Diet. Is niet echt een handige combinatie lijkt mij?
Ik geef het door aan Ilco;)
Hey jongens, vandaag mijn kledingpakket binnengekregen.
Maat is perfect! Heb meteen de trui aangedaan hijs lekker warm haha.
Gefeliciteerd, onze kleding is van ontzettend mooie en goede kwaliteit! Volgende week weer een nieuwe actie!
Haha, probeer het eens. Ik ben zelf ook geen koffie drinker, maar hij is echt lekker!
b&f weten jullie iets over refnr 411757?
Al van maandag betaald met overschrijving, normaal krijg ik altijd de woensdag bevestiging, maar nu nog steeds niets :)

greeets
Ik stuur je even een PM.

Groetjes Ralf

Helaas nooit meer iets van vernomen...
Wil je me even een PM sturen met hoe en wat? Dan neem ik het van mijn collega over en los ik het direct op!

- Eldert

---------- Post toegevoegd Thu 3 May 2012 om 13:45 ----------

MrCash betalingen worden altijd direct verzonden, het mooie ervan is, dat je het altijd binnen 24 uur geleverd krijgt. Zo ook in België!

Wat zijn de nieuwe weekaanbiedingen?

Overigens, gelden deze weekaanbiedingen ook bij aanschaf in de shop in Amersfoort?

Toen straks de whey straciatella op.. Echt een aanrader!! :D vanavond de choco coconut bounty proberen :D
Haha, de nieuwe smaken zijn echt lekker. De Whey Perfection hebben we nu in 20 lekkere smaken. Eenmaal aan de Whey Perfection wil je nooit weer anders:zuip:

Whey Perfection is verkrijgbaar in de 21 allerbeste smaken:
-Banana Milkshake[Afbeelding niet meer beschikbaar]
-Vanilla Milkshake
-Strawberry Milkshake
-Chocolate Milkshake
-Cappuccino
-Cookies en Cream Milkshake
-Berry Blast Milkshake
-Sweet Apple Milkshake
-Creamy Coconut Milkshake
-Sunny Peach Milkshake
-Fresh Orange Milkshake
-Frambozen Milkshake
-Cool Cassis
-Ice Coffee
-Lemon Ice
-Naturel / smaakloos (geen toevoegingen)
-Stracciatella *nieuw*
-Granny's Apple Pie *nieuw*
-Watermelon *nieuw*
-Chocolata Coconut Bounty *nieuw*
-Nutella *nieuw*
-Watermelon *nieuw*
-Strawberry / Kiwi *nieuw*

Net even de Whey Perfection + Creapure Duo besteld.

Ben alleen vergeten om wat samples te vragen. Zou je dit a.u.b nog kunnen regelen voor me?

Ref: 414522

Wat zijn de nieuwe weekaanbiedingen?

Overigens, gelden deze weekaanbiedingen ook bij aanschaf in de shop in Amersfoort?
De nieuwe weekaanbiedingen zijn:
Neurocore (nu al voor de weekaanbiedingsprijs)
Super Creatine
Tested Omega 369
Opti Men

Groetjes Ralf

---------- Post toegevoegd Thu 3 May 2012 om 13:53 ----------

Net even de Whey Perfection + Creapure Duo besteld.

Ben alleen vergeten om wat samples te vragen. Zou je dit a.u.b nog kunnen regelen voor me?

Ref: 414522
Geregeld, morgen in huis!

nette aanbiedingen ralf, ik kan nog wel wat opti gebruiken!

thanks, fijne dag nog.

Ik had wel de stracetella de nutella en de grandma apple pie maar dat was 1 week terug mischien zitten die nieuwe smaken er ook wel bij dunno yet:rolleyes:

En welke is je favoriet? ik heb de Straciatella nu maar heb percies een beetje spijt dat ik nutella niet heb gekozen.. Choconut bounty was OVERHEEEEEERLIJK trouwens.. Die was op in 2weken :D

hoi b&f kunnen jullie eens natrekken wat er misgaat bij de post met bestelling referentie : 410318
heb 2bestellingen op dezelfde dag (uurtje verschil) geplaatst 1tje is al van gisterenmorgen binnen andere word steeds uitgesteld eerst voorzien voor woensdag dan voor vandaag nu is het al voor vrijdag ...

thx en grts annootjen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven