- Waardering
- 1.986
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaelke keer als ik bestel beginnen jullie met een actie de dag erop!!
![]()
ach ze doen zoveel acties dat je altijd ergens wel aan mee kan doen 
Bedankt, ik leid jullie graag het weekend goed inNetjes ralf, weer een goede actie, en bedankt voor de weekaanbiedingen.
Prettig weekend alvast.

Ik zou het niet adviseren. NoxiPro is een pre workout die je energie/rush geeft om harder te trainen ed. Als je vet verbranding wilt stimuleren werkt zo'n product uiteraard ook, maar toch minder voor jouw doel. Ik zou dan voor een goede fatburner gaan zoals Dexaprine.Top service weer! Shakebeker is kapot gegaan tijdens het versturen, maar er is gelijk weer een nieuwe opgestuurd!
Als je noxipro puur voor het cutten wilt gebruiken is het dan efficient genoeg om het alleen op rustdagen (dieetdagen) te nemen? En het is denk ik geen probleem om het 's ochtends door me creatine te gooien?
Ik zou het graag aan willen geven, maar dit soort dingen krijgen we af en toe binnen en is het meteen leuk om te verdelen.elke keer als ik bestel beginnen jullie met een actie de dag erop!!
![]()
Bedoel je review hier op het forum of op de website?Twee vragen:
* Waarom komen er geen reviews meer bij bij de producten.
Bij de Nr1 staat er niets en dat kan niet denk ik omdat het zo populair is.
En zelf heb ik eens een review geplaatst bij karbolyn en die is er ook nooit opgekomen.
* Gaat de 'Star' ooit nog eens binnenkomen? Vond ik ook wel superspul.
wtf manHallo B&F,
dit pakketje is nog steeds niet bezorgd
We zijn inmiddels een week verder. Ik verwacht wel een mooie compensatie van zo'n grote webshop
Referentienummer: 410249
Hoor graag hoe dit opgelost kan worden.
trieste vent ben jijop de websiteBedoel je review hier op het forum of op de website?
http://forum.dutchbodybuilding.com/...-and-fit-sports-nutrition-301425/index16.html

Op de website werkt alles helaas niet meer zo als behoren. De nieuwe website staat nu op 1 maand. Daar moet alles weer goed werken. De Star! komt voorlopig niet terug, eerlijk gezegd ook niet op langer termijn.Twee vragen:
* Waarom komen er geen reviews meer bij bij de producten.
Bij de Nr1 staat er niets en dat kan niet denk ik omdat het zo populair is.
En zelf heb ik eens een review geplaatst bij karbolyn en die is er ook nooit opgekomen.
* Gaat de 'Star' ooit nog eens binnenkomen? Vond ik ook wel superspul.
Bedankt voor je compliment. De NoxiPro samples heb ik ruimschoots op voorraad en zijn alleen maar voor "facebookbestellingen". Volgende keer krijg je die erbij.lekkere acties weer!
heb gister de omega die nu in de aanbieding is besteld en vergeten noxipro sample er bij te krijgen en nu kan je ook nog tshirt krijgen![]()
Super, graag gedaan. Ben benieuwd naar je ervaringen. Laat je het even weten in de review sectie?Ralf superbedankt voor de extra samples die je bij m'n bestelling geregeld hebt. Topservice!
Erg benieuwd naar de Noxipro en Dexaprine. (Tot nu toe Hard! en Maximize Intense gebruikt)
Bedankt voor je compliment. De NoxiPro samples heb ik ruimschoots op voorraad en zijn alleen maar voor "facebookbestellingen". Volgende keer krijg je die erbij.
Groetjes Ralf

Bestelling net binnengekomen ^^ Verry happy!
Had niet verwacht dat hard zo klein potken ging zijn xD
Ook had ik deze caffeine besteld:
http://www.bodyenfitshop.nl/caffeine/sci-fit/caffeine-anhydrous-200-mg
Maar de verpakking ziet er anders uit, voor de rest wel hetzelfde lijkt me.. Ook van sci fit en 200 caps. Wou het enkel laten weten
Thnx!
Nee, die zijn er nog wel. Door een miscommunicatie dachten mijn collega's dat ze op waren, maar ze staan nog onder mijn bureau.Heuj, ik dacht dat ze op waren?
Heb de noxipro facebook actie bij m'n laatste 2 bestellingen genoemd en niet ontvangen![]()

Bedankt voor je order. Sci Fit heeft een nieuw label om hun verpakkingen. Vandaar het er anders uitziet.Bestelling net binnengekomen ^^ Verry happy!
Had niet verwacht dat hard zo klein potken ging zijn xD
Ook had ik deze caffeine besteld:
http://www.bodyenfitshop.nl/caffeine/sci-fit/caffeine-anhydrous-200-mg
Maar de verpakking ziet er anders uit, voor de rest wel hetzelfde lijkt me.. Ook van sci fit en 200 caps. Wou het enkel laten weten
Thnx!
Bedankt voor je order. Die heb je vandaag!Das minder gister en eergister 3 x amino caps bestelt en 2 emmers whey ....had ik maar even gewacht haha ....maar top service .. Mij hebben jullie erbij als klant

Top, laat je even weten wanneer ze er exact zijn? dan kom ik er weer 10 bij je halen! ik eet die dingen!
Gr
Roderick

Is Glycomaize van optimum uit jullie assortiment?
.

Iedereen stop nou eens over die shakebekers...
En Ralf, leuk!