MesutY
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 617
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zouden de werknemers en gevers bij BF ook bodybuilders zijn?

lol? wat is dat met jullie? krijgen we nog niet genoeg samples?Ik heb gisteren een bestelling gedaan (referentienummer: 414893) en heb hem zojuist binnen gekregen. Echter ontbreekt de Orbytape, zou deze nog nageleverd kunnen worden? Eventueel met wat extra samples om het goed te maken.
Voor de rest ben ik tevreden met de snelle levering.
Ik heb gisteren een bestelling gedaan (referentienummer: 414893) en heb hem zojuist binnen gekregen. Echter ontbreekt de Orbytape, zou deze nog nageleverd kunnen worden? Eventueel met wat extra samples om het goed te maken.
Voor de rest ben ik tevreden met de snelle levering.

Excuses voor het ongemak! Orbytape +samples nagestuurd, morgen in huis!
- Eldert

lol? wat is dat met jullie? krijgen we nog niet genoeg samples?

Nee, die zijn er nog wel. Door een miscommunicatie dachten mijn collega's dat ze op waren, maar ze staan nog onder mijn bureau.![]()

Grmbl..
Even kijken of ik nog wat nodig heb dan, moet ik wéér een bestelling plaatsen![]()

Gaat lekker zo te zien!Whuuut rare verhoudingGaat lekker zo te zien!
En van je mattie ralph?

Ralph is er op het moment niet, ik weet het niet precies
- Eldert

Ik heb gehoord dat je boven de 200kg moeten kunnen squatten en DL'en om bij B&F shop te werken, is daar waar?![]()

Oh ik had gehoord dat ze minstens 110kg moeten kunnen doen met MP om minstens 2 potten whey tegelijk op het hoogste schap te kunnen zettenIk hoorde dat je een pot whey van 2kg in 30minten volledig moest uit eten![]()
Ik heb gehoord dat je boven de 200kg moeten kunnen squatten en DL'en om bij B&F shop te werken, is daar waar?![]()

Ik hoorde dat je een pot whey van 2kg in 30minten volledig moest uit eten![]()

Oh ik had gehoord dat ze minstens 110kg moeten kunnen doen met MP om minstens 2 potten whey tegelijk op het hoogste schap te kunnen zetten

Ik hoorde dat je een pot whey van 2kg in 30minten volledig moest uit eten![]()
nu vraag ik me af, kben steeds te laat voor die mooie acties
zijn er nog shirts over ?kheb nog een shaker te goed van die variety sachets want die trok op niks, misschien kunnen jullie zo'n shirt regelen ? zou echt wel top zijn
![]()