XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga zo 4,5kg whey bestellen, is banaan lekker, want ik wil niet dat ik straks 4.5kg whey moet gaan drinken wat niet tedrinken valt :P

Ja het is lekker maar ik heb van een normale whey pot nu 1kg over en dat vind ik vies geworden, dus 4,5kg banaan is teveel imo.

Ja het is lekker maar ik heb van een normale whey pot nu 1kg over en dat vind ik vies geworden, dus 4,5kg banaan is teveel imo.

162 shakes, banaan wordt wel vies neem ik denk ik 2.3kg whey voor 32e kost wel iets meer maar heb geen zin dat ik allemaal halfvollen potten overhou

ik heb 4.5 kg banaan al opgemaakt en ben nu bezig met de aardbei. Ik wordt ze niet zat iniedergeval, en als je het een keer iets anders wilt gooi je er een extra banaantje doorheen of wat nesquick.

hehe kon toch eens proberen :D
wanneer komt er nog eens zo'n actie ?

We gaan door met leuke acties dus zal niet heel lang gaan duren!!:)

---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 18:24 ----------

Ik ga zo 4,5kg whey bestellen, is banaan lekker, want ik wil niet dat ik straks 4.5kg whey moet gaan drinken wat niet tedrinken valt :P
En in wat wordt dat geleverd? in een zak of een ton?

Banaan is 100% een lekkere smaak. Zelfs de meest gevraagde smaak op het moment:zuip: De 4.54KG verpakking komt in een emmer met daarin ook nog eens een zak.:)

We gaan door met leuke acties dus zal niet heel lang gaan duren!!:)

---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 18:24 ----------

Banaan is 100% een lekkere smaak. Zelfs de meest gevraagde smaak op het moment:zuip: De 4.54KG verpakking komt in een emmer met daarin ook nog eens een zak.:)

bedankt, ik heb nu 2.4kg banaan besteld, ik hoop hem morgen binnen tehebben

Ik heb net Hard! binnen gekregen, maar klopt het dat zon potje maar half vol zit? Op een keukenweegschaal weegt het gehele potje 310 gram.. Zoja, waarom doen jullie niet gewoon een kleinere verpakking:P

240 gram, weegt zon potje a 70 gram? Maar waarom maken ze die verpakking niet wat kleiner dan, je verkoopt toch ook geen halve pakken drinken..:rolleyes:
maybe omdat er lomperikken tussen zitten die makkelijk zo'n potje omstoten of bijna of weet ik veel :rolleyes:

Beste body en fitshop, ik heb vanmiddag mijn bestelling binnen gekregen maar ik denk dat jullie een foutje hebben gemaakt. Ik had 4kg isolaat perfection besteld (fresh berry) maar ik heb maar 2 kg binnen gekregen. Kunnen jullie hier een oplossing voor bedenken? Ik heb wel voor 4kg betaald.

mvg jurriaan

240 gram, weegt zon potje a 70 gram? Maar waarom maken ze die verpakking niet wat kleiner dan, je verkoopt toch ook geen halve pakken drinken..:rolleyes:

Erg boeiende vraag...

Vraag ook effe gelijk waarom t hard! heet, waarom t een witte pot is ipv een zwarte & van welk materiaal de pot gemaakt is. ::rolleyes:

Erg boeiende vraag...

Vraag ook effe gelijk waarom t hard! heet, waarom t een witte pot is ipv een zwarte & van welk materiaal de pot gemaakt is. ::rolleyes:
Jonge het kon toch zijn dat er een foutje gemaakt is en dat ie maar halfvol is.. Zeikstraal

Oh ik had gehoord dat ze minstens 110kg moeten kunnen doen met MP om minstens 2 potten whey tegelijk op het hoogste schap te kunnen zetten

Uit stilstand

Jiskefet_storm.gif

Is mijn bestelling met referentienummer 414494 betaald ?
Ik heb gisteren die betaling gedaan en normaal krijg ik dan altijd de bevestiging dat het betaald is en een overzicht hoever mijn pakketje zit.

Dat heb ik deze keer niet...
Ben ik te vlug ? In dat geval mijn excuses :o

Beste body en fitshop, ik heb vanmiddag mijn bestelling binnen gekregen maar ik denk dat jullie een foutje hebben gemaakt. Ik had 4kg isolaat perfection besteld (fresh berry) maar ik heb maar 2 kg binnen gekregen. Kunnen jullie hier een oplossing voor bedenken? Ik heb wel voor 4kg betaald.

mvg jurriaan

Wat is het referentienummer? Dan regel ik het direct:)

---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 19:36 ----------

Is mijn bestelling met referentienummer 414494 betaald ?
Ik heb gisteren die betaling gedaan en normaal krijg ik dan altijd de bevestiging dat het betaald is en een overzicht hoever mijn pakketje zit.

Dat heb ik deze keer niet...
Ben ik te vlug ? In dat geval mijn excuses :o

Je hebt bestelt via " vooruitbetaling" . De betaling is bij ons echter nog niet bijgeschreven. Dit zal dan maandag gebeuren. Als je iets overmaakt dan wordt het wel direct af geschreven maar niet direct bij de begunstigde bijgeschreven. (Daar verdienen de banken geld aan)

Wat is het referentienummer? Dan regel ik het direct:)

---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 19:36 ----------

Je hebt bestelt via " vooruitbetaling" . De betaling is bij ons echter nog niet bijgeschreven. Dit zal dan maandag gebeuren. Als je iets overmaakt dan wordt het wel direct af geschreven maar niet direct bij de begunstigde bijgeschreven. (Daar verdienen de banken geld aan)

Ik heb jullie ook een email gestuurt, daar staat,het referentienummer in!

---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 19:53 ----------

Het nummer is 415037.

Ik heb jullie ook een email gestuurt, daar staat,het referentienummer in!

---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 19:53 ----------

Het nummer is 415037.

2kg Isolaat Perfection is reeds nagezonden hoor ik. Morgen in huis!:)

Ik heb net Hard! binnen gekregen, maar klopt het dat zon potje maar half vol zit? Op een keukenweegschaal weegt het gehele potje 310 gram.. Zoja, waarom doen jullie niet gewoon een kleinere verpakking:P

Zelf net hard! voor de eerste keer binnengekregen en zit indd maar halfvol :) Nix stranghe mee dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven