Rickbeen
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 11%
Zelf net hard! voor de eerste keer binnengekregen en zit indd maar halfvolNix stranghe mee dus.
Oke, thanks

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelf net hard! voor de eerste keer binnengekregen en zit indd maar halfvolNix stranghe mee dus.

coco icecream, vind de isolaat white chocolate niet zo bijzonder & de choco coco bounty weet ik nog nietTwijfel nogsteeds welke isolaat smaak ik neem, iemand een suggestie of mening?
- White choco
- Choco coco bounty
- Coco icecream
Welke welke welke!?

vraagje: ik wil die micellar casseine variety sachets (2x6smaken) bestellen. Maar ik kan maar 1 smaak kiezen? kzou niet graag 12 zakjes met dezelfde smaak ontvangen.![]()

Bel zo om half 11 ze direct evenVraagje: het tracking nummer wat ik kreeg per email doet het niet (ref: 415756). Betekent dit dat het vandaag niet afgeleverd wordt? Blijf er namelijk voor thuis, dus een beetje zonde als ik voor niets thuis blijf.

Nee, dat is niet mogelijk. Als je 'variety' besteld heb je altijd een boxje met alle smaken. In jouw geval is dat alle smaken 2 sachets.vraagje: ik wil die micellar casseine variety sachets (2x6smaken) bestellen. Maar ik kan maar 1 smaak kiezen? kzou niet graag 12 zakjes met dezelfde smaak ontvangen.![]()
Bel zo om half 11 ze direct even
Nee, dat is niet mogelijk. Als je 'variety' besteld heb je altijd een boxje met alle smaken. In jouw geval is dat alle smaken 2 sachets.
Bestelling geplaatst met ref 416028 om 2 voor 10 en Toch niet meteen verzonden terwijl er duidelijk staat: "Elke bestelling op werkdagen voor 22:00 uur 's avonds wordt direct verzonden." komt in mijn boekje te staan!!
(in case u didn't notice, just trollin =D)
Hoop dat ie er maandag is!! whey variety besteld om te weten welke smaak ik volgende keer zal nemen aangezien mijn whey bijna op is!! ben benieuwd! Maar B&Fshop kennende zal het niet tegenvallen! ;D
Een mooie manier om je favoriete smaken te bepalen. Eenmaal aan de Whey Perfection wil je nooit ander meer, dat beloof ik je!
Dank je, voor de bestelling.http://bodyenfitshop.nl/koolhydraten-alle/biotech-usa/carbox
Weet iemand de verhoudingen in soorten carbs hiervan? Ziet er aantrekkelijk uit maar als het nou 95% dextrose is en dan 1% vitargo 1% maltodextrine etc heb ik er niet zoveel aan.

Vraagje: het tracking nummer wat ik kreeg per email doet het niet (ref: 415756). Betekent dit dat het vandaag niet afgeleverd wordt? Blijf er namelijk voor thuis, dus een beetje zonde als ik voor niets thuis blijf.

vraagje: ik wil die micellar casseine variety sachets (2x6smaken) bestellen. Maar ik kan maar 1 smaak kiezen? kzou niet graag 12 zakjes met dezelfde smaak ontvangen.![]()

Ik denk dat nu echt zo'n beetje heel Nederland & Belgie aan de Whey Perfection zit
er staat 2x6 sachets maar in die dropbox staan er 10 smaken dusja. ofwel bedoelen ze dan 2 x 10 zakjes.
---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 11:32 ----------
[/COLOR]
Dat is een technisch ongemak. (de smaak die erbij staat negeren we dus) Bij de variety krijg je altijd 1 doosje met 2x6 smaken.
[/QUOTE]
Mijn pakketje is binnen. Helaas zat het t-shirt er niet bij.