AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had eerder een order geplaatst van 2x hardcore protein block en 3x hardcore Creatin bar, ref nr: 395945

2 creatine bar doosjes waren niet voorradig en zouden nagestuurd worden echter heb ik nog steeds niets vernomen na 24 dagen.

Deze week heb ik nog een mailtje verstuurd om erna te vragen en hierop is ook nog steeds niet geantwoord?

Nu wilde ik weten wanneer ik deze kan verwachten?

ik zou 3 keer grow willen bestellen ,kan die prijs wat aangepast worden voor 3stuks

Zojuist 2 sample packs besteld (whey perfection en casein micellar), als deze goed bevallen bestel ik ze voortaan bij jullie! ;)

De vorige keer had ik je een bericht gestuurd (Ralf) in verband met een bestelling waarbij het verkeerde adres was doorgegeven en dus in retour gekomen met als nota dat het adres waarnaar het verzonden moest worden niet bestond. Ik heb je het goede adres doorgegeven en je hebt het naar daar verstuurd maar die persoon zegt dat het nog altijd niet is toegekomen..

Ref: 415323 Top service weer :) thnx :)

Ik regel het voor je:)

---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 16:40 ----------

Ik had eerder een order geplaatst van 2x hardcore protein block en 3x hardcore Creatin bar, ref nr: 395945

2 creatine bar doosjes waren niet voorradig en zouden nagestuurd worden echter heb ik nog steeds niets vernomen na 24 dagen.

Deze week heb ik nog een mailtje verstuurd om erna te vragen en hierop is ook nog steeds niet geantwoord?

Nu wilde ik weten wanneer ik deze kan verwachten?

De Creatine Bars zijn gisteren weer binnen gekomen en alle backorders moeten verzonden zijn. Ik check het voor de zekerheid maandagochtend voor je:)

---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 16:42 ----------

ik zou 3 keer grow willen bestellen ,kan die prijs wat aangepast worden voor 3stuks

Heb de prijs per 3 stuks iets scherper gemaakt voor je:)

---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 16:43 ----------

Zojuist 2 sample packs besteld (whey perfection en casein micellar), als deze goed bevallen bestel ik ze voortaan bij jullie! ;)

Eenmaal aan de Whey & Micellar Perfection zul je nooit meer anders willen:) Dank je, voor de bestelling!

---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 16:43 ----------

De vorige keer had ik je een bericht gestuurd (Ralf) in verband met een bestelling waarbij het verkeerde adres was doorgegeven en dus in retour gekomen met als nota dat het adres waarnaar het verzonden moest worden niet bestond. Ik heb je het goede adres doorgegeven en je hebt het naar daar verstuurd maar die persoon zegt dat het nog altijd niet is toegekomen..

Heb je net een PM gezonden:)

wat is het verschil met jacked en neurocore?

Referentie nummer: 416446
Faktuur datum: 05-05-2012
Betaalmethode: iDeal

Maak er maar wat moois van :D

Woensdag middernacht besteld en vrijdag al in huis (Belgie!), super snelle bezorgtijd dus!
Kon niet wachten om mijn Micellar Casein Perfect Nutella smaak te proberen voor de 1ste keer ter vervanging van mijn kwark tijdens Keto-dieet.
Helaas.. note to myself, eerst smaaksamples proeven voordat je 4.5 kg die smaak besteld..
Body en fitshop, zou het houden op de smaakbenoeming 'Hazelnoot' en niet Nutella.
Smaak mist een flinke toets chocolade en de nootsmaak mag veel minder, misschien tip voor de volgende batch b&f!
Iemand die wil ruilen met een andere smaak? :(

b&f ik heb een vraag wat betreft caffeine pillen, ik heb die van allmax nutrition besteld met als hoofddoel betere concentratie voor mijn examens (alhoewel dat extra kleine beetje vetverbranding er ook leuk bij is meegenomen) nu is mijn vraag: hoeveel raden jullie mij aan voor optimale concentratie en wanneer moet ik ze innemen? ik heb er vandaag 1 geprobeerd en ik voelde er wel wat van maar ik verwachtte meer, ook is dat effect na 2-3 uurtjes ofso al vrijwel uitgewerkt, ik geloof dat ik dus niet heel erg overdreven hevig reageer op caffeine zoals ik van sommige mensen uit hun ervaringen wel is hoor

Vraagje aan Ralf.

Weet jij toevallig de datum dat die Wheycrisps binnen zouden komen? dan kan ik het even in me agenda zetten :D

Zal ik die carbox loader dan ook gewoon in de cut nemen? Lagere dosering dan.

Woensdag middernacht besteld en vrijdag al in huis (Belgie!), super snelle bezorgtijd dus!
Kon niet wachten om mijn Micellar Casein Perfect Nutella smaak te proberen voor de 1ste keer ter vervanging van mijn kwark tijdens Keto-dieet.
Helaas.. note to myself, eerst smaaksamples proeven voordat je 4.5 kg die smaak besteld..
Body en fitshop, zou het houden op de smaakbenoeming 'Hazelnoot' en niet Nutella.
Smaak mist een flinke toets chocolade en de nootsmaak mag veel minder, misschien tip voor de volgende batch b&f!

ruilen voor een potje maximize v2 :p???

Zijn de smaken het zelfde van de Whey Perfection en de Whey Isolaat?
Ik bedoel dus smaakt chocola het zelfde bij allebei? Of zit er verschil in?
Ik heb namelijk de Variety Sachets Pack van de Perfection maar wil overstappen als dit op is naar Isolaat. En dan gelijk potten bestellen.

Referentie nummer: 416446
Faktuur datum: 05-05-2012
Betaalmethode: iDeal

Maak er maar wat moois van :D

Dank je, voor de bestelling!:)

---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 19:06 ----------

Het gaat inderdaad meer naar Hazelnoot dan naar Choco. Dat is/was een weloverwogen keuze in een breed testpanel. De reacties zijn ook overwegend positief maar inderdaad er zijn ook mensen die meer choco lekkerder vinden. Het blijft persoonlijk. Maar we kunnen er best nog een keertje naar kijken:)

---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 19:08 ----------

b&f ik heb een vraag wat betreft caffeine pillen, ik heb die van allmax nutrition besteld met als hoofddoel betere concentratie voor mijn examens (alhoewel dat extra kleine beetje vetverbranding er ook leuk bij is meegenomen) nu is mijn vraag: hoeveel raden jullie mij aan voor optimale concentratie en wanneer moet ik ze innemen? ik heb er vandaag 1 geprobeerd en ik voelde er wel wat van maar ik verwachtte meer, ook is dat effect na 2-3 uurtjes ofso al vrijwel uitgewerkt, ik geloof dat ik dus niet heel erg overdreven hevig reageer op caffeine zoals ik van sommige mensen uit hun ervaringen wel is hoor

Normaliter max. 2 caps per dag. Het kan best zo zijn dat je er niet zo gevoelig voor bent. Tolerantie is heel persoonlijk.:)

---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 19:09 ----------

Vraagje aan Ralf.

Weet jij toevallig de datum dat die Wheycrisps binnen zouden komen? dan kan ik het even in me agenda zetten :D

Ik heb geprobeerd deze mee te laten lopen bij onze orders in de US. Deze zaten er helaas bij de vorige en aankomende order nog niet bij. Zal minimaal nog 2-3 weken duren helaas.:)

---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 19:10 ----------

Zal ik die carbox loader dan ook gewoon in de cut nemen? Lagere dosering dan.

Na de training heb je altijd wel iets nodig, belangrijk voor herstel. Hou het dan op rond de 30 gram.:)

---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 19:12 ----------

Zijn de smaken het zelfde van de Whey Perfection en de Whey Isolaat?
Ik bedoel dus smaakt chocola het zelfde bij allebei? Of zit er verschil in?
Ik heb namelijk de Variety Sachets Pack van de Perfection maar wil overstappen als dit op is naar Isolaat. En dan gelijk potten bestellen.

De smaken zijn ietsje anders. De smaken zijn voor de Isolaat Perfection erg lekker, persoonlijk vind ik echter de smaken voor Whey Perfection wel nog ietsje beter als ik eerlijk ben.:)

ah jammer, dan nog maar iets langer wachten. Ik zal het over 2 weekjes nog eens vragen ;).

Beste Body en Fit weer niks binnen die 401946...

Maandag of Dinsdag mayb dan?Na die PM heeft Ilco het persoonlijk gestuurd dus heb nu geen track en trace ofcourse

Sport en vitaliteit van jullie eigen merk of Opti-Men?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven