MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sport en vitaliteit van jullie eigen merk of Opti-Men?

Opti-Men:)

---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 19:53 ----------

Beste Body en Fit weer niks binnen die 401946...

Maandag of Dinsdag mayb dan?Na die PM heeft Ilco het persoonlijk gestuurd dus heb nu geen track en trace ofcourse

Ik snap het.:rolleyes: Jawel. Ik kan dit maandagochtend op kantoor wel nagaan.:) Ik kijk het dan meteen na.

Is het mogelijk ook apart bidons te bestellen op B&F? Gelukkig krijg ik er sowieso een bij de bestelling :)

Beste B&F,
Is er geen mogelijkheid om aan de cadeau 2 ook de cadeaus uit de eerste categorie toe te voegen?
Heb namelijk de laatste 2 maal het vakje voor cadeau 2 opengelaten en vervolgens enkel die ene geselecteerde sample ontvangen (alhoewel ik bij opmerkingen toch een extra sample had gevraagd :P)

Wil niet zagerig over komen hoor! Ben overigens zeer tevreden van jullie webshop

Dus toch maar eerst een variety pack bestellen. Maar deze is bij de Isolaat 2*6 smaken. Kan ik dan aangeven welke smaken ik wil? Want je zou net zien dat ik dan net niet de smaken krijg die ik wil proberen ;) Vind nu de appeltaart en de bounty wel lekker. Weet eigenlijk niet eens of die smaken er zijn in de isolaat. Maar daar kijk ik dan wel weer naar ;)

Nieuwe bestelling geplaatst! Mogen er altijd iets leuk van maken :)

ref: 416587

Ralf of ilco of eldert of wie er nog meer klantenservice doet, welke isolaatsmaak van deze moet ik nemen:
Witte chocola,
bounty,
coco icecream

Body en fitshop,

Heb voor de eerste keer een pot van 5kg besteld van whey perfection en heb deze vandaag ontvangen. Nu zag ik bij het openen dat de whey zich in een grote zak bevond in de pot, is dit altijd zo?

Ralf of ilco of eldert of wie er nog meer klantenservice doet, welke isolaatsmaak van deze moet ik nemen:
Witte chocola,
bounty,
coco icecream

Moet je toch zelf weten ??? Waarom zou je dat aan iemand anders vragen...

Als de smaken niet lekker waren werden ze niet verkocht bij B&F.

de whey perfection coconut bounty is echt super lekker. Dus als de isolaat iets minder lekker is, is het nog steeds lekker :P
De rest geen idee ;)

Heb een weekje terug een emertje lean gain banaan gehaald bij de shop in amersfoort. Er werd toen verteld dat het goed te drinken was en man had die kerel gelijk zeg ! Het is net een milkshake ;)
Ben er zeer te vreden over ! Wou ik toch even komen melden :D

Even mijn complimenten voor Bodyenfitshop.nl.

Voor de 2e keer een bestelling gedaan om precies te zijn om 19:59 op 4 Mei en (7 minuten later!?!) om 20:06 zelfde avond kreeg ik een verzendbevestiging met een Track&Trace code. Volgende dag netjes ontvangen!

Doordat dit zo snel ging werd ik eigenlijk ook wel een beetje nieuwsgierig hoe jullie dat doen?, Ik bestel namelijk veel producten op internet en weinig webshops doen jullie dit na.

Ben daarom eigenlijk wel benieuwd hoe het er bij jullie achter de schermen aan toe gaat?,
Hebben jullie gewoon 1 of andere inpak piet die real time de bestellingen in de gaten houd en alles wat op voorraad is binnen 5 minuten in een doos stopt en deze aanmeld bij PostNL.

Of gaat het verzenden geheel automatisch ? Zoja wat moet ik me hier bij voorstellen? Lopende band machine oid ?

Nogmaals mijn complimenten voor de snelle en correcte leveringen van jullie producten!

*Kleine tip: Ik zocht ook Whey perfection stracciatella, Op de website is niet makkelijk te achterhalen dat deze tijdelijk op was, Ik kwam toevallig hier een post op het forum tegen dat deze smaak er na het weekend pas weer was. (Misschien handig om een soort van melding te maken als de smaak op is ipv deze uit de lijst met smaken te verwijderen) Doordat de smaak uit de lijst verwijdert was had ik eerst het idee dat ik naar het verkeerde product zat te kijken. Bleek later dat deze op was.

Dankje ja het gaat nogsteeds over die ene doos met repen :P

Ja:) Ik controleer het morgenochtend direct bij de Post:)

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 10:00 ----------

Is het mogelijk ook apart bidons te bestellen op B&F? Gelukkig krijg ik er sowieso een bij de bestelling :)

Ja, de bidons zijn ook gewoon te bestellen.:)

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 10:01 ----------

Beste B&F,
Is er geen mogelijkheid om aan de cadeau 2 ook de cadeaus uit de eerste categorie toe te voegen?
Heb namelijk de laatste 2 maal het vakje voor cadeau 2 opengelaten en vervolgens enkel die ene geselecteerde sample ontvangen (alhoewel ik bij opmerkingen toch een extra sample had gevraagd :P)

Wil niet zagerig over komen hoor! Ben overigens zeer tevreden van jullie webshop

Dank je, voor het compliment:) We werken eraan om de opmerkingen direct mee te printen op de factuur zodat hier niet meer overheen gekeken kan worden:)

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 10:04 ----------

Dus toch maar eerst een variety pack bestellen. Maar deze is bij de Isolaat 2*6 smaken. Kan ik dan aangeven welke smaken ik wil? Want je zou net zien dat ik dan net niet de smaken krijg die ik wil proberen ;) Vind nu de appeltaart en de bounty wel lekker. Weet eigenlijk niet eens of die smaken er zijn in de isolaat. Maar daar kijk ik dan wel weer naar ;)

De Variety doosjes hebben een vaste samenstelling. :)

2 sachets:
-Vanilla Sensation
-Banana Sensation
-Fresh Berry
-Cookies & Cream
-Strawberry Sensation
-Chocolate Sensation

Van de nieuwe smaken Isolaat Perfection hebben we helaas nog geen sachets.

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 10:05 ----------

Witte chocola,
bounty,
coco icecream

Persoonlijk zou ik voor de Coconut Ice of Bounty gaan. Kan eigenlijk niet mis. Die smaken zijn heerlijk:zuip:

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 10:06 ----------

Heb een weekje terug een emertje lean gain banaan gehaald bij de shop in amersfoort. Er werd toen verteld dat het goed te drinken was en man had die kerel gelijk zeg ! Het is net een milkshake ;)
Ben er zeer te vreden over ! Wou ik toch even komen melden :D

Dank je, voor het compliment!:)

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 10:08 ----------

Even mijn complimenten voor Bodyenfitshop.nl.

Voor de 2e keer een bestelling gedaan om precies te zijn om 19:59 op 4 Mei en (7 minuten later!?!) om 20:06 zelfde avond kreeg ik een verzendbevestiging met een Track&Trace code. Volgende dag netjes ontvangen!

Doordat dit zo snel ging werd ik eigenlijk ook wel een beetje nieuwsgierig hoe jullie dat doen?, Ik bestel namelijk veel producten op internet en weinig webshops doen jullie dit na.

Ben daarom eigenlijk wel benieuwd hoe het er bij jullie achter de schermen aan toe gaat?,
Hebben jullie gewoon 1 of andere inpak piet die real time de bestellingen in de gaten houd en alles wat op voorraad is binnen 5 minuten in een doos stopt en deze aanmeld bij PostNL.

Of gaat het verzenden geheel automatisch ? Zoja wat moet ik me hier bij voorstellen? Lopende band machine oid ?

Nogmaals mijn complimenten voor de snelle en correcte leveringen van jullie producten!

*Kleine tip: Ik zocht ook Whey perfection stracciatella, Op de website is niet makkelijk te achterhalen dat deze tijdelijk op was, Ik kwam toevallig hier een post op het forum tegen dat deze smaak er na het weekend pas weer was. (Misschien handig om een soort van melding te maken als de smaak op is ipv deze uit de lijst met smaken te verwijderen) Doordat de smaak uit de lijst verwijdert was had ik eerst het idee dat ik naar het verkeerde product zat te kijken. Bleek later dat deze op was.

Dank je, voor de complimenten!:)

We werken met teams van 7.00 tot 22.30 uur. Bestellingen worden dan constant direct verwerkt.:)

Melding maken;
Dat is inderdaad wel een goeie tip. Eens kijken hoe we dit in de praktijk kunnen toepassen! Dank je:)

'' B&F nieuwsbrief " heeft dit nog andere voordelen naast de normale weekaanbiedingen enzo?

EDIT: Animal kleding binnen,

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die maat L animal kleding valt zeker als XXXL vergeleken met normale kleding? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven