MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke smaak van de Muscle Protect kunnen jullie aanraden?

Iemand hier ervaring met de nutella isolaat? Qua smaak dan

Hoi B&F,

Ik heb 2 vraagjes en 1 opmerking voor jullie:

-Veranderen de opties van jullie 3e kado wel eens af of zijn / blijven het 4 keuzes waaruit je kan kiezen?
-Ik zou graag de Whey Perfection & Oats Duo willen kopen alleen zou ik dan liever een 5.5 Kilo pot willen hebben. Kan dat zonder ze apart te kopen en nog wel korting te krijgen? Zo ja, hoe doe ik dit dan en hoe duur zou het dan zijn bij elkaar?

-Jullie zouden een accessoires & kleding categorie op de website moeten hebben.

Thx :D

Oke, goed dat ik dat weer, vrij klote dak t nu pas zie :p maar bedankt!

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 20:24 ----------

Veranderen de opties van jullie 3e kado wel eens af of zijn / blijven het 4 keuzes waaruit je kan kiezen?

Dit :D vooral dat laatste, of een optie erbij nemen met de keuze om nog iets hoger te gaan?

En inderdaad, als het mogelijk zou zijn een uitgebreider gamma aan kleren (met aparte tab ^^) ben zeer blij met de keuze voor de Animal shirts! nu nog die B&F handdoeken erbij en het gaat goed :D

Indd wat bb gerelateerde kleding zou wel nice zijn; Tank tops, tschirt's,..

Heb laatst weer een emmer met whey van 4,5kg binnen gekregen, maar deze emmer is veel meer klonterig dan de eerste? als ik een scoop neem kan ik die praktisch neerzetten op tafel en de scoop verwijderen en de stapel blijft staan? Enige reden?

vroeger hadden jullie een powerlift ruim in assortiment,
komt die weer terug?

Kunt Gé bij muscle protect pepto pro doen?

Heb laatst weer een emmer met whey van 4,5kg binnen gekregen, maar deze emmer is veel meer klonterig dan de eerste? als ik een scoop neem kan ik die praktisch neerzetten op tafel en de scoop verwijderen en de stapel blijft staan? Enige reden?

Bij isolaat zou ik dit vreemd vinden, maar bij gewone whey is dit heel normaal hoor..

Die maat L animal kleding valt zeker als XXXL vergeleken met normale kleding? :D
Haha, nee hoor, de maat valt normaal.;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Welke smaak van de Muscle Protect kunnen jullie aanraden?
Lemon Bubblegum:rolleyes:
Hoi B&F,

Ik heb 2 vraagjes en 1 opmerking voor jullie:

-Veranderen de opties van jullie 3e kado wel eens af of zijn / blijven het 4 keuzes waaruit je kan kiezen?
-Ik zou graag de Whey Perfection & Oats Duo willen kopen alleen zou ik dan liever een 5.5 Kilo pot willen hebben. Kan dat zonder ze apart te kopen en nog wel korting te krijgen? Zo ja, hoe doe ik dit dan en hoe duur zou het dan zijn bij elkaar?

Thx :D
1. We zijn wel druk bezig met innoveren van nieuwe cadeau's. Zo krijgen we binnenkort sporttassen, een tower waarin je drie soorten poeders kunt bewaren. Dit is heel gemakkelijk voor transport etc.
2. Nee, helaas geldt de actie alleen voor de klein Whey Perfection en Creapure duo.
3. Hebben we; http://www.bodyenfitshop.nl/accessoires-kleding
Oke, goed dat ik dat weer, vrij klote dak t nu pas zie :p maar bedankt!

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 20:24 ----------

Dit :D vooral dat laatste, of een optie erbij nemen met de keuze om nog iets hoger te gaan?

En inderdaad, als het mogelijk zou zijn een uitgebreider gamma aan kleren (met aparte tab ^^) ben zeer blij met de keuze voor de Animal shirts! nu nog die B&F handdoeken erbij en het gaat goed :D
We hebben al wel gekeken naar B&F handdoeken, enkel ze zijn erg duur inkoop. Laat ik het zo zeggen, ik ga er vanuit dat we deze op langer termijn krijgen.
Indd wat bb gerelateerde kleding zou wel nice zijn; Tank tops, tschirt's,..
http://www.bodyenfitshop.nl/accessoires-kleding ;)
vroeger hadden jullie een powerlift ruim in assortiment,
komt die weer terug?
'Een powerlift'?

Kunt Gé bij muscle protect pepto pro doen?
Ja hoor, geen enkel probleem. ;)

Groetjes Ralf

ik klik erop, ga naar de fb van B&F en dan?? tis nog ochtend sorry

Whey perfection grannys apple pie + Brinta + warme melk = GODDELIJK!

heeerlijker kan het niet
Ja de link zit niet zo goed, maar als je naar hun pagina gaat, tis niet de laatste post maar de voorlaatste op hun wall :)

ik klik erop, ga naar de fb van B&F en dan?? tis nog ochtend sorry

Whey perfection grannys apple pie + Brinta + warme melk = GODDELIJK!

heeerlijker kan het niet

Op hun wall staat deze actie zegmaar & dan moet je raden hoeveel Potten er in een stelling passen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven