AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja oke.... Ik heb al geraden... maargoed douwen jullie door tot er echt niks meer bij kan, of houden jullie t geordend?
Vanuit die muur komen alle potten Whey Perfection die besteld zijn. Deze worden helemaal gevuld, maar wel georderd, anders komen de smaken door elkaar heen. Zo staat bijvoorbeeld linksboven de banaan, daarnaast de aardbei, vanille etc. Elk schap heeft één of twee smaken.:cool:

Groetjes Ralf

Vanuit die muur komen alle potten Whey Perfection die besteld zijn. Deze worden helemaal gevuld, maar wel georderd, anders komen de smaken door elkaar heen. Zo staat bijvoorbeeld linksboven de banaan, daarnaast de aardbei, vanille etc. Elk schap heeft één of twee smaken.:cool:

Groetjes Ralf
Ben eigenlijk wel eens benieuwd naar jullie volledige 'stash'. Is deze te bezichtigen als je in de winkel langskomt? of meer foto's is ook goed :D

Ben eigenlijk wel eens benieuwd naar jullie volledige 'stash'. Is deze te bezichtigen als je in de winkel langskomt? of meer foto's is ook goed :D
Kom maar langs, alles fotograferen is eigenlijk een onmogelijke zaak:cool:

Groetjes Ralf

Miss eens een tour regelen voor de geintreseerden?

Mij lijkt het best wel vet op bij zo'n winkel te werken.
Ik kom wel eens langs bij vitamins&more in Rotterdam waar ook Phil Heath is geweest,
en de gast die daar werkt hoeft alleen maar groot te zijn, informatie te geven en z'n zooi verkopen.
Daarnaast eet hij de hele dag door en zit hij een beetje achter de computer te hangen of BB-blaadjes doorlezen.

in Ideal body zit geen cafeïne toch ?

Bij die inschattingswedstrijd, moet je ook de onderste rij meetellen als ze erbovenop liggen? Er ligt er 1tje bovenop die rij daarom de vraag.

nvm heb me gokje al ingestuurd :D

Laatst bewerkt:
hmm Verkeerde samples gekregen bij me bestelling

Miss eens een tour regelen voor de geintreseerden?
Gaan we zeker doen. We zijn nu bezig om het andere pand te bouwen. Zodra dat klaar is houden we eens een open dag, beetje shakes proberen, rondleiding, kijken hoe alles gaat. Gaat geregeld worden. Dat moet in de laatste maanden van dit jaar zijn.;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
in Ideal body zit geen cafeïne toch ?
Nee hoor, alleen Ursolic Acid.
hmm Verkeerde samples gekregen bij me bestelling
Bij je volgende bestelling maken we het even goed voor je.

Ralf

Check! Daar kom ik ook heen :D

Gaan we zeker doen. We zijn nu bezig om het andere pand te bouwen. Zodra dat klaar is houden we eens een open dag, beetje shakes proberen, rondleiding, kijken hoe alles gaat. Gaat geregeld worden. Dat moet in de laatste maanden van dit jaar zijn.;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ralf

Open dag lijkt me wel vet :)

komt er ook een winkel in limburg? :P dan wil ik daar vast solliciteren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven