Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga mn best doen om te komen, waar staat dat nieuwe pand dan? Heerenveen ook?

komt er ook een winkel in limburg? :P dan wil ik daar vast solliciteren

We hebben voorlopig geen plannen om de winkels/aantal locaties uit te breiden. Maar wie weet ooit:)

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 15:35 ----------

Ik ga mn best doen om te komen, waar staat dat nieuwe pand dan? Heerenveen ook?

Ja, komt ook in Heerenveen. Langs de A7 richting Drachten. We moeten nog beginnen met bouwen. Ik denk dat het zeker eind 2012 of begin 2013 gaat worden.

Nog beginnen met bouwen, dan gaat het nog een hele tijd duren, maar iets moois om vooruit te kijken!

Is 1 van de posters eigenlijk de eigenaar van B&F?

Is het beter om dextrose professional te mengen met whey of die whey later te nemen? Anders doe ik er nog wat bcaa's door de dextrose en dan later de whey? of heeft dat geen zin.

Nog beginnen met bouwen, dan gaat het nog een hele tijd duren, maar iets moois om vooruit te kijken!

Is 1 van de posters eigenlijk de eigenaar van B&F?

Is het beter om dextrose professional te mengen met whey of die whey later te nemen? Anders doe ik er nog wat bcaa's door de dextrose en dan later de whey? of heeft dat geen zin.
Inderdaad, de bestedingen zijn gedaan. Nu nog maar wachten totdat de paal de grond in gaat. Degene waar geen ondertekening onderzit (eldert of ralf) is Ilco. Een mede-eigenaar van de Body en Fitshop Sportsnutrition BV. Het is beter om het met Whey + Dextrose te mengen.

Groetjes Ralf

1 vraagje waar ik wel vaker mee zit, alleen vergeet 'm steeds. >_<
In Whey Perfection zitten ook BCAA's. Is dit de dagelijkse hoeveelheid?
Of zou het verstandig zijn daarnaast ook de BCAA's te kopen die momenteel in de week aanbieding staan?

1 vraagje waar ik wel vaker mee zit, alleen vergeet 'm steeds. >_<
In Whey Perfection zitten ook BCAA's. Is dit de dagelijkse hoeveelheid?
Of zou het verstandig zijn daarnaast ook de BCAA's te kopen die momenteel in de week aanbieding staan?

Op zich bevat Whey Proteine een behoorlijke dosering BCAA per shake.
Los genomen worden bcaa's wel nog iets sneller opgenomen.
Bij zware en/of langdurige training kan de toevoeging van puur BCAA vlak voor/tijdens/na de training zijn meerwaarde hebben in het voorkomen van spierafbraak.:)

Wat is de beste smaak van whey isolaat? Ik heb alleen de basis smaken kunnen proeven. Hoe zit het met de nieuwe smaken?
Ik drink het met water ;)

nutella vond ik ook lekker met water, wel iets lekkerder met melk

Ben blij dat de caffeine capsules erzijn. Kan ik deze mooi stacken met de iDealbody die ik ga winnen :D

Ben blij dat de caffeine capsules erzijn. Kan ik deze mooi stacken met de iDealbody die ik ga winnen :D

Weer een aanwinst in ons assortiment. :)

Caffeine Capsules​

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 19:54 ----------

Wat is de beste smaak van whey isolaat? Ik heb alleen de basis smaken kunnen proeven. Hoe zit het met de nieuwe smaken?
Ik drink het met water ;)

Alle smaken zijn eigenlijk best goed in water. Zelf vind ik de frissere fruitsmaken als Fresh Berry het best tot hun recht komen in water.:)

YES! caffeine caps zijn binnen.. ff bestellen:D

Ook ik vind 't intressant

Ben erg tevreden over jullie services en producten, dat mag gezegd worden.

Puntje van kritiek vind ik de product omschrijvingen, af en toe tegen het hilarische aan. Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met die mening.

Ben erg tevreden over jullie services en producten, dat mag gezegd worden.

Puntje van kritiek vind ik de product omschrijvingen, af en toe tegen het hilarische aan. Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met die mening.

Hahahaha idd die beschrijvingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven