AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van onwetende mensen verdienen ze ook ;)

Weer wat uit de aanbiedingen besteld: 418572 en ik zie de bodem van men potten whey ook al dus dat komt er ook nog aan. Alles wat ik meer verdien door in Nederland te werken geef ik terug aan jullie economie :D

Krijgen jullie nog een lifting belt (je weet wel bij zware squats en dl )

hey mannen :D
ik had er al aan gedacht om nr1 te combineren met magnificent & een pwo
maar dan zit je aan teveel crea per dag imo dus magnificent & pwo zal wel voldoende zijn denk ik ? Btw, kan je extra leucine toevoegen bij magnificent als post ? (3 gr)

die ideal body wedstrijd is wel weer super leuk bedacht ! heb net even druk zitten tellen en hoop dat ik er dicht genoeg bij in de buurt zit :D

Voorlopig niet!:rolleyes:

- Eldert

Krijgen jullie nog een lifting belt (je weet wel bij zware squats en dl )

We zijn er druk mee bezig!:)

- Eldert

hey mannen :D
ik had er al aan gedacht om nr1 te combineren met magnificent & een pwo
maar dan zit je aan teveel crea per dag imo dus magnificent & pwo zal wel voldoende zijn denk ik ? Btw, kan je extra leucine toevoegen bij magnificent als post ? (3 gr)

Ik zou inderdaad ook voor 2 van de 3 kiezen. Je kan daar gerust leucine aan toevoegen;)

- Eldert

die ideal body wedstrijd is wel weer super leuk bedacht ! heb net even druk zitten tellen en hoop dat ik er dicht genoeg bij in de buurt zit :D

Dankjewel!:D

- Eldert

hmm ik zit nog in de knoop :rolleyes:
wat is jullie suggestie over die 3 ?
nr1 & magnificent of pwo & magnificent ?
misschien heb ik geen pwo meer nodig alsk de eerste 2 al neem :D

Hebben jullie vitamine b5 los? Liefst als poeder.

hmm ik zit nog in de knoop :rolleyes:
wat is jullie suggestie over die 3 ?
nr1 & magnificent of pwo & magnificent ?
misschien heb ik geen pwo meer nodig alsk de eerste 2 al neem :D

Voor spieropbouw is een NR1 - magnificent combinatie de meest complete, wel zul je hier minder een energierush van krijgen;)

- Eldert

Hebben jullie vitamine b5 los? Liefst als poeder.

We hebben de [Link niet meer beschikbaar] gewoon los. Echter is dit wel een capsule vorm:D

- Eldert

bedankt eldert ;)

Hartstikke leuke wedstrijd, hoe lang loopt deze nog door?

Beste B&F,
Zijn nu àlle smaken van Whey Perfection met stevia gezoet (m.u.v. naturel)? Er staat vrij van aspartaam en cyclamaat maar bij ingrediënten (knopje rechts) staat niks.

En, als je de variety pack wil selecteren kun je alsnog kiezen uit smaken. Maar ik neem aan dat het niet uitmaakt wat je dan selecteert omdat je toch 15 verschillende krijgt?

Alvast dank voor het antwoord :). Ik zit namelijk te twijfelen om isolaat te gaan afwisselen met perfection.

ik vrees dat er een foutje is gebeurt bij het inpakken van mijn pakket met refnr. 416028.
ik had nl. elite whey gourmet bars gekozen(en betaald) deze dus: http://bodyenfitshop.nl/eiwitrepen/dymatize/elite-whey-gourmet-bars, maar heb de gewone eiwitrepen van dymetize gekregen deze dus: http://bodyenfitshop.nl/eiwitrepen/dymatize/elite-eiwitrepen.. ik weet zeker dat we daar een geschikte oplossing voor kunnen vinden toch? :D

Ahum:D Regel ik direct voor je:)

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 10:48 ----------

Beste B&F,
Zijn nu àlle smaken van Whey Perfection met stevia gezoet (m.u.v. naturel)? Er staat vrij van aspartaam en cyclamaat maar bij ingrediënten (knopje rechts) staat niks.

En, als je de variety pack wil selecteren kun je alsnog kiezen uit smaken. Maar ik neem aan dat het niet uitmaakt wat je dan selecteert omdat je toch 15 verschillende krijgt?

Alvast dank voor het antwoord :). Ik zit namelijk te twijfelen om isolaat te gaan afwisselen met perfection.

Sucralose. (We twijfelen er enorm aan om te gaan werken met Stevia omdat in de praktijd (US) de consument de eiwitpoeders met Stevia eigenlijk niet koopt. De reden is denk ik dat de smaak niet conform verwachting is bij de consument.)

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 10:49 ----------

Hartstikke leuke wedstrijd, hoe lang loopt deze nog door?

Weet ik eigenlijk niet:D Zal; Ralf straks op antwoorden;)

heej b en f, is het mogelijk dat jullie walden farms producten gaan verkopen¿

want dat zou echr fantastische zijn

heb nog eens een bestelling geplaatst b&f :rolleyes:
Referentie nummer: 418809
zouden er wat extra whey samples of pwo samples bijkunnen ?
ik gebruik die altijd als ik weinig tijd heb dus komt altijd van pas :D
thanks !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven