MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ahum:D Regel ik direct voor je:)

Bedankt!!!
zoals gewoonlijk perfecte afterservice! had niks anders verwacht!

Top!:D

- Eldert

Chocolate Dip, Caramel saus, Mayonaise/dressing, BBQ saus

maar vooral choco dip en caramel saus, het zou perfect zijn choco en caramel met 0kcal te eten nomnomnomnom

Klinkt bijna te mooi om waar te zijn?!:)

- Eldert

heb nog eens een bestelling geplaatst b&f :rolleyes:
Referentie nummer: 418809
zouden er wat extra whey samples of pwo samples bijkunnen ?
ik gebruik die altijd als ik weinig tijd heb dus komt altijd van pas :D
thanks !

Zorg ik voor!:D

- Eldert

maar vooral choco dip en caramel saus, het zou perfect zijn choco en caramel met 0kcal te eten nomnomnomnom

Die choco- en caramelsaus, daar zat ik dus laatst naar te kijken, klinkt heel interessant! Smaken ze ook echt goed? Echt naar choco/caramel?

ik weet ook zeker dat er veeel animo zal zijn voor die BBQ saus van walden farms.

net bestelling gedaan nr 418832 deze keer wel de juiste samples

laat die sausjes maar komen ben benieuwd om ze te proeven!

ik weet ook zeker dat er veeel animo zal zijn voor die BBQ saus van walden farms.

Ga het even voorleggen, kom er straks op terug!:)

- Eldert

net bestelling gedaan nr 418832 deze keer wel de juiste samples

Ga ik voor zorgen:D

- Eldert

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 12:38 ----------

Ik kan ze denk ik niet heel scherp kopen. De prijs zal dan rond de 5.50 komen. is dat te duur?

Sucralose. (We twijfelen er enorm aan om te gaan werken met Stevia omdat in de praktijd (US) de consument de eiwitpoeders met Stevia eigenlijk niet koopt. De reden is denk ik dat de smaak niet conform verwachting is bij de consument.
Oh haha was ik al bang voor dat het een andere zoetstof zou zijn. Maar bedankt voor de info!

Hebben jullie eigenlijk al producten met creatine nitrate in de collectie? Of komt de C4 extreme van Cellucor er ook aan? :)

Hebben jullie eigenlijk al producten met creatine nitrate in de collectie? Of komt de C4 extreme van Cellucor er ook aan? :)

Creatine nitrate krijgen we de komende tijd niet in ons assortiment. Met de C4 zijn we druk bezig, hier komen we binnenkort op terug:D

- Eldert

Laatst bewerkt:
Om 13:20 een bestelling geplaatst, 13:23 verzonden met track en trace en al. Heb nog nooit een webwinkel, helemaal van dit formaat, zo snel een bestelling zien verwerken...XD

Ga het even voorleggen, kom er straks op terug!:)

- Eldert

Ga ik voor zorgen:D

- Eldert

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 12:38 ----------

Ik kan ze denk ik niet heel scherp kopen. De prijs zal dan rond de 5.50 komen. is dat te duur?

5,50 is vergeleken met amerika duur, maar in Nederland is dat een redelijke prijs voor walden farms producten vind ik. Webshops uit nl die walden farms producten aanbieden zitten ook rond dezelfde prijsmarge van 5,50. En ik denk dat er wel animo voor is, je moet het maar proberen? Laat het wel weten als het eraan komt!

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 13:42 ----------

Die choco- en caramelsaus, daar zat ik dus laatst naar te kijken, klinkt heel interessant! Smaken ze ook echt goed? Echt naar choco/caramel?

Heb ze zelf nog niet geproefd, maar hoor dat de meeste wel goed smaken en andere weer wat chemischer zijn. Give it a try zou ik zegge :P . Maar denk dat vooral de hartige dingen chemisch zullen zijn

5,50 is vergeleken met amerika duur, maar in Nederland is dat een redelijke prijs voor walden farms producten vind ik. Webshops uit nl die walden farms producten aanbieden zitten ook rond dezelfde prijsmarge van 5,50. En ik denk dat er wel animo voor is, je moet het maar proberen? Laat het wel weten als het eraan komt!

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 13:42 ----------

Heb ze zelf nog niet geproefd, maar hoor dat de meeste wel goed smaken en andere weer wat chemischer zijn. Give it a try zou ik zegge :P . Maar denk dat vooral de hartige dingen chemisch zullen zijn

We gaan er aan werken en komen er nog op terug!:)

- Eldert

Pakketje weer optijd ontvangen!

Ik kwam thuis lag er een briefje op de mat.
Nu kan ik een keuze maken via www.postnl.nl/ontvangen, ik typ dus mijn code in krijg ik deze melding.

Geen zending gevonden met deze barcode. Controleer de KG-code en probeer het opnieuw. Is de pakketbezorger net geweest? Probeer het over 30 min. nog eens.

2 uur geleden al thuisgekomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven