Frank92
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de winkels kost een Whey Perfection 32,- zo uit mijn hoofd (werk zelf nooit in de 'winkel's). Hoe meer je neemt, hoe meer korting je krijgtWhat?! In de winkels zijn de prijzen scherper? Dat wist ik niet?!
Hoeveel scheelt het als je bijv kijkt naar een pot whey perfection?
Anders kom ik voortaan wel gewoon langs als ik weer een vooraad nodig heb![]()

De Muscle Protect kun je prima nemen tijdens het trainen, hierin zitten al BCAA's. Direct na het trainen zou ik wel een goede postworkout aanraden. Een van de betere postworkouts is Magnificent (nu ook in de weekaanbieding).Hey b&f
Als Gé Muscle protect gaat nemen. Moet je dan nog extra bcaa nemen en moet je dan nog een post workout nemen?
Een post zonder creatine? Creatine is niet mijn vriendDe Muscle Protect kun je prima nemen tijdens het trainen, hierin zitten al BCAA's. Direct na het trainen zou ik wel een goede postworkout aanraden. Een van de betere postworkouts is Magnificent (nu ook in de weekaanbieding).
Groetjes Ralf
. Ik had gedacht om gewoon bij muscle protect te houden samen met schepje pepto pro en tijdens training uitdrinken. En na de training lean gain.Persoonlijk zou ik je aanraden om de Nr1 te nemen (met eventueel Caffeine Capsules) te nemen of een goede pre-workout. Een pre-workout bevat vaak de meeste ingredienten voor langdurige prestaties.hey b&f
ik zouw graag mijn uithoudingsvermogen willen verbeteren en ik dacht aan deze producten
ener9y,transform,muscle protect.
wat denken jullie?
Mijn voorkeur voor een ideale Post Workout inderdaad gaan naar WMS/Karbolyn + PeptoPro (en eventueel Muscle Protect). Zo krijg je toch je snelle koolhydraten en de klasse van PeptoPro. Kan niet mis gaan!Een post zonder creatine? Creatine is niet mijn vriend. Ik had gedacht om gewoon bij muscle protect te houden samen met schepje pepto pro en tijdens training uitdrinken. En na de training lean gain.

Deze week.Enig idee wanneer jullie C4 Extreme binnen krijgen?![]()
Ik hoop eigenlijk al voor woensdag.Deze week.Ik hoop eigenlijk al voor woensdag.
Groetjes Ralf

Hier in Heerenveen? Donderdag en vrijdag geopend. Zwolle en Amersfoort zijn alleen vrijdag open.
Ja, dat is een prima keuze. Echter is prijs/kwaliteit mijn voorgestelde idee beter, maar hiermee kun je ook prima presteren en je uithoudingsvermogen vergroten.die combi die ik zeg is dat een goed of zouw je die niet aanraden?
Bedankt voor je order, morgen in huis!Bestelling geplaatst ordernr : 423680
Ben wel benieuwd naar de Oxyelite![]()
Bestelling geplaatst ordernr : 423680
Ben wel benieuwd naar de Oxyelite![]()
ben benieuwd we gaan het zienZit er nog steeds methylhexanamine in? Zo ja dan werkt het volgens dit onderzoek. http://www.ergogenics.org/index043.html

Nee, de Oxyelite bevat dit ingredient niet. Ik zal het nieuwste label even opvragen bij onze leverancier voor op de website.Zit er nog steeds methylhexanamine in? Zo ja dan werkt het volgens dit onderzoek. http://www.ergogenics.org/index043.html
Klopt, we hebben alweer nieuwe besteld. We zijn na de laatste levering ook direct van leverancier overgestapt, want sjah.. dit kan gewoon niet!Net maximize intens sample geprobeerd,
Had er wel wat meer van verwacht, energie en pomp vielen mee, ging wel veel van zweten.
De nieuwe bidons zijn trouwens in 1 woord k*t, lekt soms opeens en zijn ongelovelijk hard, je kan niet inknijpen waardoor er weinig uitkomt.

Nee, de Oxyelite bevat dit ingredient niet. Ik zal het nieuwste label even opvragen bij onze leverancier voor op de website.
Klopt, we hebben alweer nieuwe besteld. We zijn na de laatste levering ook direct van leverancier overgestapt, want sjah.. dit kan gewoon niet!
Verder, bedaknt voor je review. Zo zie je maar weer hoe persoonsgebonden dit soort producten zijn.
Groetjes Ralf