Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Whey Perfection Variety Packs bevatten nu ook White Chocolate:)

Wil je makkelijk en voordelig je favorieten smaak Whey Perfection bepalen?
Kies dan voor de Variety Sachets. 15 overheerlijke smaken (7 nieuwe smaken) voor 9,90! Nu inclusief de nieuwe smaaksensatie White Chocolate:zuip:

Whey Perfection Variety word geleverd in 15 heerlijke smaken:
-Banana Milkshake
-Strawberry Milkshake
-Chocolate Milkshake
-Cookies en Cream Milkshake
-Vanilla Milkshake
-Frambozen Milkshake
-Lemon Ice Milkshake
-Cool Cassis Milkshake
-Watermelon *nieuw*
-Stracciatella *nieuw*
-Granny's Apple Pie *nieuw*
-Chocolate Coconut Bounty *nieuw*
-Nutella *nieuw*
-Strawberry / Kiwi *nieuw*
- White Chocolate *nieuw*

Net maximize intens sample geprobeerd,
Had er wel wat meer van verwacht, energie en pomp vielen mee, ging wel veel van zweten.

De nieuwe bidons zijn trouwens in 1 woord k*t, lekt soms opeens en zijn ongelovelijk hard, je kan niet inknijpen waardoor er weinig uitkomt.

Bedoel je die wat lichtgekleurde en beetje doorschijnend? Die vindt ik juist ideaal, die daarvoor vond ik juist een ramp.

Binennkort maar is zo'n variety doos bestellen :D

Kies dan voor de Variety Sachets. 15 overheerlijke smaken (7 nieuwe smaken) voor 9,90! Nu inclusief de nieuwe smaaksensatie White Chocolate:zuip:

-Banana Milkshake
-Strawberry Milkshake
-Chocolate Milkshake
-Vanilla Milkshake
-Frambozen Milkshake
-Lemon Ice Milkshake
-Cool Cassis Milkshake
-Watermelon *nieuw*
-Stracciatella *nieuw*
-Nutella *nieuw*

SUPER
Vandaag nog een bestelling plaatsen dan :D

B&F shop levert echt top werk!
Ben een zeer tevreden klant alleen mogen die extratjes bij het kiezen wel wat uitgebreider maken. Meer samples, bijv. vitamine pillen (ooit bij een andere webshop erbij gekregen), kleine goedkope producten etc. erbij doen.

Daarnaast is het misschien ook wel een idee bij optie 2 ook de keuzes van optie 1 te doen, en bij optie drie de opties 1 en 2 ook te doen. Nu ben ik elke x verplicht een shakebeker/pillenbox te bestellen en heb liever een extra sample. Voor jullie goedkoper en voor ons makkelijker:P ik zeg: Win-Win situatie!

Verder zou ik zeggen: ga zo door!

---------- Post toegevoegd Mon 14 May 2012 om 15:26 ----------

Verder heb ik nog even een vraagje:
Hebben jullie ook producten die de eetlust verminderen? Ik ben momenteel in de cut maar sterf v.d. honger(A)
Als er iets zou zijn wat dit vermindert is het een stuk beter uit te houden

@ body en fit shop

Hoe ver staan jullie met de nieuwe lean gain ?

Persoonlijk zou ik je aanraden om de Nr1 te nemen (met eventueel Caffeine Capsules) te nemen of een goede pre-workout. Een pre-workout bevat vaak de meeste ingredienten voor langdurige prestaties.

Groetjes Ralf

---------- Post toegevoegd Mon 14 May 2012 om 09:51 ----------

Mijn voorkeur voor een ideale Post Workout inderdaad gaan naar WMS/Karbolyn + PeptoPro (en eventueel Muscle Protect). Zo krijg je toch je snelle koolhydraten en de klasse van PeptoPro. Kan niet mis gaan!:cool:

Groetjes Ralf

Persoonlijk helemaal mee eens. Ik neem MP tijdens de training. Nr1 voor en Magnificent na. Alles compleet gedekt!

B&F shop levert echt top werk!
Ben een zeer tevreden klant alleen mogen die extratjes bij het kiezen wel wat uitgebreider maken. Meer samples, bijv. vitamine pillen (ooit bij een andere webshop erbij gekregen), kleine goedkope producten etc. erbij doen.

Daarnaast is het misschien ook wel een idee bij optie 2 ook de keuzes van optie 1 te doen, en bij optie drie de opties 1 en 2 ook te doen. Nu ben ik elke x verplicht een shakebeker/pillenbox te bestellen en heb liever een extra sample. Voor jullie goedkoper en voor ons makkelijker:P ik zeg: Win-Win situatie!

Verder zou ik zeggen: ga zo door!

---------- Post toegevoegd Mon 14 May 2012 om 15:26 ----------

Verder heb ik nog even een vraagje:
Hebben jullie ook producten die de eetlust verminderen? Ik ben momenteel in de cut maar sterf v.d. honger(A)
Als er iets zou zijn wat dit vermindert is het een stuk beter uit te houden
Bedankt voor je feedback. Op onze nieuwe website is dit ook anders, gaan de cadeaus ook anders en komen er leukere en betere cadeau's bij. We zijn er dus erg druk mee bezig. Wat betreft je vraag, ik denk dat de Dexaprine heel erg aan je doel voldoet. Deze remt enorm je honger gevoel, geeft je energie en je vetverbranding is maximaal!
@ body en fit shop

Ilco is er druk mee bezig. We zijn druk de smaken aan het testen etc etc. Verder kan ik je niets vertellen, maar zodra Ilco dit leest reageert hij vast uigebreid.

Groetjes Ralf

@ body en fit shop

Best al een aardig stukje. Nog wat laatste overwegingen mbt samenstelling / ingredienten en smaken. De Gainer gaat er 100% komen, zoveel is nu al zeker. Vrij van dextrose/malto/suikers. Alleen complexe cabs en de juiste eiwitten. Zodra ik meer nieuws heb meld ik mij hier direct bij jullie:)

Best al een aardig stukje. Nog wat laatste overwegingen mbt samenstelling / ingredienten en smaken. De Gainer gaat er 100% komen, zoveel is nu al zeker. Vrij van dextrose/malto/suikers. Alleen complexe cabs en de juiste eiwitten. Zodra ik meer nieuws heb meld ik mij hier direct bij jullie:)

Nieuwe lean gain? Qua smaken dan? Want ging net lean gain bestellen.

Hoi b&f

Buiten peer. Heeft er nog iemand van jullie Intimidate geprobeerd? Of zouden willen nemen? Goed product?
En als je dit neemt, mag je dan nog pre workout nemen? Of zijn er supps die je er niet bij mag nemen?

-Banana Milkshake
-Strawberry Milkshake
-Chocolate Milkshake
-Vanilla Milkshake
-Frambozen Milkshake
-Lemon Ice Milkshake
-Cool Cassis Milkshake
-Watermelon *nieuw*
-Stracciatella *nieuw*
-Nutella *nieuw*
Heb ik weer eens net te vroeg besteld :p

Bestelling geplaatst. Ref. 424 100. Lean gain, Intimidate, caff caps, Muscle protect en pepto pro. Ben keer benieuwd. Maak er mooi pakketje van aub :p.

-Banana Milkshake
-Strawberry Milkshake
-Chocolate Milkshake
-Vanilla Milkshake
-Frambozen Milkshake
-Lemon Ice Milkshake
-Cool Cassis Milkshake
-Watermelon *nieuw*
-Stracciatella *nieuw*
-Nutella *nieuw*

komt er ook nog zo'n pakket voor de isolaat versie?

B en F..

Die hydroxycut van de week aan bieding..
Ik ben beetje rond gaan kijken en 5 jaar geleden is de stof yohimbe verboden geworden in ons laat met als vervolg dat het ook niet meer in hydroxycut zit..
zijn de ervaringen nog steeds gewoon goed daarna?

Nieuwe lean gain? Qua smaken dan? Want ging net lean gain bestellen.

Nee, op z'n vroegst over 6-8 weken pas:)

---------- Post toegevoegd Mon 14 May 2012 om 19:10 ----------

Hoi b&f

Buiten peer. Heeft er nog iemand van jullie Intimidate geprobeerd? Of zouden willen nemen? Goed product?
En als je dit neemt, mag je dan nog pre workout nemen? Of zijn er supps die je er niet bij mag nemen?

Het is een verbeterde versie van DAA. Goed product, absolute bestseller ook. Heeft geen raakvlak met pre-workouts. Kun je dan ook uitstekend combineren wanneer je dat wil:)

---------- Post toegevoegd Mon 14 May 2012 om 19:11 ----------

Heb ik weer eens net te vroeg besteld :p

Ja, we hebben de packs met White Choco net sinds vanmorgen.:cool:

---------- Post toegevoegd Mon 14 May 2012 om 19:11 ----------

Bestelling geplaatst. Ref. 424 100. Lean gain, Intimidate, caff caps, Muscle protect en pepto pro. Ben keer benieuwd. Maak er mooi pakketje van aub :p.

Dank je, voor de bestelling. Deze is al verwerkt zie ik hier. Morgen in huis!:)

---------- Post toegevoegd Mon 14 May 2012 om 19:13 ----------

komt er ook nog zo'n pakket voor de isolaat versie?

Ja, we wachten al lang op de sachets voor de Isolaat Perfection. Daarnaast komt ook de Stracciatella nog over enkele weken. We hopen dit te combineren zodat de Stracciatella (populaire smaak) dan ook direct in de variety packs kan:)

Laatst bewerkt:
Net een bestelling gedaan, ref 424424.
Benieuwd naar die White Chocolate smaak! :)
Ik heb voor de eerste keer met mrCash betaald, wanneer zou ik deze ontvangen?
Edit: mail ontvangen dat het verzonden is, dat zou ongelooflijk zijn moest ik deze al ontvangen morgen :roflol:

ligt het nou aan mij of gaat je libido zwaar omhoog van maxime intense?
want de gedachtes die door mijn hoofd gaan zijn niet normaal meer ...

post hem maar ff hier;
Is muscleprotect goeie combi met creapure (voor de kt) Muscle protect tussen door? Half uurtje na de training whey. Of word dit te veel of kan ik beter een 'pomp" (noxipro, hard ect.) product pakken ipv de creatine? bvd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven