MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
post hem maar ff hier;
Is muscleprotect goeie combi met creapure (voor de kt) Muscle protect tussen door? Half uurtje na de training whey. Of word dit te veel of kan ik beter een 'pomp" (noxipro, hard ect.) product pakken ipv de creatine? bvd

Prima, waarom niet.

Net een bestelling gedaan, ref 424424.
Benieuwd naar die White Chocolate smaak! :)
Ik heb voor de eerste keer met mrCash betaald, wanneer zou ik deze ontvangen?
Edit: mail ontvangen dat het verzonden is, dat zou ongelooflijk zijn moest ik deze al ontvangen morgen :roflol:

Zeer waarschijnlijk vandaag in huis, veel plezier ervan!:D

- Eldert

ligt het nou aan mij of gaat je libido zwaar omhoog van maxime intense?
want de gedachtes die door mijn hoofd gaan zijn niet normaal meer ...

Is zeer goed mogelijk!:)

-Eldert

hehe heb een pot van 4 kg white chocolate thuis staan :rolleyes:
btw, leef jij nog wel want je zit niet echt veel meer op het forum he bro :o:p

Top! Wat vind je ervan?!;)

- Eldert

En wanneer komt die nieuwe website eigenlijk online?
Staat er een bestelling op de planning maar als de website snel online komt wacht ik natuurlijk nog eventjes:)

Krijgt B&F een nieuwe site dan? .. En waarom zou je daar op wachten, je krijgt heus geen mega-site-launch-korting hoor.

B en F..

Die hydroxycut van de week aan bieding..
Ik ben beetje rond gaan kijken en 5 jaar geleden is de stof yohimbe verboden geworden in ons laat met als vervolg dat het ook niet meer in hydroxycut zit..
zijn de ervaringen nog steeds gewoon goed daarna?

haha beetje over ruled..

Net Protein Perfection Stack en Ultra Micronized BCAA Yummy Pear besteld!
Hoop dat deze BCAA's wel goed oplossen, vorige was echt een ramp!

Bestelling geplaatst:) Hoop dat er naar de opmerking gekeken wordt.

Ga je ook een log bij houden, vind interesant product..?
Zat er wel aan te denken, als er animo voor is dan maak ik daar ook wel een logje van aan :)

Oxyelite Pro, vandaag binnen als het goed is :D

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 11:31 ----------

Hebben ze peer als smaak :eek:

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 11:32 ----------

Nee, de Oxyelite bevat dit ingredient niet. Ik zal het nieuwste label even opvragen bij onze leverancier voor op de website.
Damn! jammer...

De Whey Perfection Variety Packs bevatten nu ook White Chocolate:)

Wil je makkelijk en voordelig je favorieten smaak Whey Perfection bepalen?
Kies dan voor de Variety Sachets. 15 overheerlijke smaken (7 nieuwe smaken) voor 9,90! Nu inclusief de nieuwe smaaksensatie White Chocolate:zuip:

Whey Perfection Variety word geleverd in 15 heerlijke smaken:
-Banana Milkshake
-Strawberry Milkshake
-Chocolate Milkshake
-Cookies en Cream Milkshake
-Vanilla Milkshake
-Frambozen Milkshake
-Lemon Ice Milkshake
-Cool Cassis Milkshake
-Watermelon *nieuw*
-Stracciatella *nieuw*
-Granny's Apple Pie *nieuw*
-Chocolate Coconut Bounty *nieuw*
-Nutella *nieuw*
-Strawberry / Kiwi *nieuw*
- White Chocolate *nieuw*

Bitterkoekjes Amaretto is ook nieuw en nu al weer uit de Variety Pack gehaald??
Ik heb de vorige keer als zo'n pack geprobeerd, daarna zijn er nog 3 nieuwe smaken bijgekomen, kan ik alleen die 3(x5=ook 15) bestellen?:D

En wanneer komt die nieuwe website eigenlijk online?
Staat er een bestelling op de planning maar als de website snel online komt wacht ik natuurlijk nog eventjes:)

We zijn er druk mee bezig!;)

- Eldert

Moet goed gewoon oplossen:D

- Eldert

Bestelling geplaatst:) Hoop dat er naar de opmerking gekeken wordt.

Gaan we voor zorgen!:)

- Eldert

Ik heb de vorige keer als zo'n pack geprobeerd, daarna zijn er nog 3 nieuwe smaken bijgekomen, kan ik alleen die 3(x5=ook 15) bestellen?:D

De smaken in de variety packs staan al vast;)

- Eldert

Top! Wat vind je ervan?!;)

- Eldert
Kan het dat de smaak white chocolate enorm verschilt vergeleken met water & melk ? want bij water vond ik de smaak wat raar terwijl met melk erbij de smaak lekker romig is :D toppertje die white chocolate ! hopelijk komen jullie ook eens met speculoos ed ? lijkt me wel lekker :rolleyes:

Kan het dat de smaak white chocolate enorm verschilt vergeleken met water & melk ? want bij water vond ik de smaak wat raar terwijl met melk erbij de smaak lekker romig is :D toppertje die white chocolate ! hopelijk komen jullie ook eens met speculoos ed ? lijkt me wel lekker :rolleyes:

Natuurlijk kan dat, logisch toch? Patat met mayonaise smaakt ook anders dan met ketchup.

Natuurlijk kan dat, logisch toch? Patat met mayonaise smaakt ook anders dan met ketchup.

Klopt inderdaad, met melk smaakt een shake nou eenmaal wat romiger;) We zijn alweer druk bezig met andere smaken!

- Eldert

Even een puntje.. aan jullie ligt het niet, prima service..

Maar de afterpay service loopt de laatste 2 bestellingen wel te kloten...
Heb nu 2 maal een herinnering gekregen, omdat het geld niet afgeschreven kon worden..
Het geld staat er altijd op.. Dus het ligt niet aan mij.. Verder is het bedrijf verschrikkelijk qua communicatie.. op emails wordt een week later gereageerd en als ik bel, altijd een wachtrij.. Nu 2x extra kosten in rekening, voor de herinnering..

Heb nu alles betaald. Maar zal voortaan alleen maar met ideal afrekenen..

gr

Jammer had graag de witte chocolade geprobeerd.:(
De Witte Chocolade zit in de variety's hoor ;)
Even een puntje.. aan jullie ligt het niet, prima service..

Maar de afterpay service loopt de laatste 2 bestellingen wel te kloten...
Heb nu 2 maal een herinnering gekregen, omdat het geld niet afgeschreven kon worden..
Het geld staat er altijd op.. Dus het ligt niet aan mij.. Verder is het bedrijf verschrikkelijk qua communicatie.. op emails wordt een week later gereageerd en als ik bel, altijd een wachtrij.. Nu 2x extra kosten in rekening, voor de herinnering..

Heb nu alles betaald. Maar zal voortaan alleen maar met ideal afrekenen..

gr
Vervelend om te horen. Helaas is het hun bedrijfsprocedure en kunnen we weinig aan veranderen. Mocht het in de toekomst weer het geval zijn, stuur me even een PM. Je zegt het zelf al, ideal is het snelst, makkelijk en veiligst. Een ander voordeel is dat het gratis.

Groetjes Ralf

Vervelend om te horen. Helaas is het hun bedrijfsprocedure en kunnen we weinig aan veranderen. Mocht het in de toekomst weer het geval zijn, stuur me even een PM. Je zegt het zelf al, ideal is het snelst, makkelijk en veiligst. Een ander voordeel is dat het gratis.

Groetjes Ralf

Is er een kans dat dit product vrijdag in de nieuwe weekaanbiedingen komt ?

http://www.bodyenfitshop.nl/l-arginine/cellucor/no3

tot hoe laat bezorgt post NL? Gister besteld normaliter heb ik t smorgens al.. nu nog niets ontvangen:P

Ja, ééntje maar, ik wil om goed te kunnen oordelen minstens 3 proberen, vandaar de vraag:
Ik heb de vorige keer al zo'n pack geprobeerd, daarna zijn er nog 3 nieuwe smaken bijgekomen, kan ik alleen die 3(x5=ook 15) bestellen?:D
Binnenkort is nl. mijn whey op en wil ik 4,5kg bestellen en dan ga ik niet het risico lopen van witte chocolade als die misschien toch tegenvalt, zoals de Granny's Apple Pie die veel te veel naar kaneel smaakt IMO.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven