Paulski2610
Cool Novice
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan heb jij nog de oude pack.. hoop niet dat ik dat heb....
Ja, ééntje maar, ik wil om goed te kunnen oordelen minstens 3 proberen, vandaar de vraag.
Nee, dat gaat niet gebeuren.Is er een kans dat dit product vrijdag in de nieuwe weekaanbiedingen komt ?
http://www.bodyenfitshop.nl/l-arginine/cellucor/no3
Normaal gesproken hebben ze tot half 10 de tijd om het te bezorgen. Als het dan nog niet besteld is, kun je het beste even op je trackandtrace kijken of contact opnemen met ons.tot hoe laat bezorgt post NL? Gister besteld normaliter heb ik t smorgens al.. nu nog niets ontvangen![]()

Idem dito.
Daarom heb ik de bestelling geplaatst, benieuwd om de white chocolate.
Nog steeds niets ontvangen.
Bedankt voor je bestelling en ben blij dat we het naar tevredenheid hebben afgehandeld. Zo zijn weVandaag de bestelling ontvangen. Erg fijn dat er gehoor gegeven is aan mijn verzoek en dat ik wat sampeltjes heb ipv een shaker oid. Bedankt!
Gewoon even komen zeggen dat de Micellar Casein met berry blast potverdomme super lekker is !!! Fristi maar dan een beter versie ervan !!!!!!!
?hoe kan jij dat nou proeven met die verdoving in je mond van je bezoekje aan de tandarts?
Ik weet nog precies hoe die smaakt van gistern avond ! hahahah
Welk smaakje heb jij staan ?

nog niet geprobeerd , eerst zal ik maar die banaan , vanille , berry blast en cookies en cream uit drinken
denk tegen dat de potten opzijn min rechterarm een niet te schatten pump zal hebben van dat shaken !nog niet geprobeerd , eerst zal ik maar die banaan , vanille , berry blast en cookies en cream uit drinkendenk tegen dat de potten opzijn min rechterarm een niet te schatten pump zal hebben van dat shaken !
Dat dacht ik, mijn vaste traktatie voor het slapen gaanGewoon even komen zeggen dat de Micellar Casein met berry blast potverdomme super lekker is !!! Fristi maar dan een beter versie ervan !!!!!!!

Dat dacht ik, mijn vaste traktatie voor het slapen gaan
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Micellar Casein Perfection

Dat dacht ik, mijn vaste traktatie voor het slapen gaan
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Micellar Casein Perfection