MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb vandaag de nieuwe variety pack binnengekregen, en de bitterkoekjes amaretto zit er gewoon in hoor ;)

Edit: Heb alles gecheckt en heb dus bitterkoekjes amaretto in plaats van white chocolate

Laatst bewerkt:
Dan heb jij nog de oude pack.. hoop niet dat ik dat heb....

Ja, ééntje maar, ik wil om goed te kunnen oordelen minstens 3 proberen, vandaar de vraag.

Je kan toch aan de hand van ééntje bepalen of het wel lekker is. Ze houden er rekening mee dat je dat wel kan.
Zou nogal stom zijn als in zo'n pack van de 15 sachets er maar 5 soorten smaken in zitten omdat sommige problemen hebben met hun smaak zintuigen en daarom het eerst 3x moeten proberen voordat ze het pas zeker weten...

Ah, dus die strawbwerry/kiwi, nutella etc zaten al in de vorige pack..?

Is er een kans dat dit product vrijdag in de nieuwe weekaanbiedingen komt ?

http://www.bodyenfitshop.nl/l-arginine/cellucor/no3
Nee, dat gaat niet gebeuren.
tot hoe laat bezorgt post NL? Gister besteld normaliter heb ik t smorgens al.. nu nog niets ontvangen:P
Normaal gesproken hebben ze tot half 10 de tijd om het te bezorgen. Als het dan nog niet besteld is, kun je het beste even op je trackandtrace kijken of contact opnemen met ons. :)

Groetjes Ralf

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 17:16 ----------

Degene waarbij de Whey Perfection White Chocolate er niet in zat, graag even een mail opsturen naar ralf bodyenfitshop punt nl sturen met je referentienummer. Ga ik morgen overleggen dat ik iets voor jullie kan regelen.

Groetjes Ralf

Vandaag de bestelling ontvangen. Erg fijn dat er gehoor gegeven is aan mijn verzoek en dat ik wat sampeltjes heb ipv een shaker oid. Bedankt!

Vandaag de bestelling ontvangen. Erg fijn dat er gehoor gegeven is aan mijn verzoek en dat ik wat sampeltjes heb ipv een shaker oid. Bedankt!
Bedankt voor je bestelling en ben blij dat we het naar tevredenheid hebben afgehandeld. Zo zijn we :thumbs:

Groetjes Ralf

Gewoon even komen zeggen dat de Micellar Casein met berry blast potverdomme super lekker is !!! Fristi maar dan een beter versie ervan !!!!!!!

hoeveel caps neem je na een training? neem voor me training namelijk bcaa's en na die tijd wou ik amino pakken ik heb die amino's bij jullie uit de aanbieding

Net de white chocolate ook maar eens ff besteld. Ben benieuwd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven