AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan toch aan de hand van ééntje bepalen of het wel lekker is. Ze houden er rekening mee dat je dat wel kan.
Zou nogal stom zijn als in zo'n pack van de 15 sachets er maar 5 soorten smaken in zitten omdat sommige problemen hebben met hun smaak zintuigen en daarom het eerst 3x moeten proberen voordat ze het pas zeker weten...

Gast, problemen zeker met lezen, als je mijn post verder had gelezen zag je dat ik zei dat ik niet 4,5kg ga kopen zonder zeker te weten of ik hem lekker vindt en daarvoor wilde ik hem 3x proberen gewoon om zeker te zijn. Voor jouw is €55 misschien niks maar voor mij is nog steeds genoeg. (BTW ik schreef nergens dat ik problemen had met mijn smaak zintuigen, maar goed je kan pas net lezen waarschijnlijk).

p.s. ik heb dit extra ---- l a n g z a a m ---- getypt zodat je dit wel goed kan lezen :roflol:

Hallo B&F,

Ik heb vandaag mijn bestelling binnengekregen, helemaal super.
Alleen ik miste mijn sample van de whey perfection white chocolate. Ik had dit nog duidelijk vermeld bij opmerkingen, en één van jullie werknemers heeft het ook nog op het bestelorderformulier geschreven die meegestuurd was, maar helaas geen sample white chocolate maar cappuccino. 2 a 3 weken geleden toen jullie de actie met de noxipro samples hadden zat die er ook al niet bij terwijl ik het duidelijk had vermeld.

Hoop dat jullie hier iets mee kunnen.

Gr

hoeveel caps neem je na een training? neem voor me training namelijk bcaa's en na die tijd wou ik amino pakken ik heb die amino's bij jullie uit de aanbieding

6-8 capsules:)

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 19:47 ----------

Hallo B&F,

Ik heb vandaag mijn bestelling binnengekregen, helemaal super.
Alleen ik miste mijn sample van de whey perfection white chocolate. Ik had dit nog duidelijk vermeld bij opmerkingen, en één van jullie werknemers heeft het ook nog op het bestelorderformulier geschreven die meegestuurd was, maar helaas geen sample white chocolate maar cappuccino. 2 a 3 weken geleden toen jullie de actie met de noxipro samples hadden zat die er ook al niet bij terwijl ik het duidelijk had vermeld.

Hoop dat jullie hier iets mee kunnen.

Gr

Punt is dat we niet alle smaken in sampling voor handen hebben. We kunnen dus niet altijd aan de vraag voldoen, als het kan dan doen we het wel natuurlijk. Daarom hebben we nu ook de sampling packs zo voordelig.:) Wat was het referentienummer? Dan kijk ik even wat ik kan doen.:)

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 19:48 ----------

Net de white chocolate ook maar eens ff besteld. Ben benieuwd!

White Chocolate Whey Perfection vind ik persoonlijk echt een sensatie. En veel mensen met mij merk ik aan de complimenten en bestellingen!:)

Punt is dat we niet alle smaken in sampling voor handen hebben. We kunnen dus niet altijd aan de vraag voldoen, als het kan dan doen we het wel natuurlijk. Daarom hebben we nu ook de sampling packs zo voordelig.:) Wat was het referentienummer? Dan kijk ik even wat ik kan doen.:)

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 19:48 ----------

referentienummer: 424210

Ref nr : 422654
Op de track and trace link stond dat ik het vandaag ging ontvangen maar niets ontvangen..

1 maand geleden mijn laatste schepje noxipro gebruikt en daarna zonder pre workout getraind, noxipro werkte voor mij ongelofelijk goed echter twijfel ik nu of ik een andere zal gebruiken ? Twijfel aan Hard! Iemand suggesties ?

Ref nr : 422654
Op de track and trace link stond dat ik het vandaag ging ontvangen maar niets ontvangen..
Hee, dat is vreemd. Ik heb zojuist even gekeken en hij kan nog bezorgd worden tot half 10 vanavond. Echter, hij moet dan morgen komen. Ik kan het helaas ook niet voor je veranderen. MOcht je hem morgen op rond 4u nog niet hebben kun je het beste even bellen. Dan zoeken wij contact met onze bezorgdienst PostNL.
1 maand geleden mijn laatste schepje noxipro gebruikt en daarna zonder pre workout getraind, noxipro werkte voor mij ongelofelijk goed echter twijfel ik nu of ik een andere zal gebruiken ? Twijfel aan Hard! Iemand suggesties ?
Als je echt gaat voor kracht en energie is NoxiPro eigenlijk de beste. Wil je gaan voor een enorm sterke pomp in combinatie met extra kracht is Hard! toch de betere keuze. Een ander mooi voordeel van de Hard! is, is dat deze crashvrij is.

Hard! - voor de beste training van je leven. De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!

Groetjes Ralf

Laatst bewerkt:
ben inmiddels beetje verslaafd aan de WP choco+ultra fine oats combi
heerlijk!

heb mijn pakketje niet gekregen :'( stond nochthans op track and trace dat ik het vandaag ging krijgen. 424100

ben inmiddels beetje verslaafd aan de WP choco+ultra fine oats combi
heerlijk!

Thanks! en een geweldige combi!:)

Whey Perfection & Oats!

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 21:28 ----------

6-8 capsules:)

dam 8 van die grote dingen na je training puufff:D

Zelf zou ik de Amino Capsules overigens meer in de dag verdelen. (op elk moment dat je wilt aanvullen of krap zit in je voeding) Na de training zou ik bv kiezen voor Magnificent of Nr 1 en daarna een shake Whey Perfection.

(Had ik net misschien ook wel even mogen/kunnen vermelden, excuses!)

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 21:30 ----------

heb mijn pakketje niet gekregen :'( stond nochthans op track and trace dat ik het vandaag ging krijgen. 424100

Kan ik hier vandaan niet checken. Ben zelf niet op kantoor.

@Ralf
Misschien dat Ralf op kantoor zo nog even kan kijken?

tanks voor de tip! pak ik ze om half 3erbij en misschien paar bij me ontbijt oke?

Ilco had even gevraagd of ik dit wilde checken. Dat heb ik gedaan ;) Wel heel vreemd, ontzettend veel pakketten hebben vandaag een extra dag vertraging. Terwijl deze net zoals bij jou op 'vandaag' staan. Eerder deze avond kreeg ik hier ook al de vraag (misschien heb je dat gezien) maar die is ook vertraagd. Mocht je deze morgen voor 16u niet hebben, wil je ons dan even bellen op +31 513 683 068? Dan neem ik even contact op met onze bezorgdienst.
tanks voor de tip! pak ik ze om half 3erbij en misschien paar bij me ontbijt oke?
Dat is mogelijk, echter wel overkill. BCAA's/Amino's neem je zo snel op dat ik dat eigenlijk alleen maar aanbeveel rondom de trainings. Op andere momenten zijn de Whey Perfection eigenlijk de meest geschikte eiwit.

Groetjes Ralf

Hard! is wel chill, geen crash en zeker krachttoename. Energietoename ervaar ik zelf niet zozeer, maar zeker kracht en focus toename;)!

Net voor 22.00 besteld, dus jongens nog wel even versturen!

Mijn bestelling is morgen 1 van de eerste! (425635) :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven