HarryE
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 90kg
Je kan toch aan de hand van ééntje bepalen of het wel lekker is. Ze houden er rekening mee dat je dat wel kan.
Zou nogal stom zijn als in zo'n pack van de 15 sachets er maar 5 soorten smaken in zitten omdat sommige problemen hebben met hun smaak zintuigen en daarom het eerst 3x moeten proberen voordat ze het pas zeker weten...
Gast, problemen zeker met lezen, als je mijn post verder had gelezen zag je dat ik zei dat ik niet 4,5kg ga kopen zonder zeker te weten of ik hem lekker vindt en daarvoor wilde ik hem 3x proberen gewoon om zeker te zijn. Voor jouw is €55 misschien niks maar voor mij is nog steeds genoeg. (BTW ik schreef nergens dat ik problemen had met mijn smaak zintuigen, maar goed je kan pas net lezen waarschijnlijk).
p.s. ik heb dit extra ---- l a n g z a a m ---- getypt zodat je dit wel goed kan lezen 

Wel heel vreemd, ontzettend veel pakketten hebben vandaag een extra dag vertraging. Terwijl deze net zoals bij jou op 'vandaag' staan. Eerder deze avond kreeg ik hier ook al de vraag (misschien heb je dat gezien) maar die is ook vertraagd. Mocht je deze morgen voor 16u niet hebben, wil je ons dan even bellen op +31 513 683 068? Dan neem ik even contact op met onze bezorgdienst.