MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn bestelling is morgen 1 van de eerste! (425635) :)
Ik ga hem persoonlijk voor je in pakken :)
http://www.bodyenfitshop.nl/accessoires/flexsports/knee-wraps-extra-strong_reviews#bestellen

Dit product staat uitverkocht bij. Maar ik heb wel de optie om te bestellen. Zijn deze uit voorraad en heb je enig idee hoe lang het duurt?
Alle producten van Flex Sports zijn OP=OP of zijn al op en komen niet weer terug in ons assortiment.

Groetjes Ralf

mijn pakketje kwam gister weer ouderwets 1 dag na bestellen aan Body & Fitshop topservice is backkkkk :thumbs:

( tevens ook reuze bedankt voor de extra shakebekert en samples :D )

Goedemorgen B&F.
gister avond een bestelling gedaan, voor 1/2 10.
Heb wel een bevesteging gehad maar geen verzendbevestiging.
Is dit normaal als je via pakjegemak besteld, of gaat de verzendbevestiging nog komen en word de bestelling een dag later geleverd?

Mazzel Kobus.

mijn pakketje kwam gister weer ouderwets 1 dag na bestellen aan Body & Fitshop topservice is backkkkk :thumbs:

( tevens ook reuze bedankt voor de extra shakebekert en samples :D )
Graag gedaan, blij dat alles goed verlopen is! :thumbs:
Goedemorgen B&F.
gister avond een bestelling gedaan, voor 1/2 10.
Heb wel een bevesteging gehad maar geen verzendbevestiging.
Is dit normaal als je via pakjegemak besteld, of gaat de verzendbevestiging nog komen en word de bestelling een dag later geleverd?

Mazzel Kobus.
Wat is je referentienummer? Dan PM ik je de barcode even.

Groetjes Ralf

Ilco had even gevraagd of ik dit wilde checken. Dat heb ik gedaan ;) Wel heel vreemd, ontzettend veel pakketten hebben vandaag een extra dag vertraging. Terwijl deze net zoals bij jou op 'vandaag' staan. Eerder deze avond kreeg ik hier ook al de vraag (misschien heb je dat gezien) maar die is ook vertraagd. Mocht je deze morgen voor 16u niet hebben, wil je ons dan even bellen op +31 513 683 068? Dan neem ik even contact op met onze bezorgdienst.

Groetjes Ralf

Same here, lag het misschien toch niet aan mij ralf ;) haha

hey b&f vraagje;
aangezien je hgh up altijd op nuchtere maag moet nemen & ik in de namiddag train,
neem ik hem normaal gezien altijd direct na de training. Maar nu neem ik magnificent erbij & die moet ook direct na de training. Kan ik dan bv beter eerst magnnificent nemen en daarna pas hgh up ? want het moet op nuchtere maag dusja ik twijfel wel :rolleyes:

hoi b&f,

ik zag dat jullie geen soja meer hebben, is dit waar? als dit het geval is, waarom is het uit de schappen? vond het namelijk erg lekker, vooral de vanille in combinatie met casein vanille

hey b&f vraagje;
aangezien je hgh up altijd op nuchtere maag moet nemen & ik in de namiddag train,
neem ik hem normaal gezien altijd direct na de training. Maar nu neem ik magnificent erbij & die moet ook direct na de training. Kan ik dan bv beter eerst magnnificent nemen en daarna pas hgh up ? want het moet op nuchtere maag dusja ik twijfel wel :rolleyes:
Ja, na je training kun je dit gerust combineren. De koolhydraten in Magnificent doen de HGH up doen beter opnemen.

"Resultaat vanaf de eerste dag;
Het mooiste is dat je de effecten al vanaf de eerste dag kan merken. Neem de proef op de som maar eens door een dosering of een 45 min voor de training te nemen (2 uur na de laatste maaltijd) of door een dosering voor het slapen gaan te nemen.
Voor de training genomen zul je meer kracht hebben en een pomp die veel langer dan normaal blijft. Voor het slapen gaan genomen, zul je dieper slapen en uitgeruster wakker worden. Ook zijn intensere dromen een kenmerk dat HGHup werkt.
Het excuus dat je wat vet mag hebben omdat je in de opbouw fase zit, heeft z'n geldigheid verloren. Met HGHup komt een nieuwe motivatie, meer spiermassa, minder vet!"

Rechtstreeks vanaf de website.

Groetjes Ralf

Bestelling een uur geleden al weer binnen gekregen. Ook de opemerking is niet onopgemerkt gebleven, thx!!

Wanneer komen de nieuwe miscellar casseine sachets? Wil ze dringend proberen !! :p

Bedankt Ralf ! :D

Ben van plan binnenkort whey perfection (watermelon) en Casein (berryblast) van body en fitshop te bestellen. Iemand ervaring met deze smaken? (ik wou vooral een smaak die met water lekker is)

thx

berry blast is in ieder geval van de Whey goed te doen met water.

Ben van plan binnenkort whey perfection (watermelon) en Casein (berryblast) van body en fitshop te bestellen. Iemand ervaring met deze smaken? (ik wou vooral een smaak die met water lekker is)

thx

Heb ze beide gehad. Beide waren lekker. Ligt aan je persoonlijke voorkeur. Maar nogmaals ik vond ze beide erg lekker en vooral fris!

Ilco had even gevraagd of ik dit wilde checken. Dat heb ik gedaan ;) Wel heel vreemd, ontzettend veel pakketten hebben vandaag een extra dag vertraging. Terwijl deze net zoals bij jou op 'vandaag' staan. Eerder deze avond kreeg ik hier ook al de vraag (misschien heb je dat gezien) maar die is ook vertraagd. Mocht je deze morgen voor 16u niet hebben, wil je ons dan even bellen op +31 513 683 068? Dan neem ik even contact op met onze bezorgdienst.

Dat is mogelijk, echter wel overkill. BCAA's/Amino's neem je zo snel op dat ik dat eigenlijk alleen maar aanbeveel rondom de trainings. Op andere momenten zijn de Whey Perfection eigenlijk de meest geschikte eiwit.

Groetjes Ralf
hoi ralf/ilco ik heb mijn pakketje nog altijd niet gekregen. En heb dit altijd al smorgens gekregen. Raar... 424100

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 13:10 ----------

hoi ralf/ilco ik heb mijn pakketje nog altijd niet gekregen. En heb dit altijd al smorgens gekregen. Raar... 424100

thx

De watermeloen whey is super lekker. Maar je moet goed fris drinken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven