Graag gedaan!Bestelling een uur geleden al weer binnen gekregen. Ook de opemerking is niet onopgemerkt gebleven, thx!!
Door de enorme drukte van de Whey Perfection samples e.d. is het momenteel niet in onze fabriek staan deze wat later op onze planning.Wanneer komen de nieuwe miscellar casseine sachets? Wil ze dringend proberen !!![]()
Graag gedaan
De Watermeloen is echt een frisse smaak, heerlijk voor deze tijd voor het jaar!Ben van plan binnenkort whey perfection (watermelon) en Casein (berryblast) van body en fitshop te bestellen. Iemand ervaring met deze smaken? (ik wou vooral een smaak die met water lekker is)
thx

Dat dacht ik. We hebben de Whey Perfection nu in 25 heerlijke smaken!berry blast is in ieder geval van de Whey goed te doen met water.
Maak de zin af: Eenmaal in de Whey Perfection, dan wil je......Heb ze beide gehad. Beide waren lekker. Ligt aan je persoonlijke voorkeur. Maar nogmaals ik vond ze beide erg lekker en vooral fris!

Ik ga er even voor je achteraan. Ik kom erop terug.hoi ralf/ilco ik heb mijn pakketje nog altijd niet gekregen. En heb dit altijd al smorgens gekregen. Raar... 424100
---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 13:10 ----------
De watermeloen whey is super lekker. Maar je moet goed fris drinken
Groetjes Ralf