MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling een uur geleden al weer binnen gekregen. Ook de opemerking is niet onopgemerkt gebleven, thx!!
Graag gedaan! :thumbs: Zodra de tijd en ruimte ervoor is, proberen
Wanneer komen de nieuwe miscellar casseine sachets? Wil ze dringend proberen !! :p
Door de enorme drukte van de Whey Perfection samples e.d. is het momenteel niet in onze fabriek staan deze wat later op onze planning.
Graag gedaan :thumbs:
Ben van plan binnenkort whey perfection (watermelon) en Casein (berryblast) van body en fitshop te bestellen. Iemand ervaring met deze smaken? (ik wou vooral een smaak die met water lekker is)

thx
De Watermeloen is echt een frisse smaak, heerlijk voor deze tijd voor het jaar!:cool:

berry blast is in ieder geval van de Whey goed te doen met water.
Dat dacht ik. We hebben de Whey Perfection nu in 25 heerlijke smaken!

Heb ze beide gehad. Beide waren lekker. Ligt aan je persoonlijke voorkeur. Maar nogmaals ik vond ze beide erg lekker en vooral fris!
Maak de zin af: Eenmaal in de Whey Perfection, dan wil je...... :zuip:;)
hoi ralf/ilco ik heb mijn pakketje nog altijd niet gekregen. En heb dit altijd al smorgens gekregen. Raar... 424100

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 13:10 ----------

De watermeloen whey is super lekker. Maar je moet goed fris drinken
Ik ga er even voor je achteraan. Ik kom erop terug.

Groetjes Ralf

hoi b&f,

ik zag dat jullie geen soja meer hebben, is dit waar? als dit het geval is, waarom is het uit de schappen? vond het namelijk erg lekker, vooral de vanille in combinatie met casein vanille

jullie slaan mij over :(

@Stoere Kleuter: Deze zit in de afleverroute, deze komt vandaag!
De Soja Eiwit is helaas uitverkocht op dit moment en niet leverbaar bij de huidige leverancier. We zijn druk bezig met een nieuwere en betere versie van onze eigen leverancier. Hoelang dit duurt, durf ik niet te zeggen...

Groetjes Ralf

@Stoere Kleuter: Deze zit in de afleverroute, deze komt vandaag!

De Soja Eiwit is helaas uitverkocht op dit moment en niet leverbaar bij de huidige leverancier. We zijn druk bezig met een nieuwere en betere versie van onze eigen leverancier. Hoelang dit duurt, durf ik niet te zeggen...

Groetjes Ralf

oh gelukkig, ben blij dat het nog terug komt!

Is de PAM spray uitverkocht heren van B&F :(

zou ik ipv t-shirt samples kunnen krijgen en misschien wat extra samples? betreft een bestelling van 171 euro en na de 100 euro kan je geen goodies meer kiezen :p
Referentie nummer: 425994

Bedankt sowieso voor service

Levert post.nl morgen, heb net bestelling gedaan?

PostNL bezorgt geen post op feestdagen. Verstuurt u wel post in deze periode houdt u hierbij dan alstublieft rekening met de wijzigingen in ons bezorgschema.

Nationale feestdagen 2012
Maandag 30 april Koninginnedag
Donderdag 17 mei Hemelvaartsdag
Zondag 27 mei 1e Pinksterdag
Maandag 28 mei 2e Pinksterdag
Dinsdag 25 december 1e Kerstdag
Woensdag 26 december 2e Kerstdag

postnl.nl

zou ik ipv t-shirt samples kunnen krijgen en misschien wat extra samples? betreft een bestelling van 171 euro en na de 100 euro kan je geen goodies meer kiezen :p
Referentie nummer: 425994

Bedankt sowieso voor service
Heb ik voor je geregeld, hoogst persoonlijk:banana:

Groetjes Ralf

betaald ;) 424615

Ralf ik had je gister een pm gestuurd van die postcode weet je nog haha, ik heb t nog steeds niet..
3SZRHH009492412; is de barcode..
424478; refrentie nr..
zou je mis ff voor me kunnen kijken?

Beste B&F

Nadat ik jullie aankondiging had gelezen dat de nieuwe Variety Sachets Pack de White Chocolate zou bevatten was ik enthousiast.
Ik test graag eerst nieuwe smaken voordat ik meteen een grote pot hiervan bestel.
Vandaag kreeg ik mijn bestelling aan (na 2 dagen, wat al sneller was dat ik ooit heb meegemaakt) om tot de conclussie te komen dat mijn pakket de White Chocolate smaak niet heeft.
Nu ben ik wel licht teleurgesteld omdat ik nu speciaal voor deze smaak de bestelling had geplaatst.
Dit is niet de eerste keer dat zulke misverstanden voorvallen bij mij. In het verleden heb ik mijn perfect pre-workout kit (dat was een actie van jullie) ook nooit ontvangen en dergelijke.
Hier laten jullie in mijn ogen wel een steekje vallen.
Maar van de kwaliteit en service ben ik nog steeds een tevreden klant, enkel nu licht gefrustreerd.

Groeten
MassiveBe

Ralf ik had je gister een pm gestuurd van die postcode weet je nog haha, ik heb t nog steeds niet..
3SZRHH009492412; is de barcode..
424478; refrentie nr..
zou je mis ff voor me kunnen kijken?

Je had de verkeerde postcode opgegeven, vandaar een dag vertraging. (9026 klopt niet voor jouw woonplaats) Postnl heeft dit zelf voor je opgelost. Ze komen het vandaag nog brengen.

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 16:41 ----------

Beste B&F

Nadat ik jullie aankondiging had gelezen dat de nieuwe Variety Sachets Pack de White Chocolate zou bevatten was ik enthousiast.
Ik test graag eerst nieuwe smaken voordat ik meteen een grote pot hiervan bestel.
Vandaag kreeg ik mijn bestelling aan (na 2 dagen, wat al sneller was dat ik ooit heb meegemaakt) om tot de conclussie te komen dat mijn pakket de White Chocolate smaak niet heeft.
Nu ben ik wel licht teleurgesteld omdat ik nu speciaal voor deze smaak de bestelling had geplaatst.
Dit is niet de eerste keer dat zulke misverstanden voorvallen bij mij. In het verleden heb ik mijn perfect pre-workout kit (dat was een actie van jullie) ook nooit ontvangen en dergelijke.
Hier laten jullie in mijn ogen wel een steekje vallen.
Maar van de kwaliteit en service ben ik nog steeds een tevreden klant, enkel nu licht gefrustreerd.

Groeten
MassiveBe

Excuses! Los ik direct op. Was is het referentienummer?:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven