XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je had de verkeerde postcode opgegeven, vandaar een dag vertraging. (9026 klopt niet voor jouw woonplaats) Postnl heeft dit zelf voor je opgelost. Ze komen het vandaag nog brengen.

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 16:41 ----------

Excuses! Los ik direct op. Was is het refeentienummer?:)

Ref: 424424
Je moet nu niet speciaal alleen daarvoor een nieuw pakket verzenden hoor.
Ik wilde het enkel meedelen & eventueel dat ik bij een volgende bestelling een extra sample (smaak white chocolate) zou kunnen krijgen dan als compensatie :)

Ik wilde het enkel meedelen & eventueel dat ik bij een volgende bestelling een extra sample (smaak white chocolate) zou kunnen krijgen dan als compensatie :)

Bij je volgende bestelling even een opmerking plaatst dat je wat extra samples van mij te goed hebt, dan maken we er dan een mooi pakketje van!:D

- Eldert

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 16:55 ----------

Top! Gaan we regelen! Dank je:)

Bij je volgende bestelling even een opmerking plaatst dat je wat extra samples van mij te goed hebt, dan maken we er dan een mooi pakketje van!:D

- Eldert

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 16:55 ----------

Top! Gaan we regelen! Dank je:)

Bedankt!
Dan schrijf ik bij opmerking: 'Extra samples (white chocolate) Eldert vanwege ref 424424' als dat goed is voor je :)

is de weekaanbieding toevallig al bekend

Wanneer komen die nieuwe goodies binnen? Sporttas, pillen toren achtig iets

Bedankt!
Dan schrijf ik bij opmerking: 'Extra samples (white chocolate) Eldert vanwege ref 424424' als dat goed is voor je :)

Ja, helemaal goed:)

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 18:48 ----------

is de weekaanbieding toevallig al bekend

Ja:)

Mass Gainer Muscletech
Superpump Max
Protein Perfection Stack
Creapure Creatine

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 18:49 ----------

Wanneer komen die nieuwe goodies binnen? Sporttas, pillen toren achtig iets

Sporttas moet niet zo lang meer duren. Ik denk 2 weken of zo:) De toren zal langer nemen.

Ey body en fitshop

Hoeveel gram Creatine zit er in Hard! ?

Verkopen jullie ook Biergist?

€54,90 Protein Perfection Stack?

M'n casseine begint langzaam op te raken... misschien deze combo maar weer eens bestellen dan.

Ey body en fitshop

Hoeveel gram Creatine zit er in Hard! ?

2 gram:)

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 19:12 ----------

Verkopen jullie ook Biergist?

Nee, op het moment niet:)

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 19:13 ----------

€54,90 Protein Perfection Stack?

M'n casseine begint langzaam op te raken... misschien deze combo maar weer eens bestellen dan.

Ja, vanaf vrijdag:) Die Combinatie loopt altijd HARD!:)

Goede weekaanbiedingen hoor! Ben benieuwd, hopelijk kan ik dan ook zo'n unieke shaker bemachtigen!

Ik had gisteravond een bestelling gedaan waar onder andere de 15 sachets pack whey perfection zat die ik specifiek op de smaak chocolate milkshake had geselecteerd. Deze is namelijk niet voor mij maar voor mijn vriendin die continu van mijn shakes snoept. Netjes vandaag weer top op tijd geleverd. Echter, hebben jullie de variety pack geleverd waarin geen sachet chocolate milkshake zat :( Referentienummer: 425594.

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 19:42 ----------

hoeveel wordt superpump dan trouwens? Balen dat ik net assault heb besteld...

Hey B&F! leveren jullie morgen in Belgie ook? Is hier nl feestdag...anders plaats ik rap nog even een bestelling! alhoewel...die facebook actie lijkt me anders ook niet mis :D

Hey B&F! leveren jullie morgen in Belgie ook? Is hier nl feestdag...anders plaats ik rap nog even een bestelling! alhoewel...die facebook actie lijkt me anders ook niet mis :D
post bezorgt morgen niet. dus zal je het overmorgen hebben

Per hoeveel gram?

En als 't goed is gaat 't om creapure creatine toch?;)

Ja, we hebben voor onze eigen producten zelfs alleen creapure. Per 6000mg/6gram:)

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 20:23 ----------

Goede weekaanbiedingen hoor! Ben benieuwd, hopelijk kan ik dan ook zo'n unieke shaker bemachtigen!

Zeker Het gaat weer druk worden aankomende week!!!:)

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 20:24 ----------

Ik had gisteravond een bestelling gedaan waar onder andere de 15 sachets pack whey perfection zat die ik specifiek op de smaak chocolate milkshake had geselecteerd. Deze is namelijk niet voor mij maar voor mijn vriendin die continu van mijn shakes snoept. Netjes vandaag weer top op tijd geleverd. Echter, hebben jullie de variety pack geleverd waarin geen sachet chocolate milkshake zat :( Referentienummer: 425594.

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 19:42 ----------

hoeveel wordt superpump dan trouwens? Balen dat ik net assault heb besteld...

De Superpump wordt 29,90.:) Van de sachets hebben we alleen variety packs (staat er ook bij) Als het goed is zit er van de Choco ook 1 sachet bij:)

Laatst bewerkt:
+1 :D

Ralf, Heb je heeeel toevallig al goed nieuws over de whey crisps voor mij? Krijg er elke dag meer zin in :D

Ik kocht het voorheen bij de groothandel in de US. Daar hebben ze het nog wel in de lijst maar steeds niet op voorraad. Ik bestel regelmatig en blijf het op de lijst zetten. Komt dan vanzelf binnen als ze het weer op voorraad hebben:)

Vanaf hoelaat morgen geld die shakebeker actie, moet er wel ff bij zijn natuurlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven