XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm oke moet te doen zijn, k gok op 9uur!;p

De Facebook actie: vanaf vrijdagochtend:)

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 20:37 ----------

Komt uiteindelijk wel goed. Iets sneller zou inderdaad fijn zijn.:cool:

Toch niet weer zo'n actie die om 9 uur begint en 2 uurtjes later voorbij is?
Niet dat de harder werkers niet mee kunnen doen. :(

moet je iets doen bij die actie of gewoon zo snel mogelijk respons geven ? :o:rolleyes:

ik ga op mn vrije dag wekker om 9 uur zetten en dan weer slapen

wat is die actie dan mattis

..

Laatst bewerkt:
Wanneer komt die B&F glucosamine binnen. Als het niet te lang duurt dan wacht nog ff met bestellen.

hee b en f, ik heb eindelijk me pakje gekregen maar de witte choco zit er niet bij en ook geen shake beker..

Toch niet weer zo'n actie die om 9 uur begint en 2 uurtjes later voorbij is?
Niet dat de harder werkers niet mee kunnen doen. :(
We krijgen van onze leverancier een beperkt aantal goodies. Ik vind het ze leuk om te verloten ipv ze weg te gooien. We hebben daarom niet veel. Wat we hebben geven we weg.
Wanneer komt die B&F glucosamine binnen. Als het niet te lang duurt dan wacht nog ff met bestellen.
Ik verwacht nog plusminus 10 werkdagen :)
hee b en f, ik heb eindelijk me pakje gekregen maar de witte choco zit er niet bij en ook geen shake beker..
Wat is je referentienummer? Los ik het even voor je op!

Groetjes Ralf

Ik zie echt niks op FB?? De laatste post gaat over de winnaars van het raden van het whey rek.

Ik zie echt niks op FB?? De laatste post gaat over de winnaars van het raden van het whey rek.
Gisteravond rond 19u is dit bericht geplaatst (kopieren en plakken gedaan):

Profiteer nu nog 2 dagen van deze spetterende weekaanbiedingen! Aankomende vrijdag spetterende weekaanbieding plus een leuke actie voor jullie. Ik heb 50 unieke shakers bemachtigd en ga deze hier weggeven. Houd dus aankomende vrijdag onze facebook goed in de gaten!

http://bodyenfitshop.nl/weekaanbiedingen

Gisteravond rond 19u is dit bericht geplaatst (kopieren en plakken gedaan):

Profiteer nu nog 2 dagen van deze spetterende weekaanbiedingen! Aankomende vrijdag spetterende weekaanbieding plus een leuke actie voor jullie. Ik heb 50 unieke shakers bemachtigd en ga deze hier weggeven. Houd dus aankomende vrijdag onze facebook goed in de gaten!

http://bodyenfitshop.nl/weekaanbiedingen
Hmm dat zie ik nu ja, maar er komt in de loop van de dag dus nog iets op FB te staan?

Ergens in de loop van de ochtend, ik verwacht omstreeks negen uur:cool: Staat het er zo onduidelijk? Ik krijg er zoveel vragen over hier..???

Groetjes Ralf

Dat komt omdat er altijd maar naar dat achterlijke Facebook wordt verwezen.
Pleur gewoon leuke acties hier neer of op jullie eigen site! De Albert heijn gaat toch ook niet acties doen op de site van V&D. Ik wordt een beetje moe van dat gelink naar Facebook.

Waarom verkoopt b&f eigenlijk geen melatonine?

Dat komt omdat er altijd maar naar dat achterlijke Facebook wordt verwezen.
Pleur gewoon leuke acties hier neer of op jullie eigen site! De Albert heijn gaat toch ook niet acties doen op de site van V&D. Ik wordt een beetje moe van dat gelink naar Facebook.

Ok, duidelijk. Gaan we rekening mee houden in de toekomst:)

---------- Post toegevoegd Thu 17 May 2012 om 12:37 ----------

Waarom verkoopt b&f eigenlijk geen melatonine?

3mg is tegenwoordig inderdaad toegestaan als supplement:) Ga ik mee aan de gang. Binnenkort verkrijgbaar bij Bodyenfitshop.nl!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven