XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ergens in de loop van de ochtend, ik verwacht omstreeks negen uur:cool: Staat het er zo onduidelijk? Ik krijg er zoveel vragen over hier..???

Groetjes Ralf

Oh shit ik besef net dat het vandaag donderdag is en er staat duidelijk vrijdag haha. Mijn fout haha, enige hints over de nieuwe aanbiedingen? Of moet ik tot morgen wachten met bestellen icm met eventueel de actie?:p

Oh shit ik besef net dat het vandaag donderdag is en er staat duidelijk vrijdag haha. Mijn fout haha, enige hints over de nieuwe aanbiedingen? Of moet ik tot morgen wachten met bestellen icm met eventueel de actie?:p

Superpump Max (29,90 prijs staat er nu al
Protein Perfection Stack (54,90 prijs staat er nu al
Creapure
Mass Gainer (39,90 prijs staat er nu al

3mg is tegenwoordig inderdaad toegestaan als supplement:) Ga ik mee aan de gang. Binnenkort verkrijgbaar bij Bodyenfitshop.nl!:)
Allright ! Ik dacht dat 3 mg ook verboden was ? :eek:
zou echt top zijn als jullie ook zouden verkopen, moet ik het niet
meer uit amerika laten komen hehe :rolleyes:

Dat komt omdat er altijd maar naar dat achterlijke Facebook wordt verwezen.
Pleur gewoon leuke acties hier neer of op jullie eigen site! De Albert heijn gaat toch ook niet acties doen op de site van V&D. Ik wordt een beetje moe van dat gelink naar Facebook.
Er is hier nergens door mij gelinkt naar facebook, forumleden hadden vragen hierover gesteld. Verder niets.
Allright ! Ik dacht dat 3 mg ook verboden was ? :eek:
zou echt top zijn als jullie ook zouden verkopen, moet ik het niet
meer uit amerika laten komen hehe :rolleyes:
Ilco weeet alles en regelt alles!:D:D:D

Groetjes Ralf

Heej BenF, hebben jullie het er al intern gehad over de walden farms producten? ben benieuwd hehe:P

Laat het gewoon, anders doen ze nooit meer een actie.

Zo ongeveer ieder respectabel bedrijf werkt met social media. Gewoon doen dus, we leven tenslotte in 2012.

Vraagje, ik heb laatst Whey Perfection Grannies Apple Pie aangeschaft bij jullie. Ik heb 1 vraag: er zit geen suiker of aspartaam in als het goed is. Hoe komt het dan het zo verschrikkelijk mierzoet is?

Vraagje, ik heb laatst Whey Perfection Grannies Apple Pie aangeschaft bij jullie. Ik heb 1 vraag: er zit geen suiker of aspartaam in als het goed is. Hoe komt het dan het zo verschrikkelijk mierzoet is?

Er zijn meer zoetstoffen hé... In mijn whey ( wel isolaat ) zit sucralose, acesulfame-k

heej b&f.

Wat is het beste... De pepto pro bij muscle protect doen en tijdens de training uitdrinken of de pepto pro bij de lean gainer doen?

De WHey Perfection wordt gezoet met sucralose, afhankelijk met hoeveel water je het mixt kun je het zoet maken.
heej b&f.

Wat is het beste... De pepto pro bij muscle protect doen en tijdens de training uitdrinken of de pepto pro bij de lean gainer doen?
Samen met de Muscle Protect, tijdens de training heb je veel meer aan heel snel opneembare aminozuren dan direct na je training gecombineerd met Lean Gain. Ook voor je smaak is dit beter!

Groetjes Ralf

hallo B&F

word er vandaag gewoon gewerkt bij jullie?
met andere woorden, als ik vandaag voor 22.00 uur bestel, ik morgen in huis heb?

---------- Post toegevoegd Thu 17 May 2012 om 15:48 ----------

Waarom verkoopt b&f eigenlijk geen melatonine?
zou beter gewoon met huisarts regelen, dan word het vergoed ;)

Wat is jullie stracciatella smaak whey perfection heerlijk!

hallo B&F

word er vandaag gewoon gewerkt bij jullie?
met andere woorden, als ik vandaag voor 22.00 uur bestel, ik morgen in huis heb?

---------- Post toegevoegd Thu 17 May 2012 om 15:48 ----------

zou beter gewoon met huisarts regelen, dan word het vergoed ;)

Er is vandaag geen distributie van Postnl. Vrijdag/morgen weer. Je hebt je order dan zaterdag in huis:)

---------- Post toegevoegd Thu 17 May 2012 om 18:10 ----------

Wat is jullie stracciatella smaak whey perfection heerlijk!

Dank je, voor het compliment!

Waarom is PAM spray overal uitverkocht? :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven