Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, we hebben voor onze eigen producten zelfs alleen creapure. Per 6000mg/6gram:)

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 20:23 ----------

Zeker Het gaat weer druk worden aankomende week!!!:)

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 20:24 ----------

De Superpump wordt 29,90.:) Van de sachets hebben we alleen variety packs (staat er ook bij) Als het goed is zit er van de Choco ook 1 sachet bij:)

Was niet geval, maar de Chocolate coconut Bounty maakt veel goed

Elke verpakking Superpump bevat 160 gram - voldoende voor 10 doseringen.

Op de pagina van superpump max. Typo, neem ik aan? :D

B&f ik heb een lactose intolerantie maar wil toch whey perfection , casein bestellen.
Ik kan wel leven met de bijwerking maar wordt de proteine dan wel opgenomen? Anders hou ik het bij de isolaat.

James, jij verkiest een paar smaken meer boven een clear face?

Waarom is PAM spray overal uitverkocht? :(
Onze leverancier heeft het helaas niet voorradig:rolleyes:
Dat gaat om een ideal betaling. We passen daar het bedrag van het product aan zodat een ander een open staan voldrag nog kan voldoen. Verder is dat geen verkoopproduct, dit gebruiken we puur voor de betaling.
Elke verpakking Superpump bevat 160 gram - voldoende voor 10 doseringen.

Op de pagina van superpump max. Typo, neem ik aan? :D
Nee, we hadden voorheen altijd de kleinverpakking. Deze is tijdens de weekaanbieding eraf. Ik ga het even aanpassen :)
B&f ik heb een lactose intolerantie maar wil toch whey perfection , casein bestellen.
Ik kan wel leven met de bijwerking maar wordt de proteine dan wel opgenomen? Anders hou ik het bij de isolaat.
Ja hoor, daarover hoef je je geen zorgen te maken. ;)

Groetjes Ralf

Goeiemorgen B&f!

Klein vraagjé, wat raad je aan als een groentenvervanger?
Het gebeurt wel eens dat ik niet aan men groenten kom dagelijks, dus een vervanger zou wel goed zijn als aanvulling.

Grtz

Goeiemorgen B&f!

Klein vraagjé, wat raad je aan als een groentenvervanger?
Het gebeurt wel eens dat ik niet aan men groenten kom dagelijks, dus een vervanger zou wel goed zijn als aanvulling.

Grtz
We hebben wel een aantal leuke multi's met daarin groentenextracten erin. De Alive Multi's zijn erg goed en compleet. Ga je voor fruit, groente en aminozuren in één, zou je kunnen kiezen voor de [Link niet meer beschikbaar].

Groetjes Ralf

ref 427173
is maar een kleine bestelling maar had niet meer nodig, geen idee of ik voldoe aan de voorwaarden van de Facebook actie, maar heb t er toch bijgezet :)

Kleine bestelling gedaan: 427187

Kijk al uit naar de whey perfection white chocolate!
Heb de shaker ripped freak gevraagd, hopelijk komt het in orde :D

Leuke shakers-actie op facebook hoor, gebruik zelf niet graag 'flashy' spullen, dus sla ik deze nog even over, maar wel mooi spul! :)

Kleine bestelling gedaan: 427187

Kijk al uit naar de whey perfection white chocolate!
Heb de shaker ripped freak gevraagd, hopelijk komt het in orde :D
Super, bedankt! Deze zit erbij! Bij elke bestelling vanaf 30 euro zit die erbij, zolang we deze voorradig hebben. :thumbs:
Leuke shakers-actie op facebook hoor, gebruik zelf niet graag 'flashy' spullen, dus sla ik deze nog even over, maar wel mooi spul! :)
Leuk om te horen, bedankt voor je reactie :thumbs:

Groetjes Ralf

427225 :D

Geen gebruik gemaakt van de weekaanbiedingen dit keer.. Had wel cassein nodig maar had laatst al Isolaat besteld ipv Perfection :) C4 pre workout hebben jullie ook binnen zie ik, die bestel ik misschien eind van de maand, heb nog een potje Maximize en Neurocore liggen die eerst op moeten! Heb een opmerking geplaatst wat betreft die FB actie, hopelijk ben ik nog op tijd :D

Ik had voor 22€ besteld. Bij de tekst staat er niets vermeld over een minimumbedrag.
In de tekst staat, in plaats van je shakebeker bij je bestelling. Deze krijg je vanaf 30,- :)
427225 :D

Geen gebruik gemaakt van de weekaanbiedingen dit keer.. Had wel cassein nodig maar had laatst al Isolaat besteld ipv Perfection :) C4 pre workout hebben jullie ook binnen zie ik, die bestel ik misschien eind van de maand, heb nog een potje Maximize en Neurocore liggen die eerst op moeten! Heb een opmerking geplaatst wat betreft die FB actie, hopelijk ben ik nog op tijd :D
Bedankt voor je order. Dat moet goedkomen, morgen in huis! C4 is echt enorm hot, we hebben het alweer besteld!:cool:
Wel bekend bij de producent, we gaan het even navragen :)

Groetjes Ralf

Net ook een bestelling gedaan, Lemon ice + oats en de creapure..

Lemon ice sample beviel goed en de oats lijken me gewoon makkelijker dan elke dag maar die blender.

Creapure word de eerste keer, kijken wat dat voor mij doet.

en natuurlijk een mooie beker erbij gekozen!

ref: 427373

Net ook een bestelling gedaan, Lemon ice + oats en de creapure..

Lemon ice sample beviel goed en de oats lijken me gewoon makkelijker dan elke dag maar die blender.

Creapure word de eerste keer, kijken wat dat voor mij doet.

en natuurlijk een mooie beker erbij gekozen!

ref: 427373
Bedankt voor je bestelling! Gaan we voor je regelen met de leuke shakebeker. :zuip: De Limon Ice is een heerlijke zomerse smaak en de Oats zijn erg makkelijk.

Groetjes Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven