- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@ B&F goedemorgen, zouden jullie voor mij kunnen kijken of er iets mis is gegaan met mijn bestelling? ik heb vrijdag ochtend besteld. ref:427183

Hey B&F, hadden jullie niet eerst van die wrist wraps als derde kado? Of zijn die uitverkocht of heb ik dat verkeerd gezien eerst?

Deze zijn uitverkocht, meende dat ik hier las dat ze verwachten deze deze weken weer voorradig te hebben..

Beste Bodyenfitshop,
Afgelopen zaterdag heb ik mijn bestelling binnengekregen. De handschoenen die bij de bestelling zaten, blijken nu iets te groot te zijn en bij de rechterhandschoen is er een stuk stof niet goed aan een rand vastgenaaid, waardoor er een klein gat zit.
Is het mogelijk om deze handschoenen om te ruilen?
(of om welk referentienummer ging het?B&F, gaan jullie die smartbekers in jullie assortiment krijgen? En zou het misschien mogelijk zijn om kleinere shakers in jullie assortiment te zetten? Van +-300ml ipv 700ml?
Gaat nog wel 2 maanden duren denk ik. (we hebben nog geen antwoord op onze aanvraag, deze is wel al gedaan.)Balen dat het weer die oude bekers zijn die je bij een bestelling krijgt, ik vind dat zulke ondingen. Ik heb er vaak last van dat ik die dop er eerst scheef opdraai en het dan opnieuw moet doen. Bij die andere shakebekers die jullie laatst hadden had ik daar geen last van.
vandaag alsnog binnen door een fout bij postNL. De Riped Freak shake beker zat er bij, zeer blij mee mannen, bedankt!![]()

Welke whey heeft het minste aantal Koolhydraten?
En zit er werkelijk verschil in de Dieet Whey, Whey Isolaat en Whey Perfection.
Ik en mijn vriend gebruiken het allebei. Ik om eiwitten binnen te krijgen en de honger te stillen. En hij voor het eiwitdieet waarbij hij geen koolhydraten mag (nou ja zo min mogelijk)
Welke moet ik nou nemen?
Het ging om deze handschoenen: http://www.bodyenfitshop.nl/accessoires-kleding/chiba/wrist-protect-workout
Het referentienummer is 426380

Exact ditXXL verkoopt Beef Jerky. Die krijgen jullie toch hopelijk ook binnen?![]()
Ik wil het bij jullie kopen, vandoor mijn eerdere vraag om dit ook in jullie gamma op te nemen 
Exact ditIk wil het bij jullie kopen, vandoor mijn eerdere vraag om dit ook in jullie gamma op te nemen
![]()
Welke whey heeft het minste aantal Koolhydraten?
En zit er werkelijk verschil in de Dieet Whey, Whey Isolaat en Whey Perfection.
Ik en mijn vriend gebruiken het allebei. Ik om eiwitten binnen te krijgen en de honger te stillen. En hij voor het eiwitdieet waarbij hij geen koolhydraten mag (nou ja zo min mogelijk)
Welke moet ik nou nemen?

Afslankeiwit is een mooie mix van casseine eiwitten en snelle en die casseine stillen de honger een beetje.. Zit ook carnitine in voor vetverbrandend effect
@B&F: Heeft het enige zin om extra amino's te nemen als ik cut? Ik doe namelijk geen krachttraining ik zit alleen een beetje net iets onder onderhoud en doe best wat cardio. Ik neem wel gewoon wat amino caps per dag van ON en ook een beetje muscle protect ( halve dosering oid ) maar heeft het enig nut om meer dan aanbevolen te nemen of word het dan gewoon niet opgenomen?
Met Muscle Protect tijdens de training voorkom je spierafbraak.
Heeft ook een positieve invloed op je workout. Ook overdag heb je de aminozuren dat juist erg hard nodig
XXL verkoopt Beef Jerky. Die krijgen jullie toch hopelijk ook binnen?![]()

We hebben Postnl en onze webbouwer al verschillende malen gekoppeld om dit op te lossen.Zal met het nieuwe systeem hopelijk snel zijn opgelost inderdaad.
---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 19:54 ----------
Excuses!!!Dit lijkt mij inderdaad niet de bedoeling.
Als ik het goed begrijp komen ze de Whey wel morgen netjes brengen(?) Ik maak even een leuk goodie pakketje voor je ter compensatie van het ongemak.
Stuur ik je morgen op. Het zal je irritatie niet direct wegnemen dat snap ik..
---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 19:56 ----------
Doen we!
---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 19:58 ----------
Klopt ookaan de andere kant snap ik de frustratie wel. Zit je net ergens op te wachten en heb je al weinig tijd...
We doen altijd 100% ons best dat garandeer ik. We moeten wel proberen de fouten bijna tot 0 te reduceren, Moeilijk maar we moeten er wel naar streven. Mocht er iets zijn dan kunnen jullie mij hier in ieder geval direct bereiken!
---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 19:59 ----------
Snap ik helemaal!
---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 20:00 ----------
Dit is ook r-ala![]()
Oja trouwens is er al iets bekend over de sporttas, en is een grotere pillenbox miss een idee?
Voor een grote pillenbox hebben we nog geen plannen.Gelukkig is t nu wel goed gekomen en heb hem wel binnen. Irritatie was ook erg hoog omdat in zo'n korte tijd van 3 bestellingen er 3 wel iets mee aan de hand was, ook met Pakket gemak. Wel leuk als die goodie pakketje morgen dan aankomt. Ik stond gister op het punt om over te stappen na een andere webwinkel toen ik zag dat die Mammoth erin zat en weer moest bellen enzo....
Die garantie heb je van me!
Dus ik kan best wat meer aminozuren nemen dan aangeraden?