Vincenzio
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 303
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebben/weten jullie iets wat peesherstel versnelt? vind het nu echt lang duren...
Glucosamine zou misschien ook kunnen helpen? is meer voor gewrichten en kapsels maar ik denk dat het ook tussen de pezen zijn taak verricht.
Zijn uitverkocht. Komen binnenkort weer binnen
---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 19:55 ----------
Klopt, zodra ik een precieze datum heb laat ik het direct weten!
---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 19:56 ----------
Om welke handschoenen ging het?(of om welk referentienummer ging het?
---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 19:56 ----------
Met de smartshaker zijn we bezig.Gaat nog wel 2 maanden duren denk ik. (we hebben nog geen antwoord op onze aanvraag, deze is wel al gedaan.)
---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 19:57 ----------
De shaker pro komt binnenkort ook weer!
---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 19:57 ----------
Top, Dank je, voor de order!![]()
Hebben/weten jullie iets wat peesherstel versnelt? vind het nu echt lang duren...
Welke bedoel je precies? Loop ik zo direct voor je het magazijn in.Klopt het dat het EAS-poeder uit het gamma is? Ik zie enkel nog maar BCAA poeder.
Als je deze per post naar ons terug wilt sturen, graag.Hartelijke dank hiervoor! Echt weer topservice van jullie.
Moet ik het paar dat ik nu heb nog terugsturen?
Nee deze is niet aangepast. Heb je voor mij het Lot/batchnr dan ga ik het hier direct voor je checkenKan het kloppen dat de Afslank Eiwit is aangepast? We hebben vorige week een bus ontvangen en het poeder dat in deze bus zit lijkt aanzienlijk fijner dan de vorige. Het lijkt nu wel net zo dun als mijn Whey. Hoe kan dit?

Ik zat zelf te denken aan Cissus.Hebben/weten jullie iets wat peesherstel versnelt? vind het nu echt lang duren...
Ik ga het voor je navragenhttp://www.bodyenfitshop.nl/l-arginine/cellucor/no3
Wanneer komt NO3 Chrome van cellucor weer binnen ?

Nee deze is niet aangepast. Heb je voor mij het Lot/batchnr dan ga ik het hier direct voor je checken![]()
Heb je voor mij je referentienummer ook nog? Dan zoek ik alles voor je uit!

Heb je voor mij je referentienummer ook nog? Dan zoek ik alles voor je uit!
Ralf

Ik heb het ook bij de opmerkingen gezet. Maar voor de zekerheid hier een berichtje erachteraan. Dan hoef ik natuurlijk niet het t'shirt en de bidon die geselecteerd staat.

Bedankt voor het compliment!nice superactie. Deze ga ik maar eens mee nemen van jullie.
fijne dag verder bro's.
Of klopt die melding gewoon niet?? 

Bedankt voor je order! Zodra de order bij ons binnenkomt, drukken we die eigenlijk direct af en wordt die verzonden. Morgen in huis!!Euhm... Bij checkout krijg ik de melding:
Uw betaling is mislukt. De volgende melding wordt meegestuurd:
LEEG
Betaal via Paypal... Krijg wel gewoon bevestigingsmail van jullie, krijg ik het nu gratis allemaal?Of klopt die melding gewoon niet??
Referentie nummer: 431464
---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 09:14 ----------
Nouja...
Uw bestelling met referentienummer: 431464 is verzonden.
Sneller bestaat volgens mij niet, zeker het uitprinten van een T&T direct gekoppeld aan verzendstatus van de bestelling?![]()

De Sporttassen verwachten we deze week/volgende week. Als het een beetje meezit bij de douane is er geen vertraging. Wat betreft de cellucor NO3 Chrome, die wordt vandaag weer besteld. Die komt eind deze week/begin volgende week.