Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt het dat het EAS-poeder uit het gamma is? Ik zie enkel nog maar BCAA poeder.

Vroeger was er volgens mij BCAA-poeder zoals dat er nu ook nog is. Maar daarnaast was er ook nog poeder met Essentiële Aminozuren. Ze waren dezelfde prijs. Ik had interesse in dat poeder met Essentiële Aminozuren maar nu zie ik dat precies nergens meer staan op de site.

B & F,

Wat wordt de nieuwe weekaanbieding?

Kunne jullie zien wat er met mijn bestellng is gebeurt? Ref nr 431108

Ik vermoed dat ik de bestelling gemist heb want zat de hele dag op school, maar meestal wordt ie bij de buren neergekwakt, nu niet het geval?

Thx alvast

We kunnen morgen eventueel even voor je bellen met Postnl. Als je niet thuis was dan komen ze normaal gezien morgen nog een keer:)

---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 19:08 ----------

B & F,

Wat wordt de nieuwe weekaanbieding?

Zijn we nog niet helemaal over uit, als ik het morgenmiddag weet dan post ik het hier meteen voor jullie:)

---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 19:09 ----------

Vroeger was er volgens mij BCAA-poeder zoals dat er nu ook nog is. Maar daarnaast was er ook nog poeder met Essentiële Aminozuren. Ze waren dezelfde prijs. Ik had interesse in dat poeder met Essentiële Aminozuren maar nu zie ik dat precies nergens meer staan op de site.

Magic EAA is op maar komt denk ik aankomende week weer. :)

---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 19:10 ----------

Had je die goodie bag apart opgestuurd? want dan zou die vandaag binnen moeten zijn want bij mijn whey eiwit had ik niks extras erbij.

Is apart verzonden gisteren. Had er inderdaad vandaag al moeten zijn. Wacht morgen even af en laat het mij anders even weten dan bel ik morgenmiddag met de Post.:)

---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 19:12 ----------

Shit, net wanneer ik isolaat perfection variety sachets wil bestellen om te kijken welke lekker zijn, is t uitverkocht :-(
Wanneer worden ze weer binnen verwacht?

We hebben nogal problemen om de vraag aan te kunnen als ik eerlijk ben, we blijven maar pushen bij de producent maar ze zitten helemaal vol. Ook onze schuld:rolleyes: Vertraging, vertraging, erg vervelend zeker nu met de nieuwe smaken. Ik durf eigenlijk geen datum meer aan te geven.:cool:

---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 19:12 ----------

Bedankt voor 425557

Ik dacht al dat ik niks had besteld!

Super gewaardeerd !!!

Dank je :)

****Micellar Casein Perfection in de aanbieding****

Vanaf aankomende vrijdag in de weekaanbieding maar we hebben de prijs nu alvast scherper gezet voor jullie:

1500 gram (60 shakes) voor 26,90!
4500 gram(180 shakes) voor 59,90!

Naast de kwaliteit en de smaak is ook de prijs onverslaanbaar!
:)

De Sporttassen verwachten we deze week/volgende week. Als het een beetje meezit bij de douane is er geen vertraging. Wat betreft de cellucor NO3 Chrome, die wordt vandaag weer besteld. Die komt eind deze week/begin volgende week.

En sjah. een hele mooie superactie!:rolleyes::eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

Nu heb ik 2 weken geleden exact hetzelfde besteld :rolleyes:

We kunnen morgen eventueel even voor je bellen met Postnl. Als je niet thuis was dan komen ze normaal gezien morgen nog een keer:)

Duidelijk, ik snap dat jullie niet gaan over de bezorgdienst, maar enig idee waarom het niet meer bij de buren wordt afgeleverd? Morgen ben ik mogelijk ook niet thuis :mad: en m'n whey is op! Zeer vervelend :(

beste B&F wat raden jullie mij aan:
Whey perfection met nr1.
of
Whey perfection met Hard!?
of
Whey perfection met NoxiPro?
En dan doel ik op een goede pomp en dat je net een tikkeltje meer kunt tillen.

Net even proteins besteld.
Ref 432570 hopelijk morgen binnen :)

Wordt toch niet morgen hehe heb nog geen bevestiging gehad maar toch voor 22:00 besteld.
Ik heb een kleinere doos als timmeh maar bij mij past ook nog wel extra samples :)

Laatst bewerkt:
Paar minuten geleden besteld. Na 10 uur dus verwacht hem niet verzonden vandaag.

Ref. nummer: 432590

Komt denk ik in een aardig grote doos te zitten, dus als jullie nog extra samples over hebben passen die er wel bij haha;):D

PS: Niet van PostNL naar UPS o.i.d. veranderen aub; heb nu echt een held als bezorger! :p

Laatst bewerkt:
heb nog nooit whey proteine gekocht van whey perfection/bodyenfitshop, alleen van de reformwinkel gehad en die is nu bijna op.

Ben benieuwd!! heb de creamy coconut milkshake gekozen (grote fan van kokos). en die 15 extra vind ik wel super cool om uit te proberen welke smaak ik het lekkerst vindt:D Echt coole actie *wacht met spanning tot vrijdag, bezorgdag* was net na 22:00 haha :P achja.. Ook leuk die cadeautjes!! zit nu altijd flesje water te vullen van oude drinkflesjes, en nu krijg ik een bidon:D

heb nog nooit whey proteine gekocht van whey perfection/bodyenfitshop, alleen van de reformwinkel gehad en die is nu bijna op.

Ben benieuwd!! heb de creamy coconut milkshake gekozen (grote fan van kokos). en die 15 extra vind ik wel super cool om uit te proberen welke smaak ik het lekkerst vindt:D Echt coole actie *wacht met spanning tot vrijdag, bezorgdag* was net na 22:00 haha :P achja.. Ook leuk die cadeautjes!! zit nu altijd flesje water te vullen van oude drinkflesjes, en nu krijg ik een bidon:D

Er gaat een wereld voor je open als je bodyenfitshop bezoekt...

Wat betaalde je voor die whey in de winkel?

Weer bestellingkje gedaan*
#MerkNaamMaatSmaakPrijsTotaal
1Body & Fit SportsnutritionWhey Perfection *1x 10lb/4540 gram (162 shakes!) Chocolate Milkshake€ 54,90€ 54,90
1Body & Fit SportsnutritionCreaPure Creatine (best creatine worldwide) *1x 500 Gram Weekaanbieding!€ 12,50€ 12,50
1Body & Fit SportsnutritionHard! *40 Doseringen Fantastic Fruit Punch€ 19,90€ 19,90
2Body & Fit SportsnutritionVitamine B-C & Cal/Mag *1x 90 Tabletten (maandverpakking) € 6,50€ 13,00
1iForce NutritionDexaprine1x 60 Tabletten (2 maanden) (Kassakorting van toepassing!)€ 27,99€ 27,99
2Body & Fit SportsnutritionFlaxseed capsules *1x 100 Capsules € 6,00€ 12,00
Bedrag inclusief BTW. € 140,29
Verzendkosten € 0,00

---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 22:55 ----------

Onze bezorger is ook OK. Hij bezorgt altijd bij mijn pa en ma omdat wij zelf in BE wonen.
We bestellen best veel via internet en hij maakt daar grapjes over tegen mijn ouders :D

Laatst zag ie mijn vader lopen in het dorp en toen riep ie al naar hem dat hij langs kwam omdat hij een pakketje had :D

1Body & Fit SportsnutritionWhey Perfection *1x 10lb/4540 gram (162 shakes!) Chocolate Milkshake€ 54,90€ 54,90
1Body & Fit SportsnutritionCreaPure Creatine (best creatine worldwide) *1x 500 Gram Weekaanbieding!€ 12,50€ 12,50
1Body & Fit SportsnutritionHard! *40 Doseringen Fantastic Fruit Punch€ 19,90€ 19,90
2Body & Fit SportsnutritionVitamine B-C & Cal/Mag *1x 90 Tabletten (maandverpakking) € 6,50€ 13,00
1iForce NutritionDexaprine1x 60 Tabletten (2 maanden) (Kassakorting van toepassing!)€ 27,99€ 27,99
Verzendkosten € 0,00

Onze bezorger is ook OK. Hij bezorgt altijd bij mijn pa en ma omdat wij zelf in BE wonen.
We bestellen best veel via internet en hij maakt daar grapjes over tegen mijn ouders :D

Laatst zag ie mijn vader lopen in het dorp en toen riep ie al naar hem dat hij langs kwam omdat hij een pakketje had :D

Toen ik plusminus 10kg aan whey had (grote doos) vroeg die van mij of "Ik rambo wilden worden ofzo" :) Laatst kwam hij langs op mn werk en herkende hij me, vroeg hij of hij even mn B&F pakketje op mn werk moest afgeven.:D

mijn Intimidate is binnen, is het veilig om het in te nemen als je al een pre wo op had?(mesomorph)

Net whey gehaald, heb stracciatela ( hoop dat die lekker is ) + die variety pack

Referentie: 432726

Ben zaterdag jarig (20) dus misschien geeft B&F me een vroeg verjaardagscadeau :o

Laatst bewerkt:
Straciatella = win man :) zeker lekker

Duidelijk, ik snap dat jullie niet gaan over de bezorgdienst, maar enig idee waarom het niet meer bij de buren wordt afgeleverd? Morgen ben ik mogelijk ook niet thuis :mad: en m'n whey is op! Zeer vervelend :(
Ja, we zijn ermee bezig. Echter de PostNL is de grootste van het land en kan tot 22u besteld volgende dag waar maken. :eek:
beste B&F wat raden jullie mij aan:
Whey perfection met nr1.
of
Whey perfection met Hard!?
of
Whey perfection met NoxiPro?
En dan doel ik op een goede pomp en dat je net een tikkeltje meer kunt tillen.
Dan word het Whey Perfection met NoxiPro. Goede pomp, uithoudingsvermogen en meer kracht.:cool:
Net even proteins besteld.
Ref 432570 hopelijk morgen binnen :)

Wordt toch niet morgen hehe heb nog geen bevestiging gehad maar toch voor 22:00 besteld.
Ik heb een kleinere doos als timmeh maar bij mij past ook nog wel extra samples :)
Bedankt voor je bestelling. Deze wordt morgen aangeboden.:)
Paar minuten geleden besteld. Na 10 uur dus verwacht hem niet verzonden vandaag.

Ref. nummer: 432590

Komt denk ik in een aardig grote doos te zitten, dus als jullie nog extra samples over hebben passen die er wel bij haha;):D

PS: Niet van PostNL naar UPS o.i.d. veranderen aub; heb nu echt een held als bezorger! :p
Haha, maak je voorlopig geen zorgen. Voordat we uit geonderhandeld zijn, zijn we vast wel een maand of 4/5 verder! Bedankt voor je order ,morgen in huis!

Wow, klinkt goed! Bedankt voor je order, gaan we zometeen direct voor je verwerken. Creamy Coconut is echt genieten. In combinatie met de samplebox kun je nu extra vaak genieten! :zuip:
26,50 :p

Maarre wordt het vrijdag dan goedkoper of is dit al de actie zo?
Nee, de prijs is alvast scherper gezet. Terwijl dit normaal op vrijdag al gebeurt!
Verzendkosten € 0,00

Bedankt voor je order! :thumbs:
mijn Intimidate is binnen, is het veilig om het in te nemen als je al een pre wo op had?(mesomorph)
Je kunt het gerust combineren hoor ;)
Net whey gehaald, heb stracciatela ( hoop dat die lekker is ) + die variety pack

Referentie: 432726

Ben zaterdag jarig (20) dus misschien geeft B&F me een vroeg verjaardagscadeau :o
De stracciatella is echt ontzettend lekker. Kan niet missen! Bedankt voor je order, gaan we mee bezig!

Ralf

Welke smaak Maximize Intense is het meest verkocht of lekkerst?
Ik twijfel tussen Mango peach tea en Raspberry lemonade.. Ik kan niet kiezen! :treuren:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven