AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
En mijn vraag dan? :D
Ik heb nog het een en ander zitten zoeken en volgens mij is het dit product:
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/gaspari-nutrition/myofusion-probiotic
Kan dat kloppen?

Thanx :cool:
Als je de MyoFusion hebt besteld, dan is dit inderdaad de opvolger! :)

Groetjes Ralf

---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 10:28 ----------

Vanaf No3 uit is koop ik hem , samen met NR1
Super, bedankt!

Groetjes Ralf

Ik ben door mijn EAA's heen maar kan deze nergens meer op jullie site vinden. Zijn jullie gestopt met het leveren van Magic EAA?

Ik ben door mijn EAA's heen maar kan deze nergens meer op jullie site vinden. Zijn jullie gestopt met het leveren van Magic EAA?

Normaal als het nietmeer op de site staat zijn ze hoogstwaarschijnlijk op het moment door hun voorraad heen, normaal zodra ze terug binnen komen komt het terug op de site

De Magic EEA's zijn op dit moment weer uitverkocht. Ilco is op dit moment afwezig. Zodra hij er is ga ik het direct voor jullie vragen.

Groetjes Ralf

De Magic EEA's zijn op dit moment weer uitverkocht. Ilco is op dit moment afwezig. Zodra hij er is ga ik het direct voor jullie vragen.

Groetjes Ralf

Super, kan nog kort wat blijven lenen bij mijn pa (hou gewoon bij hoeveel en geef het hem later terug) maar als het te lang duurt moet ik naar de (duurdere) concurrent...

Hoi B&F,

Heb net een bestelling gedaan:

Referentie: 431433

Kunnen jullie inplaats van het 2de en 3de kado extra Whey Isolaat samples erbij doen. En dan het liefst in de nieuwe smaken. En geen cookies en cream :) Ik heb het ook bij de opmerkingen gezet. Maar voor de zekerheid hier een berichtje erachteraan. Dan hoef ik natuurlijk niet het t'shirt en de bidon die geselecteerd staat.

Thanks alvast

Is dit bericht gelezen :grinny:

Ik twijfel tussen magnificent+nr1 en een gewone creatine variant zoals die uit de weekaanbieding(creapure creatine).

Iemand die me ervan kan overtuigen dat 1 van de 2 gewoon veel beter is?

Ik heb het nu inderdaad gelezen. goed dat je het bij de opmerking hebt vermeld, dan ga ik er vanuit dat het geregeld is. Ik kan me nog herinneren dat de Isolaat samples momenteel op zijn, dus ik weet niet wat ze voor je geregeld hebben. Ik ga er vanuit dat het goed is.:cool:
Super, kan nog kort wat blijven lenen bij mijn pa (hou gewoon bij hoeveel en geef het hem later terug) maar als het te lang duurt moet ik naar de (duurdere) concurrent...
We verwachten met plusminus twee weken.
Ik twijfel tussen magnificent+nr1 en een gewone creatine variant zoals die uit de weekaanbieding(creapure creatine).

Iemand die me ervan kan overtuigen dat 1 van de 2 gewoon veel beter is?
De Magnificent en Nr1 zijn beide luxe creatine producten. Deze bevatten naast koolhydraten (snelle glycogeen vuller), aminozuren, ingredienten voor pomp, uithoudingsvermogen en doorbloeding etc. Waardoor je beter stoffen opneemt, beter hersteld en dus makkelijker spieren aanzet. Creapure creatine is enkel een creatine product die zorgt voor meer energie. Hierdoor kun je uiteindelijk zwaarder tillen. Zoals je ziet zijn de verschillen best groot en heb je aan een luxe blend veel meer.

Groetjes Ralf

---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 14:01 ----------

Update: De bodyfat caliper is weer voorradig en als cadeau toegevoegd. De backorders daarvan zijn verzonden. Volgens mij waren we er nog een paar verschuldigd, die zijn allemaal de deur uit :thumbs:

Ik heb het nu inderdaad gelezen. goed dat je het bij de opmerking hebt vermeld, dan ga ik er vanuit dat het geregeld is. Ik kan me nog herinneren dat de Isolaat samples momenteel op zijn, dus ik weet niet wat ze voor je geregeld hebben. Ik ga er vanuit dat het goed is.:cool:

We verwachten met plusminus twee weken.

De Magnificent en Nr1 zijn beide luxe creatine producten. Deze bevatten naast koolhydraten (snelle glycogeen vuller), aminozuren, ingredienten voor pomp, uithoudingsvermogen en doorbloeding etc. Waardoor je beter stoffen opneemt, beter hersteld en dus makkelijker spieren aanzet. Creapure creatine is enkel een creatine product die zorgt voor meer energie. Hierdoor kun je uiteindelijk zwaarder tillen. Zoals je ziet zijn de verschillen best groot en heb je aan een luxe blend veel meer.

Groetjes Ralf

Dan is de keuze gemaakt.
Me ultra fine oats zijn na 3 weken ook alweer op dus ik heb maar meteen besteld ;)

Ref: 431802

Vandaag pakketje binnengekregen en is helemaal TOP!
Met een extra Noxipro sample :)
Jullie zijn toppie!

Bedankt voor de Ripped Freak shaker bij mijn bestelling. Zit nu in de bulk maar over een tijdje kan ik hem met trots in de gym gebruiken.
Gooi die Beef Jerky maar gewoon in het assortiment hoor, niet teveel over nadenken!

Bedankt voor de Ripped Freak shaker bij mijn bestelling. Zit nu in de bulk maar over een tijdje kan ik hem met trots in de gym gebruiken.
Gooi die Beef Jerky maar gewoon in het assortiment hoor, niet teveel over nadenken!
Graag gedaan! We zijn ermee bezig :thumbs:

Groetjes Ralf

Bedankt voor 425557

Ik dacht al dat ik niks had besteld!

Super gewaardeerd !!!

Kunne jullie zien wat er met mijn bestellng is gebeurt? Ref nr 431108

Ik vermoed dat ik de bestelling gemist heb want zat de hele dag op school, maar meestal wordt ie bij de buren neergekwakt, nu niet het geval?

Thx alvast

Shit, net wanneer ik isolaat perfection variety sachets wil bestellen om te kijken welke lekker zijn, is t uitverkocht :-(
Wanneer worden ze weer binnen verwacht?

Snap ik helemaal. Ben blij dat je het nu wel binnen hebt. Mocht er nog eens wat zijn PM mij dan even. Ik los het dan direct voor je op.:) Die garantie heb je van me!:)

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 21:39 ----------

Ja, dat kan prima. :)
Had je die goodie bag apart opgestuurd? want dan zou die vandaag binnen moeten zijn want bij mijn whey eiwit had ik niks extras erbij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven