MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met raspberry kan je niet mis schieten ;)

Ik vind Mango erg lekker, gewoon een lekkere mango smaak.

Groetjes Ralf

Hoelang duurt een overschrijving van een andere bank gemiddeld?

Hoelang duurt een overschrijving van een andere bank gemiddeld?
Dit duurt meestal 1-2 dagen, in de meeste gevallen is dat afhankelijk van de bank. Belangrijk is om wel je referentienummer bij de overschrijving te vermelden, anders weet ons systeem niet welke bestelling bij de overschrijving hoort.

Groetjes Ralf

track en trace doet het niet. Ref 432570

Kijk, dat is al beter. Daar heeft iedereen wat aan, zowel de klant als wij.
Hebben jullie hier al meer nieuws over?
Ik heb het aan Ilco doorgegeven en hij is er mee bezig. Ik kom erop terug.
track en trace doet het niet. Ref 432570
Je zending is vandaag verzonden. Je kan je bestelling rond middennacht volgen en heb je morgen in huis.

Groetjes Ralf

Beste B&F,

Hoe kan het dat de whey isolaat ineens zo anders smaakt? Ik heb de naturel... En die heeft nogal een vreemde nasmaak. Heb al andere beker geprobeerd, en in een glas.. maar het blijft. Dacht eerst dat het door de stevia kwam maar nu al paar keer weer zonder toevoegingen (alleen water dus) genomen maar nog steeds gekke smaak... Komt dat vaker voor?

Fex, de Naturel is naturel gebleven en heeft een aparte nasmaak. Dit komt omdat het pure whey is wat je proeft.

Dat begrijp ik maar de twee potten naturel whey isolaat hiervoor hadden die nasmaak niet (eentje van jullie, eentje van een concurrent, smaakten beide hetzelfde... alleen deze derde dus niet). Heb ook nog nooit een andere smaak gehad.

Vreemd, ik ga het even navragen en PM je eventueel een oplossing.

Oh oke thanks dan hoor ik het wel!

Hoi B&F,
Ik heb hier niks meer over gehoord, is er inmiddels al meer over bekend?
Bedankt!

Ik heb je een PM gestuurd mbt je vraag. Ik kreeg vanochtend bericht van ons contact persoon met de producent en ik heb je het antwoord gestuurd.

Groetjes Ralf

hey B&F, ik ben momenteel aan het cutten (dankzij Ideal Body al super gestart) en had vernomen van een vriend van me die bezig is met alles wat te maken heeft rond trainen etc, dat ik best mn PWO (momenteel Hard! en Stacker Rush) even aan de kant laat en in plaats daarvan kies voor een product zoals oxyelite of Dexaprine. Fatburner met energie dus.

Steunen jullie deze stelling of?

hey B&F, ik ben momenteel aan het cutten (dankzij Ideal Body al super gestart) en had vernomen van een vriend van me die bezig is met alles wat te maken heeft rond trainen etc, dat ik best mn PWO (momenteel Hard! en Stacker Rush) even aan de kant laat en in plaats daarvan kies voor een product zoals oxyelite of Dexaprine. Fatburner met energie dus.

Steunen jullie deze stelling of?
Ja absoluut. Met een fatburner heb je een veel betere verbranding dan een pre-workout. Vaak heb je met een fatburner de gehele dag door vetverbranding.

Groetjes Ralf

Dank je Ralf, welke geniet jou voorkeur?
Met de Dexaprine heb ik de beste ervaring. De gehele dag door energie, actieve vetverbranding en kan er goed op trainen. Normaal gesproken heb ik wel een crash van bijv. NoxiPro maar met deze totaal niet. Absoluut een aanrader (in combinatie met iDeal Body).

Groetjes Ralf

B&F is de weekaanbieding toevallig al bekend??

Op 21/05 Super Omega 3-6-9 (250caps van now foods) en Elite Whey gourmet bars (fudge brownie van Dymatize) besteld, op 22/05 alles geleverd gekregen (incl zakje whey perfection en shakebeker).
Bedankt voor de snelle afhandeling B&F
Daarnet ook de tweede bestelling alweer gedaan.
Now food Daily vits, Now foods green tea extract, now foods joint support en Elite whey gourmet bars (cookies and cream van dymatize)
referentie:433208

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven