Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik krijg steeds een fout als ik probeer te betalen met MasterCard
Ik krijg steeds de melding:
AfrekenenStap 4
Uw betaling middels Mastercard.
Betaling:
De status van uw betaling kon niet worden opgehaald.
Klik hier om het nogmaals te proberen.
Indien deze fout blijft terugkomen, neem dan contact met ons op via +31 (0)513 - 683068.
Status van de betaling:
uncleared
Ik heb dit al 3x geprobeert nu, nu is er toch geen 3x geld van mijn rekening?

Deze is al voorradig geweest en alweer uitverkocht.. binnekort weer leverbaar!

Hoi Ralf, ik heb nu een nieuwe bestelling gedaan met nummer 438115 en gevraagd om een grote doos zodat ik de pot chocolade terug kan sturen.Ongeveer 30-45 minuten.
Ja hoor, stuur maar terug. We gaan dan een kwaliteitscheck doen. Als deze echt zo slecht is sturen we je een nieuwe en anders krijg je de originele terug. Als je hierbij een begeleidende brief doet gericht aan mij, moet het goedkomen!
Groetjes Ralf
---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 12:57 ----------
Naast alle andere fantastische cadeau's, nu opnieuw beschikbaar:
Power Straps Luxe twv 7.50 euro
Wrist Wraps Luxe twv 7.50 euro
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
@b&fshop, is het mogelijk om Xpel van MHP voor een aantal dagen met de volgende supplimenten te combineren?
isolaat eiwit
hyper fx als preworkout
dark matter als postworkout
zma pillen
en op rust dagen ipv hyper fx en dark matter neem ik 2 caffeine pillen
kan ik xpel hierbij veilig toevoegen ? alvast bedankt !
Helemaal met je eens. Ik gebruik zelf Karbolyn tijdens het trainen en merk hierdoor een enorm verschil. Ga zo doorDeze week weer begonnen met dextrose tijdens de training en het helpt goed langer trainen door de constante aanvoer van snelle Kh's.Top product net zoals de rest.
Als het goed is, heeft mijn collega dit voor je geregeld!Hoi Ralf, ik heb nu een nieuwe bestelling gedaan met nummer 438115 en gevraagd om een grote doos zodat ik de pot chocolade terug kan sturen.
Kun jij er voor zorgen dat ik een grote doos krijg (en misschien een pakketzegel als jullie dat hebben)?
Alvast bedankt voor de service!

Bedankt voor je order! We gaan ons best voor je doen!nog net ff nieuwe whey kunnen bestellen, zit al tijdje zonder en was vrijdag net te laat
hopen dat hij morgen komt
Referentie nummer: 438132
Normale maat. Als je normaal ook maatje L hebt, kun je prima nu er ook voor kiezen.
Jawel, kan gerust. Goede keuze gemaakt met de HyperFX aangezien hier geen creatine in zit. Zo houd je echt minimaal vocht vast!@b&fshop, is het mogelijk om Xpel van MHP voor een aantal dagen met de volgende supplimenten te combineren?
isolaat eiwit
hyper fx als preworkout
dark matter als postworkout
zma pillen
en op rust dagen ipv hyper fx en dark matter neem ik 2 caffeine pillen
kan ik xpel hierbij veilig toevoegen ? alvast bedankt !
Klote tnt, gisteren besteld, komen ze het morgen pas brengen ...
Heel vervelend. In ieder geval namens ons excuus voor dit ongemak.Klote tnt, gisteren besteld, komen ze het morgen pas brengen ...

Ik verwacht twee weken als alles mee zit. De Glucosamine wordt de beste koop op de markt, dat zeker, maar welke prijs daaraan gekoppeld is durf ik je niet te zeggen.Wanneer krijgen jullie je Glucosamine, Chondroitine & MSM binnen? En rond welke prijs zou dit zijn?![]()
Dat absoluut. Als PostNL niet de beste aanbieder was, waren we allang over gestapt. Zolang we goede service naar de klanten kunt verlenen, willen we er best iets meer voor betalen.Altijd nog vele malen beter dan Selektvracht, dat is pas drama.
Bedankt voor je order! Volgens mij moet het nu helemaal goed komen met je examens!Wederom goede service!! Gisteren avond 2x gourmet bars voor tijdens mijn examens besteld en ze lagen voor mijn deur toen ik net thuis kwam!![]()