Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stel, iemand wil bij jullie solliciteren voor on zwolle of heerenveen, hoe moet hij dan een sollicitatiebrief sturen? :$

komen deze nog een keer in weekaanbieding?

Daar kan ik niets over zeggen;)

Ik krijg steeds een fout als ik probeer te betalen met MasterCard

Ik krijg steeds de melding:

AfrekenenStap 4

Uw betaling middels Mastercard.

Betaling:
De status van uw betaling kon niet worden opgehaald.
Klik hier om het nogmaals te proberen.
Indien deze fout blijft terugkomen, neem dan contact met ons op via +31 (0)513 - 683068.
Status van de betaling:
uncleared

Ik heb dit al 3x geprobeert nu, nu is er toch geen 3x geld van mijn rekening?

Probeer eens een andere betaalwijze:)

Deze is al voorradig geweest en alweer uitverkocht.. binnekort weer leverbaar!

Klopt helemaal:D

- Eldert

Deze week weer begonnen met dextrose tijdens de training en het helpt goed langer trainen door de constante aanvoer van snelle Kh's.Top product net zoals de rest.

Ongeveer 30-45 minuten.

Ja hoor, stuur maar terug. We gaan dan een kwaliteitscheck doen. Als deze echt zo slecht is sturen we je een nieuwe en anders krijg je de originele terug. Als je hierbij een begeleidende brief doet gericht aan mij, moet het goedkomen!

Groetjes Ralf

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 12:57 ----------

Naast alle andere fantastische cadeau's, nu opnieuw beschikbaar:

Power Straps Luxe twv 7.50 euro
Wrist Wraps Luxe twv 7.50 euro

[Afbeelding niet meer beschikbaar]​
Hoi Ralf, ik heb nu een nieuwe bestelling gedaan met nummer 438115 en gevraagd om een grote doos zodat ik de pot chocolade terug kan sturen.
Kun jij er voor zorgen dat ik een grote doos krijg (en misschien een pakketzegel als jullie dat hebben)?

Alvast bedankt voor de service!

nog net ff nieuwe whey kunnen bestellen, zit al tijdje zonder en was vrijdag net te laat
;) hopen dat hij morgen komt
Referentie nummer: 438132

Hoe vallen de handschoenen van jullie uit?

@b&fshop, is het mogelijk om Xpel van MHP voor een aantal dagen met de volgende supplimenten te combineren?
isolaat eiwit
hyper fx als preworkout
dark matter als postworkout
zma pillen
en op rust dagen ipv hyper fx en dark matter neem ik 2 caffeine pillen

kan ik xpel hierbij veilig toevoegen ? alvast bedankt !

Toevallig weet ik dat heb deze zelf ook en ze vallen normaal uit ik heb zelf brede handen maar gaat prima/

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 01:14 ----------

@b&fshop, is het mogelijk om Xpel van MHP voor een aantal dagen met de volgende supplimenten te combineren?
isolaat eiwit
hyper fx als preworkout
zma pillen

In principe zou dit moeten kunnen het gaat voornamelijk om vocht onder de huid weg te krijgen.Dus dit kun je rustig uit proberen naar mijn mening.

Deze week weer begonnen met dextrose tijdens de training en het helpt goed langer trainen door de constante aanvoer van snelle Kh's.Top product net zoals de rest.
Helemaal met je eens. Ik gebruik zelf Karbolyn tijdens het trainen en merk hierdoor een enorm verschil. Ga zo door:thumbs:
Hoi Ralf, ik heb nu een nieuwe bestelling gedaan met nummer 438115 en gevraagd om een grote doos zodat ik de pot chocolade terug kan sturen.
Kun jij er voor zorgen dat ik een grote doos krijg (en misschien een pakketzegel als jullie dat hebben)?

Alvast bedankt voor de service!
Als het goed is, heeft mijn collega dit voor je geregeld!;)
nog net ff nieuwe whey kunnen bestellen, zit al tijdje zonder en was vrijdag net te laat
;) hopen dat hij morgen komt
Referentie nummer: 438132
Bedankt voor je order! We gaan ons best voor je doen! :thumbs:
Normale maat. Als je normaal ook maatje L hebt, kun je prima nu er ook voor kiezen.
isolaat eiwit
hyper fx als preworkout
zma pillen

Jawel, kan gerust. Goede keuze gemaakt met de HyperFX aangezien hier geen creatine in zit. Zo houd je echt minimaal vocht vast!

Groetjes Ralf

Klote tnt, gisteren besteld, komen ze het morgen pas brengen ...

Wanneer krijgen jullie je Glucosamine, Chondroitine & MSM binnen? En rond welke prijs zou dit zijn? :)

Klote tnt, gisteren besteld, komen ze het morgen pas brengen ...
Heel vervelend. In ieder geval namens ons excuus voor dit ongemak. :rolleyes:
Wanneer krijgen jullie je Glucosamine, Chondroitine & MSM binnen? En rond welke prijs zou dit zijn? :)
Ik verwacht twee weken als alles mee zit. De Glucosamine wordt de beste koop op de markt, dat zeker, maar welke prijs daaraan gekoppeld is durf ik je niet te zeggen.
Altijd nog vele malen beter dan Selektvracht, dat is pas drama.
Dat absoluut. Als PostNL niet de beste aanbieder was, waren we allang over gestapt. Zolang we goede service naar de klanten kunt verlenen, willen we er best iets meer voor betalen.

Groetjes Ralf

Wederom goede service!! Gisteren avond 2x gourmet bars voor tijdens mijn examens besteld en ze lagen voor mijn deur toen ik net thuis kwam! :D

Wederom goede service!! Gisteren avond 2x gourmet bars voor tijdens mijn examens besteld en ze lagen voor mijn deur toen ik net thuis kwam! :D
Bedankt voor je order! Volgens mij moet het nu helemaal goed komen met je examens!

Groetjes Ralf

In dexaprine zit tegenwoordig '1,3-dimethylphenylamine'. Is dit een typfout of is dit om de ban op '1,3-dimethylpentylamine' te omzeilen? Het is wel degelijk een andere stof namelijk, maar ik kan er maar bar weinig over vinden. Volgens mij zijn die phenylamines aka anilines niet echt een verbetering op de pentylamine namelijk.. Hoe zit dit?

Isolate perfection straciatella?

Heb nog wat besteld 438654.

Gaat de amino energie uit het assortiment? Deze staat in uitverkoop en is eigenlijk vrij nieuw. Ik heb hem nu staan en ben best tevreden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven