AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stel, iemand wil bij jullie solliciteren voor on zwolle of heerenveen, hoe moet hij dan een sollicitatiebrief sturen? :$
Voor Zwolle komt sowieso geen functie beschikbaar aangezien we daar goed bezet zijn. Als je in Heerenveen wilt werken kun je altijd even een CVtje sturen naar info at bodyenfitshop punt nl.
Isolate perfection straciatella?
Zijn we mee bezig. We moeten eerst nog de sampling testen, maar deze komt eraan!
Heb nog wat besteld 438654.

Gaat de amino energie uit het assortiment? Deze staat in uitverkoop en is eigenlijk vrij nieuw. Ik heb hem nu staan en ben best tevreden.
We hebben deze ontzettend groot ingekocht waardoor we het tegen een ontzettend scherpe prijs aanbieden. We hebben het in de OP=OP geplaatst aangezien we anders onder de actuele verkoopprijs zitten. Op deze manier mag dat wel :)

Ralf

Voor Zwolle komt sowieso geen functie beschikbaar aangezien we daar goed bezet zijn. Als je in Heerenveen wilt werken kun je altijd even een CVtje sturen naar info at bodyenfitshop punt nl.

Zijn we mee bezig. We moeten eerst nog de sampling testen, maar deze komt eraan!

We hebben deze ontzettend groot ingekocht waardoor we het tegen een ontzettend scherpe prijs aanbieden. We hebben het in de OP=OP geplaatst aangezien we anders onder de actuele verkoopprijs zitten. Op deze manier mag dat wel :)

Ralf

Wanner komt Chrome van Cellucor weer binnen

Kunnen jullie niet grotere verpakking van bepaalde spullen verkopen? Bijv 3kg muscle protect ofzo?

Ralf, Waarom wordt mijn vraag genegeerd? Weten jullie het ook niet?

Ik kan je wel vertellen dat in de nieuwe dexaprine formule niet zoiets zit

Wat versta je onder nieuw? Ik heb ze nu juist besteld (weekaanbieding) en daar zit het nog wel degelijk in.

2h3ucnk.jpg

Idd maar ik lees op amerikaanse fora dat ze de ingredieënten beter vinden.

Vincenzio, dat is dus weer een andere versie!
ik heb hier een sample van dexaprine en daar staat op 1,3-dimethylphenylamine, net als op de site. De oude 'originele' versie was 1,3-dimethylamylamine of 1,3-dimethylpentylamine.

groene thee zat ook in diie andere trouwens.
@docter aha nu snap ik je

Wel bekend bij de producent, we gaan het even navragen :)

Groetjes Ralf

Beste Ralf,

Ik vraag nu al een aantal weken hoeveel sucralose er in de Whey Perfection (per maatschep zit). Je gaf mij aan dit na te vragen, maar tot op heden geen - zelfs na een aantal herinneringen - geen antwoord. Zou je dit nu echt ff zsm voor mij kunnen navragen? Dank alvast

Beste Ralf,

Ik vraag nu al een aantal weken hoeveel sucralose er in de Whey Perfection (per maatschep zit). Je gaf mij aan dit na te vragen, maar tot op heden geen - zelfs na een aantal herinneringen - geen antwoord. Zou je dit nu echt ff zsm voor mij kunnen navragen? Dank alvast
Het is namelijk zo dat ze elke batch laten onderzoeken. Ik heb zojuist even contact gehad maar het is minder dan een 0.5% per 100gr.

Groetjes Ralf

Zo weinig kan nooit kwaad Whey perfection heeft een zeer goede kwaliteit.Ik vind het de lekkerste whey drinkt soepeltjes weg,juiste voedingswaarde.

Vincenzio, dat is dus weer een andere versie!
ik heb hier een sample van dexaprine en daar staat op 1,3-dimethylphenylamine, net als op de site. De oude 'originele' versie was 1,3-dimethylamylamine of 1,3-dimethylpentylamine.
Ilco: Dit is ons niet bekend. Ik durf er ook niet een uitspraak over te doen.

Groetjes Ralf

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 15:56 ----------

Da's nog best veel :o maarja kan geen kwaad.
Best veel? Het is maximaal 0,5%. We kunnen natuurlijk niet zeggen hoeveel het exact is, dit ivm de receptuur.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven