XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn er supp's beschikbaar die concentratieprobleemen kunnen verhelpen bij het studeren?
Als ze een lichte energie boos geven zou dat ook wel een pluspunt zijn :)

Cafeïne kan je helpen is niet duur en helpt zeker met betrekking tot energie en concentratie.

Cafeïne kan je helpen is niet duur en helpt zeker met betrekking tot energie en concentratie.

Het is eigenlijk voor men bish, en van een kopje koffie krijgt ze al rillingen :P
Heb zelf caffeine thuis liggen, maar die zijn 200mg - waarschijnlijk krijgt ze hier spastische trekken van :D Maar ik zal het haar toch eens laten proberen.

Ben op zoek naar iets anders dan 'pure' caffeine eigenlijk.

Cafeïne kan ik uit eigen ervaring sterk afraden. Op korte termijn kan het wel enigszins helpen maar op langere termijn niet goed. Zeker niet 2+ dagen na mekaar nemen tijdens de examens en niet als slaapvervanger gebruiken. Cafeïne kan concentratie ook verminderen, energieboost wel. Zelf betere ervaring gehad met PWO Power Pill. Maar deze best ook niet te lang na mekaar gebruiken, af en toe pauze.

Als je te veel caf neemt over enkele dagen gaat je lichaam doodmoe zijn en hier dan ook alle kenmerken van tonen maar je enkel niet moe voelen. Met gevolg dat je je volledig k*t voelt, niet kunt concentreren en je meerdere dagen gaat moeten herstellen waarop je niet of bijna niet gaat kunnen leren. Als je dagje wel, dag niet ofzo doet kan het mss wel positief helpen.

Beste B&F,

Mijn vorige bestelling was 21:58 geplaatst en helaas niet meer verwerkt. Geen enkel punt.
In Rotterdam lopen we blijkbaar enkele minuten achter ten opzichte van Friesland ;)

Gelijk erachteraan gemaild of er i.p.v. de gebruikelijke kadoos zoals shakebekers etc. wat samples bij konden van trage eiwitten.
Ook dit lukte niet. Even heen en weer gemaild met Ruud Veldhuis. Ik zou dit aan moeten geven bij een volgende bestelling zei hij.
Dan zou het goed komen, extra samples etc.

Zo gezegd, zo gedaan. En ditmaal (gister) besteld om 20:00 uur.

Je raadt het al..weer een shakebeker etc.

De producten die ik bestel en levertijden zijn allemaal nog steeds prima.
Niet de verdere service terwijl ik dit wel gewend was. Jammer!

Groet,
010 :(
We doen ons best. Moet ik even de postNL voor je bellen?

B&F, ik heb een behoorlijke bestelling met ref nr. 439788 (Betaalmethode: iDeal)
geplaatst voor meerdere personen. Kon deze in meerdere delen opsplitsen om zo meer samples te ontvangen, maar dit lijkt me omslachtig voor beide partijen ;)

Ik zou wat extra samples van micellar caseine of whey perfection / jack3D op prijs stellen.
Ik was er nog op tijd bij, maar kon het voor je regelen. Ik meende dat i khier al gereageerd had, maar mijn post staat er niet bij.
Vraagje,

Hoe kan het dat jullie eiwit pannenkoeken 452kcals heeft, terwijl ik uitkom op 369?

Volledig mee eens! Of mensen die samples willen laten nasturen...komop jongens laat dan toch iets regelen bij je volgende bestelling...maar nasturen...

Ik zou eigenlijk liever een soort van puntensysteem zien, waarbij je als trouwe klant beloond kan worden op langere termijn (meer bestellingen = korting of een gratis t-shirt van die dingen) al die samples moet van mij niet meer en bekers etc heb ik momenteel ook genoeg :D

Weet natuurlijk niet of dit mogelijk en haalbaar is, maar dat is iets wat bij mij opkomt^^
Op de nieuwe website komt een geheel nieuw systeem. Dit moet beter en leuker zijn. Ook het aantal goodies zijn we druk aan het uitbreiden.
Ben juist blij met hun regeling bij sommige krijg je niks.Of je krijgt pas iets leuks vanaf een groot bedrag en B&F doet echt zijn om het voor iedereen goed te doen nemen de tijd voor je.Fijne mensen in de omgang.Kortom binnenkort zit iedereen aan de Whey Perfection.
Dat doen we zeker! Eenmaal aan de Whey Perfection, wil je nooit meeerr.... anders!:thumbs:
Gisteren wat besteld, kreeg bericht van TNT dat er vandaag iemand langst komt :), hoop het maar.

In ieder geval nog steeds tevreden over B&F.
Ik ga er vanuit dat deze vandaag komt :) Bedankt voor je order!
Geweldige webshop hoor, niet zo zeuren.
Dat dacht ik :thumbs:
Zijn er supp's beschikbaar die concentratieprobleemen kunnen verhelpen bij het studeren?
Als ze een lichte energie boos geven zou dat ook wel een pluspunt zijn :)
Caffeine zoals de rest al aangeeft. Prima keuze

Ralf

Dexaprine zorgt ervoor dat ik uit mn dak knal en verbrand ook vet..reageert iedereen wel anders ip, maar vraag het even want hier hebbe ze soms damples van!

We doen ons best. Moet ik even de postNL voor je bellen?

I know. Je leest het niet volledig denk ik. Samengevat is er nu tweemaal geen gehoor gegeven aan mijn verzoek andere samples toe te voegen dan de standaard kadoos. Geen enorm ding maar dit werd wel beloofd. Vandaar mijn opmerking. Volgende keer voeg ik mijn verzoek weer toe in het opmerkingenveld op jullie site. Drie keer scheepsrecht toch? Voor de rest was alles volledig en op tijd!

Op de nieuwe website komt een geheel nieuw systeem. Dit moet beter en leuker zijn. Ook het aantal goodies zijn we druk aan het uitbreiden.

Duidelijkheid voor jullie én de klant!

Laatst bewerkt:
Hebben jullie ongeveer een idee wanneer deze nieuwe website online komt? :o

Sorry maar ik zie de overeenkomst met uw antwoord niet op mijn vraag, mijn vraag is, hoe kan het dat jullie eiwit pannenkoeken 452kcals heeft, terwijl ik uitkom op 369?

66.4+18*4=337.6
3.5*9=31.5
337.6+31.5=369.1

Hebben jullie ongeveer een idee wanneer deze nieuwe website online komt? :o
We verwachten 6-8 weken. We hebben al zoveel vertraging dat we het nu liever goed doen en dat het nog een aantal weken duurt. Wat ik aan geef moet een hele goede schatting zijn.
Sorry maar ik zie de overeenkomst met uw antwoord niet op mijn vraag, mijn vraag is, hoe kan het dat jullie eiwit pannenkoeken 452kcals heeft, terwijl ik uitkom op 369?

66.4+18*4=337.6
3.5*9=31.5
337.6+31.5=369.1
Ik kom op precies hetzelfde. Vreemd:rolleyes:Ik moet even navragen wat het juiste is, Ilco komt hier zo op terug.

Ralf

Moet wel zeggen dat het inderdaad redelijk hebberig staat, eens in de zoveel tijd iets bestellen, cadeau's erbij krijgen en dan nog om meer vragen :emo:?

Snap wel op zich dat er om 1 sachet gevraagd wordt ofzo, als je echt iets wilt testen om het daarna te bestellen.

Hard!

Hard! - voor de beste training van je leven. De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu leverbaar in 3 fantastische smaken!!
Watermelon
Lemon Bubblegum
Fantastic Fruitpunch

Net m'n bestelling binnen gekregen, 100% in orde :).

Net een zakje maximize naar binnengewerkt, kijken of het effect heeft!

Had rasberry nog wat puch, smaak was echt lekker!

We zijn weer een tweetal weekjes verder, al nieuws over de whey crisps?

Anders moet je toch gewoon zelf een winkel oprichten, als het toch allemaal zo gemakkelijk is? Sjeezus man, wat lopen jullie toch te zeiken over één extra dagje dat je moet wachten. Ga dan gewoon naar een winkel waar je het meteen meekrijgt of koop het in je gym waar je 40% meer betaalt.

anders moet je toch gewoon zelf een winkel oprichten, als het toch allemaal zo gemakkelijk is? Sjeezus man, wat lopen jullie toch te zeiken over één extra dagje dat je moet wachten. Ga dan gewoon naar een winkel waar je het meteen meekrijgt of koop het in je gym waar je 40% meer betaalt.
+1 :d

Net m'n bestelling binnen gekregen, 100% in orde :).

Net een zakje maximize naar binnengewerkt, kijken of het effect heeft!

Had rasberry nog wat puch, smaak was echt lekker!
Bedankt voor je order! Graag gedaan! De Maximize Intense werkt enorm goed en is echt ontzettend lekker. Hoe train je erop?
We zijn weer een tweetal weekjes verder, al nieuws over de whey crisps?
Nee, helaas nog niets gehoord. Zal zo Ilco ff vragen.

Ralf

B&F, kunnen jullie een schatting maken van de crea in noxipro en de crea in maximize intense?

2g?

Anders moet je toch gewoon zelf een winkel oprichten, als het toch allemaal zo gemakkelijk is? Sjeezus man, wat lopen jullie toch te zeiken over één extra dagje dat je moet wachten. Ga dan gewoon naar een winkel waar je het meteen meekrijgt of koop het in je gym waar je 40% meer betaalt.
Mee eens!
Of je bestelt gewoon een paar dagen eerder! :)

Hmm, waaaaarom merk ik niets van dat maximize :p?

Naja, ga nu ff anderhalf uur trainen, laat het zometeen wel horen :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven