XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb L-Arginine Powder van Now Sports aangeschaft. Maar what the ****. De smaak is te ranzig voor woorden.
Dit moet je echt eruit gooien. En ik kan best wel wat hebben hoor. Net water mengen is smerig. Nog geprobeerd om met Whey Pro XL te mengen, doet de smaak en reuk niet veel goeds. Stinkt naar stront, geen grapje. :fart:
En de smaak is te vergelijken met een antibiotica die je uit een capsule haalt omdat je geen capsules kan slikken. :barf:

Body en Fit hier moeten jullie echt iets mee doen. Dit mag je gewoon niet verkopen.
Overigens ben ik een zeer trouwe en positieve klant. ;)

Ik heb L-Arginine Powder van Now Sports aangeschaft. Maar what the ****. De smaak is te ranzig voor woorden.
Dit moet je echt eruit gooien. En ik kan best wel wat hebben hoor. Net water mengen is smerig. Nog geprobeerd om met Whey Pro XL te mengen, doet de smaak en reuk niet veel goeds. Stinkt naar stront, geen grapje. :fart:
En de smaak is te vergelijken met een antibiotica die je uit een capsule haalt omdat je geen capsules kan slikken. :barf:

Body en Fit hier moeten jullie echt iets mee doen. Dit mag je gewoon niet verkopen.

Hahaha is het zo erg? Is het erger dan caffeinepoeder/groene thee poeder?

Je kan ook water in je mond doen en dan die dosering in je mond en dan in 1x doorslikken, dat doe ik met caffeine.

Real men don't care about taste , only p*ssy's do .

Laatst bewerkt:
Er was nog een vraag over:
Beef Jerky's is Ilco nog mee bezig en de Whey Crisp is momenteel niet leverbaar.

Ralf

Die ijskoffie whey.............................. Heerlijk

Komen er ook van de isolaat en de caseine nog zo'n Variety Sachets Pack?

Net een pot Lean Gain besteld, ook direct betaald (geld is al afgeschreven) maar krijg dit:

De status van uw betaling kon niet worden opgehaald.
Klik hier om het nogmaals te proberen.
Indien deze fout blijft terugkomen, neem dan contact met ons op via +31 (0)513 - 683068.
Status van de betaling:
initialized

Heb zojuist gebeld maar de lijn is bezet. Moet zo weg jongens, kan dit geregeld worden? De bestelling is op naam van Dhr. Orie

Alvast bedankt.

Die ijskoffie whey.............................. Heerlijk
Bedankt, één van mijn favoriete smaken :zuip:
Komen er ook van de isolaat en de caseine nog zo'n Variety Sachets Pack?
Op korte termijn niet.
Net een pot Lean Gain besteld, ook direct betaald (geld is al afgeschreven) maar krijg dit:

De status van uw betaling kon niet worden opgehaald.
Klik hier om het nogmaals te proberen.
Indien deze fout blijft terugkomen, neem dan contact met ons op via +31 (0)513 - 683068.
Status van de betaling:
initialized

Heb zojuist gebeld maar de lijn is bezet. Moet zo weg jongens, kan dit geregeld worden? De bestelling is op naam van Dhr. Orie

Alvast bedankt.
Als het geld afgeschreven is, komt het wel in ons systeem. Hiervan krijg je wel een verzendbevestiging (zodra je deze gehad hebt, komt het helemaal goed) en heb je morgen gewoon in huis :)

Ralf

Wat zijn toevallig de voedingswaarde van de nieuwe Fusion Pro whey? :)

ik ben van plan vandaag of morgen Hard! en creapure creatine te gaan bestellen maar ik vroeg me af kan ik deze gewoon mixen en met water zo'n 30 minuten voor de training nemen?

Wat zijn toevallig de voedingswaarde van de nieuwe Fusion Pro whey? :)
Ik heb het zojuist opgevraagd bij de leverancier, kijk eens hier: http://bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/dedicated-nutrition/fusion-pro_ingredienten
ik ben van plan vandaag of morgen Hard! en creapure creatine te gaan bestellen maar ik vroeg me af kan ik deze gewoon mixen en met water zo'n 30 minuten voor de training nemen?
Creapure raad ik altijd aan om met snelle koolhydraatbron in te nemen. Dextrose, WMS, Vitargo en Karbolyn zijn perfecte snelle koolhydraatbronnen.

Ralf

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven