- Waardering
- 1.986
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik het goed lees maakt Nr.1 het gebruik van dextrose ook overbodig of zie ik dat foutief?

Ik kom op precies hetzelfde. VreemdIk moet even navragen wat het juiste is, Ilco komt hier zo op terug.
Ralf

Hahaha is het zo erg? Is het erger dan caffeinepoeder/groene thee poeder?
Je kan ook water in je mond doen en dan die dosering in je mond en dan in 1x doorslikken, dat doe ik met caffeine.
Real men don't care about taste , only p*ssy's do .

Caffeinepoeder is lekker.
Normaal gesproken absoluut mee eens. Heb al heel wat smerige dingen gegeten en of geslikt. Maar dit bleeehhhhhhhh.
Oceaanwater tijdens een oversteek van de evenaar. Een eetlepel nootmuskaat. Ochtend urine (wilde dat ooit eens proberen, raad het niemand aan, jaren geleden)
Maar dit is te erg. Jammer ook dat Body&Fitshop hier niet op reageerd. Hmmm![]()
Weekaanbiedingen vanaf morgen
Fusion Pro (prijs staat er nu al
Epic (prijs staat er nu al
Bodybuilding Vitamin Packs
A-HD
Weekaanbiedingen vanaf morgen
Fusion Pro (prijs staat er nu al
Epic (prijs staat er nu al
Bodybuilding Vitamin Packs
A-HD
Dexaprine zorgt ervoor dat ik uit mn dak knal en verbrand ook vet..reageert iedereen wel anders ip, maar vraag het even want hier hebbe ze soms damples van!

Mmmm Superior Amino Capsules of Amino Energy?
Die Amino is voor 30 trainingen, die capsules zijn er 300, voor hoeveel dagen is dit?
en dan doe je er 25 dagen mee.Heb m ook besteld en het is de oude nog, 1.3 dma is hier nog niet verboden dus ze wachten het nog even af dacht ikDe dexaprine die nu in de weekaanbieding staat , is dat de nieuwe versie of de oude ?
Fruitsap geprobeerd erbij te doen ? Of frisdrank.....
Mmmm Superior Amino Capsules of Amino Energy?
Die Amino is voor 30 trainingen, die capsules zijn er 300, voor hoeveel dagen is dit?

hoi b&f wat is dekrachtigste fatburner van dit moment?
ik let op voeding en doe 4keer in de week cardio maar kan wel wat extra hulp gebruiken
grts jens

Caffeinepoeder is lekker.
Normaal gesproken absoluut mee eens. Heb al heel wat smerige dingen gegeten en of geslikt. Maar dit bleeehhhhhhhh.
Oceaanwater tijdens een oversteek van de evenaar. Een eetlepel nootmuskaat. Ochtend urine (wilde dat ooit eens proberen, raad het niemand aan, jaren geleden)
Maar dit is te erg. Jammer ook dat Body&Fitshop hier niet op reageerd. Hmmm![]()
Fruitsap geprobeerd erbij te doen ? Of frisdrank ?
---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 16:16 ----------
de A-hd met gratis solid ?
---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 16:17 ----------
De dexaprine die nu in de weekaanbieding staat , is dat de nieuwe versie of de oude ?

Oke, mannen, ik vind het lullig om te zeggen, maar ik ga nooit meer een PWO booster nemen. Ik heb me nog nooit zo beroerd gevoeld, totaal geen energie, wel veel trillen, neen, voor mijn geen PWO meer.
Whey smaak is uiteraard nog steeds top, en ben er weer blij mee!

Ja ik heb fruitsap geprobeert en de reuk verdwijnt daar niet mee. De smaak valt dan "te doen". Het vervelende is wel dat als je clean wilt blijven je door de suikers in de fruitsap alles naar de klote helpt.
Dus is dit niet een echte oplossing.
Ik zou zeggen, aangeven dat de smaak ranzig is. Dan laat je het verder aan de koper of hij het die 20 euro waard vind.
Ja ik heb fruitsap geprobeert en de reuk verdwijnt daar niet mee. De smaak valt dan "te doen". Het vervelende is wel dat als je clean wilt blijven je door de suikers in de fruitsap alles naar de klote helpt.
Dus is dit niet een echte oplossing.
Ik zou zeggen, aangeven dat de smaak ranzig is. Dan laat je het verder aan de koper of hij het die 20 euro waard vind.

Is inderdaad alleen nog maar in Australië te krijgen, je kan altijd contact opnemen met Mutated Nation? Ik weet zeker dat het product zeer goed verkocht zal worden, het werd eerst enorm geadviseerd om Mesomorph te gebruiken.. Maar veel personen op het forum kyken naar de prijs van het product, aangezien Mesomorph prijzig is, zijn er niet veel die het product willen aankopen.. De reviews tot nu toe over Albuterex zijn enorm goed, de energie van het product schijnt enorm te zijn.. Geen crash erna.. De prijs valt ook heel goed mee, de smaak van een preworkout is meestal nooit om te smullen.. Als jullie het in assortiment nemen dan zal ik de eerste zijn om het te kopen, post ik meteen een review![]()
Daar geef ik helemaal geen **** up, deel het gewoon mee qua wat ik van de reviews hoorde.. Pwo's hebben niets tegenover de smaak van Peptopro..Smaak van de meeste pwo's zijn k*t . gewoon neus dicht knijpen en doorslikken ..

en nu?Nog niet, we hopen zsm, zal deze week moeten zijn! (is onderweg)
- Eldert