Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik het goed lees maakt Nr.1 het gebruik van dextrose ook overbodig of zie ik dat foutief?

Weekaanbiedingen vanaf morgen:)

Fusion Pro (prijs staat er nu al
Epic (prijs staat er nu al
Bodybuilding Vitamin Packs
A-HD

Mmmm Superior Amino Capsules of Amino Energy?

Die Amino is voor 30 trainingen, die capsules zijn er 300, voor hoeveel dagen is dit?

Al nieuws over dat product die ik vroeg?

hoi b&f wat is dekrachtigste fatburner van dit moment?
ik let op voeding en doe 4keer in de week cardio maar kan wel wat extra hulp gebruiken ;)
grts jens

Hahaha is het zo erg? Is het erger dan caffeinepoeder/groene thee poeder?

Je kan ook water in je mond doen en dan die dosering in je mond en dan in 1x doorslikken, dat doe ik met caffeine.

Caffeinepoeder is lekker.

Real men don't care about taste , only p*ssy's do .

Normaal gesproken absoluut mee eens. Heb al heel wat smerige dingen gegeten en of geslikt. Maar dit bleeehhhhhhhh.
Oceaanwater tijdens een oversteek van de evenaar. Een eetlepel nootmuskaat. Ochtend urine (wilde dat ooit eens proberen, raad het niemand aan, jaren geleden)

Maar dit is te erg. Jammer ook dat Body&Fitshop hier niet op reageerd. Hmmm :(

Normaal gesproken absoluut mee eens. Heb al heel wat smerige dingen gegeten en of geslikt. Maar dit bleeehhhhhhhh.
Oceaanwater tijdens een oversteek van de evenaar. Een eetlepel nootmuskaat. Ochtend urine (wilde dat ooit eens proberen, raad het niemand aan, jaren geleden)

Fruitsap geprobeerd erbij te doen ? Of frisdrank ?

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 16:16 ----------

A-HD

de A-hd met gratis solid ?

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 16:17 ----------

A-HD

De dexaprine die nu in de weekaanbieding staat , is dat de nieuwe versie of de oude ?

Dexaprine zorgt ervoor dat ik uit mn dak knal en verbrand ook vet..reageert iedereen wel anders ip, maar vraag het even want hier hebbe ze soms damples van!

Klopt dexaprine doet zijn werk ook goed.Maar waarom wachten op samples B&F is de goedkoopste ik zelf beslis vrij vaak via samples.;)

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 16:19 ----------

Die Amino is voor 30 trainingen, die capsules zijn er 300, voor hoeveel dagen is dit?

Hangt een beetje af van hoeveel je wil gebruiken ik neem er bijvoorbeeld 12 per dag ;) en dan doe je er 25 dagen mee.

Bakketje binnen ... prettig .. weer m'n vitamines/omega en wat creatine erbij :)

Jammer dat er geen pwo's samples bij zaten :)

Oke, mannen, ik vind het lullig om te zeggen, maar ik ga nooit meer een PWO booster nemen. Ik heb me nog nooit zo beroerd gevoeld, totaal geen energie, wel veel trillen, neen, voor mijn geen PWO meer.

Whey smaak is uiteraard nog steeds top, en ben er weer blij mee :)!

Fruitsap geprobeerd erbij te doen ? Of frisdrank.....

Ja ik heb fruitsap geprobeert en de reuk verdwijnt daar niet mee. De smaak valt dan "te doen". Het vervelende is wel dat als je clean wilt blijven je door de suikers in de fruitsap alles naar de klote helpt.
Dus is dit niet een echte oplossing.

Ik zou zeggen, aangeven dat de smaak ranzig is. Dan laat je het verder aan de koper of hij het die 20 euro waard vind.

Amino capsules verdeel je meer in de dag. de amino energy is meer een specifiek product om te gaan nemen voor de training. Net waar je wilt aanvullen.:)

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 16:39 ----------

Al nieuws over dat product die ik vroeg?

Nee nog niet. Is niet te krijgen bij mijn US contact. Is nu nog even lastig denk ik. :cool:

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 16:39 ----------

hoi b&f wat is dekrachtigste fatburner van dit moment?
ik let op voeding en doe 4keer in de week cardio maar kan wel wat extra hulp gebruiken ;)
grts jens

Dexaprine is denk ik wel het best gewaardeerde product momenteel:)

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 16:40 ----------

Ik heb de discussie even gemist. Welk product bedoel je?

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 16:41 ----------

Fruitsap geprobeerd erbij te doen ? Of frisdrank ?

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 16:16 ----------

de A-hd met gratis solid ?

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 16:17 ----------

De dexaprine die nu in de weekaanbieding staat , is dat de nieuwe versie of de oude ?

De AH met solid inderdaad. De Dexaprine is de "oude".:)

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 16:42 ----------

Oke, mannen, ik vind het lullig om te zeggen, maar ik ga nooit meer een PWO booster nemen. Ik heb me nog nooit zo beroerd gevoeld, totaal geen energie, wel veel trillen, neen, voor mijn geen PWO meer.

Whey smaak is uiteraard nog steeds top, en ben er weer blij mee :)!

Als het geen product voor jou is/ de reactie niet lekker is dan inderdaad niet meer doen. Whey Perfection is altijd genieten! Dank je.:)

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 16:45 ----------

Ja ik heb fruitsap geprobeert en de reuk verdwijnt daar niet mee. De smaak valt dan "te doen". Het vervelende is wel dat als je clean wilt blijven je door de suikers in de fruitsap alles naar de klote helpt.

Ik zou zeggen, aangeven dat de smaak ranzig is. Dan laat je het verder aan de koper of hij het die 20 euro waard vind.

Ik zie het al, de Argine van Now bedoel je. Ehhh, het is een puur product zonder toevoeging. We verkopen er serieus al heel lang heel veel van. Het product op zich is goed maar van zichzelf verschrikkelijk. Zoals meer producten dat puur zijn. Daar kan ik helaas niks aan veranderen.

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 16:45 ----------

Dat is inderdaad wel een optie als "bijlage"inderdaad. Lekker is het niet!:rolleyes:

Is inderdaad alleen nog maar in Australië te krijgen, je kan altijd contact opnemen met Mutated Nation? Ik weet zeker dat het product zeer goed verkocht zal worden, het werd eerst enorm geadviseerd om Mesomorph te gebruiken.. Maar veel personen op het forum kyken naar de prijs van het product, aangezien Mesomorph prijzig is, zijn er niet veel die het product willen aankopen.. De reviews tot nu toe over Albuterex zijn enorm goed, de energie van het product schijnt enorm te zijn.. Geen crash erna.. De prijs valt ook heel goed mee, de smaak van een preworkout is meestal nooit om te smullen.. Als jullie het in assortiment nemen dan zal ik de eerste zijn om het te kopen, post ik meteen een review :)

Is inderdaad alleen nog maar in Australië te krijgen, je kan altijd contact opnemen met Mutated Nation? Ik weet zeker dat het product zeer goed verkocht zal worden, het werd eerst enorm geadviseerd om Mesomorph te gebruiken.. Maar veel personen op het forum kyken naar de prijs van het product, aangezien Mesomorph prijzig is, zijn er niet veel die het product willen aankopen.. De reviews tot nu toe over Albuterex zijn enorm goed, de energie van het product schijnt enorm te zijn.. Geen crash erna.. De prijs valt ook heel goed mee, de smaak van een preworkout is meestal nooit om te smullen.. Als jullie het in assortiment nemen dan zal ik de eerste zijn om het te kopen, post ik meteen een review :)

Smaak van de meeste pwo's zijn k*t . gewoon neus dicht knijpen en doorslikken ..

Staat er op me track an trace, tussen half 10 en half 2 bij u word het bezorgd.. dus ik mijn training uit stellen tot ik het had ontvangen.. nu half 6 nog niks :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven