MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo iedereen,

Ik had het plan ANABOLIC ZMA's aan te schaffen op B&F (http://www.bodyenfitshop.nl/zma-spieropbouw/body-fit-sportsnutrition/anabolic-zma_ingredienten), maar vroeg me af of dit wel aan te raden is wanneer de intensie is maar 1 capsule te nemen per dag ipv 3. Dit omdat ik de waarde van 3 capsules (Samenstelling per 3 capsules:
Zinc (monomethione en aspartate) 30mg
Magnesium (aspartate) 450 mg
Vitamin B6 (pyridoxine hydrochloride) 10.5 mg) een beetje veel vindt.
En of dit dan ook enig effect heeft of helemaal geen :)

Zojuist nieuwe Isolaat Perfection besteld!
Contact gehad met mail wegens een foutje in de vorige bestelling, ze verontschuldigden zich en boden meteen een korting aan voor de volgende bestelling!

Super opgelost, geweldige service.
Bedankt B&F Shop

Ben ik nou zo scheel of was er echt een grote pot van CLA?

Is inderdaad alleen nog maar in Australië te krijgen, je kan altijd contact opnemen met Mutated Nation? Ik weet zeker dat het product zeer goed verkocht zal worden, het werd eerst enorm geadviseerd om Mesomorph te gebruiken.. Maar veel personen op het forum kyken naar de prijs van het product, aangezien Mesomorph prijzig is, zijn er niet veel die het product willen aankopen.. De reviews tot nu toe over Albuterex zijn enorm goed, de energie van het product schijnt enorm te zijn.. Geen crash erna.. De prijs valt ook heel goed mee, de smaak van een preworkout is meestal nooit om te smullen.. Als jullie het in assortiment nemen dan zal ik de eerste zijn om het te kopen, post ik meteen een review :)

Ok, Australie wordt/is denk ik lastig om eerlijk te zijn. Ik denk ook dat transport in verhouding enorm duur zal zijn.

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 18:31 ----------

Zal morgen echt binnen zijn. Douane:rolleyes:

Amino capsules verdeel je meer in de dag. de amino energy is meer een specifiek product om te gaan nemen voor de training. Net waar je wilt aanvullen.:)

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 16:39 ----------

Nee nog niet. Is niet te krijgen bij mijn US contact. Is nu nog even lastig denk ik. :cool:

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 16:39 ----------

Dexaprine is denk ik wel het best gewaardeerde product momenteel:)

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 16:40 ----------

Ik heb de discussie even gemist. Welk product bedoel je?

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 16:41 ----------

De AH met solid inderdaad. De Dexaprine is de "oude".:)

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 16:42 ----------

Als het geen product voor jou is/ de reactie niet lekker is dan inderdaad niet meer doen. Whey Perfection is altijd genieten! Dank je.:)

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 16:45 ----------

Ik zie het al, de Argine van Now bedoel je. Ehhh, het is een puur product zonder toevoeging. We verkopen er serieus al heel lang heel veel van. Het product op zich is goed maar van zichzelf verschrikkelijk. Zoals meer producten dat puur zijn. Daar kan ik helaas niks aan veranderen.

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 16:45 ----------

Dat is inderdaad wel een optie als "bijlage"inderdaad. Lekker is het niet!:rolleyes:

Bestelling geplaatst : Referentie nummer: 440311 en betaald

Wsl doe ik morgen nog een bestelling als dat product van cellucor binnen is no chrome

Staat er op me track an trace, tussen half 10 en half 2 bij u word het bezorgd.. dus ik mijn training uit stellen tot ik het had ontvangen.. nu half 6 nog niks :p

hmmm:rolleyes: Die tijdvakken hebben ze toch niet voor niets. Het is wel een aanvulling...als het klopt:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 18:32 ----------

Bestelling geplaatst : Referentie nummer: 440311 en betaald

Wsl doe ik morgen nog een bestelling als dat product van cellucor binnen is no chrome

Top!:) Dank je, voor de order:) Cellucor Chrome is onderweg.

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 18:33 ----------

Peptopro .. meest lekkere smaak ooit ;) haha

Erger wordt het bijna niet:D

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 18:34 ----------

Hallo iedereen,

Ik had het plan ANABOLIC ZMA's aan te schaffen op B&F (http://www.bodyenfitshop.nl/zma-spieropbouw/body-fit-sportsnutrition/anabolic-zma_ingredienten), maar vroeg me af of dit wel aan te raden is wanneer de intensie is maar 1 capsule te nemen per dag ipv 3. Dit omdat ik de waarde van 3 capsules (Samenstelling per 3 capsules:
Zinc (monomethione en aspartate) 30mg
Magnesium (aspartate) 450 mg
Vitamin B6 (pyridoxine hydrochloride) 10.5 mg) een beetje veel vindt.
En of dit dan ook enig effect heeft of helemaal geen :)

Of dit nog enig effect heeft durf ik niet 100% aan te geven. Op zich is het wel zo dat niet voor niets elk merk dezelfde dosering aanhoudt.

spoken ;)

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 18:04 ----------

peptopro valt goed mee vind ik, gewoon ineens achterover gooien, smaakt gewoon naar gal that's it :rolleyes:

In 1x achterover is vaak de beste oplossing inderdaad:D

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 18:35 ----------

Zojuist nieuwe Isolaat Perfection besteld!
Contact gehad met mail wegens een foutje in de vorige bestelling, ze verontschuldigden zich en boden meteen een korting aan voor de volgende bestelling!

Super opgelost, geweldige service.
Bedankt B&F Shop

Dank je, voor het compliment en de order!!:)

hmmm:rolleyes: Die tijdvakken hebben ze toch niet voor niets. Het is wel een aanvulling...als het klopt:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 18:32 ----------

Top!:) Dank je, voor de order:) Cellucor Chrome is onderweg.

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 18:33 ----------

Erger wordt het bijna niet:D

Of dit nog enig effect heeft durf ik niet 100% aan te geven. Op zich is het wel zo dat niet voor niets elk merk dezelfde dosering aanhoudt.

Ik vind jullie peptopro best nog meevallen van smaak , beetje fruitsap of frisdrank erbij en het valt heel goed mee .

Ben ik nou zo scheel of was er echt een grote pot van CLA?

Nee, die was wel heel erg snel uitverkocht. We wilden kijken of er vraag naar was. Het antwoord is wel duidelijk:D Gaan we mee verder:)

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 18:36 ----------

die was er maar stond bij op=op dacht ik

Was de eerste keer dan we zo'n pot hadden. We hadden eerlijk gezegd niet verwacht dat de vraag zo groot zou zijn:cool:

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 18:37 ----------

Meng 'm altijd met 1 schepje dextrose ... dan is die goed te zuipen

Dextrose is altijd een goede oplossing om smaken te maskeren.:)

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 18:38 ----------

Ik vind jullie peptopro best nog meevallen van smaak , beetje fruitsap of frisdrank erbij en het valt heel goed mee .

Ben zelf ook niet zo gevoelig voor " vieze" smaken. Er zijn mensen die dergelijke producten echt niet weg krijgen. Is en blijft altijd een persoonlijk iets:)

[/COLOR]

Wel heb net bestelling geplaatst en betaalt voor Whey isolaat C&C + MP l&b + ZMA anabolic :) deze zijn goed te combineren toch? en minder dosis pakken kan toch nooit ongezond zijn niet? haha

Gelukkig dat we het daar over eens zijn. :o Wat een meuk zeg.:p

Ik spreek je niet tegen:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 18:45 ----------

Wel heb net bestelling geplaatst en betaalt voor Whey isolaat C&C + MP l&b + ZMA anabolic :) deze zijn goed te combineren toch? en minder dosis pakken kan toch nooit ongezond zijn niet? haha

Goeie combi. Absoluut, minder kan inderdaad nooit ongezond zijn. 100% eens:)

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 18:46 ----------

De soul Ripper van Olimp is trouwens ook binnen en op internet:)

Ik spreek je niet tegen:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 18:45 ----------

Goeie combi. Absoluut, minder kan inderdaad nooit ongezond zijn. 100% eens:)

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 18:46 ----------

De soul Ripper van Olimp is trouwens ook binnen en op internet:)

Soul ripper is toch een soort pre work out met veel peptiden en niet echt zo'n druk zeg maar?

Dit is dus de bedoeling van het goedje SOUL RIPPER is KRACHT EN POWER gedreven voor maximale FOCUS. En de POMP? Die is W A A N Z I N N I G ! !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven