AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja was je er tevreden over @ jesse 2010? heb net 2 potjes ideal body besteld.. ben benieuwd!

Dit is dus de bedoeling van het goedje SOUL RIPPER is KRACHT EN POWER gedreven voor maximale FOCUS. En de POMP? Die is W A A N Z I N N I G ! !

haha, niet ons idee en tekst.:D

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 19:28 ----------

Dat zou het wel moeten doen ik heb op de Fibo best wat samples van Olimp gekregen zelfs zo'n klein shakebekertje en die samples waren zeker goed ;)

Zal het volgende week ook eens proberen.:)

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 19:29 ----------

Soul ripper is toch een soort pre work out met veel peptiden en niet echt zo'n druk zeg maar?

Het is de " reclame" van Olimp. We hebben de tekst zo overgenomen. Durf het eigenlijk niet aan te geven, heb het zelf nog niet mogen proberen.

Allemaal behalve naturel :p

Net bestelling geplaatst:

Ref: 40510

Take care of mine baby's! :P

Heb ik mijn pakketje morgen al binnen? (wauw!)

Laatst bewerkt:
Én dat was weer een pot Whey Perfection Coconut Bounty!
De volgende pot staat al klaar. :) Cookies & Cream

Banaan & creamy coconut. Maar ik heb maar een paar smaken gehad. Vanila, strawberry, Frambrozen.

Cookies & Cream vond ik persoonlijk vreemd, maar wel lekker!

Hoe vond je die coco?

Heb Cookies & Cream al een keer 'gesampled' en beviel goed, ook bij andere producten. Maar kan er nog geen goed oordeel over geven want de pot is nog dicht. :)

Coco vond ik echt top! Net even anders dan chocolade maar toch wel een chocolade tint.

Ik wil morgen graag op lege maag trainen, zoals ik elke dag nu doe met de cut, bevalt me prima trouwens.

Kan ik dan een pwo nemen? ( heb deze zakjes: maximize intense, noxipro, myoblitz )

Welke dan?

Dus pwo op lege maag..

Ja nou breekt mijn klomp. Ik zou mijn levering gister binnen krijgen, komt pas morgen binnen. TNT, NS ik zie het verschil niet meer:P

Wat worden de weekaanbiedingen?

Dit worden de nieuwe weekaanbiedingen.

Fusion Pro (prijs staat er nu al
Epic (prijs staat er nu al
Bodybuilding Vitamin Packs
A-HD

Bodyenfitshop maken jullie geen magic eaa meer van jullie huismerk?

Ik wil morgen graag op lege maag trainen, zoals ik elke dag nu doe met de cut, bevalt me prima trouwens.

Kan ik dan een pwo nemen? ( heb deze zakjes: maximize intense, noxipro, myoblitz )

Welke dan?

Dus pwo op lege maag..
Mij werd aangeraden om geen PWO te nemen in de cut maar een vetverbrander met energie boost (deaxprine bv)

Mij werd aangeraden om geen PWO te nemen in de cut maar een vetverbrander met energie boost (deaxprine bv)

Kan beide het is een cut geen wedstrijdvoorbereiding dus op dagen dat je je wat minder voelt zouden beide supps je heel goed kunnen helpen die drive terug te krijgen ;)

Kan beide het is een cut geen wedstrijdvoorbereiding dus op dagen dat je je wat minder voelt zouden beide supps je heel goed kunnen helpen die drive terug te krijgen ;)
Uitkijken met geranamine supps dan, als je ze beide neemt op korte periode, van dat spul wil je geen overdosis anders gaat je hart gelijk gek tekeer (en doet het imo meer kwaad dan goed, want trainen op zo'n gevoel)

Oke dus pwo op lege maag kan wel? Is meer om weer te vieren dat ik kan trainen hoor, normaal gebruik ik niet echt een pwo.

Ik heb keuze uit: Maximize intense, noxipro, myoblitz. Welke zal ik doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven