erjede
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is dus de bedoeling van het goedje SOUL RIPPER is KRACHT EN POWER gedreven voor maximale FOCUS. En de POMP? Die is W A A N Z I N N I G ! !

Dat zou het wel moeten doen ik heb op de Fibo best wat samples van Olimp gekregen zelfs zo'n klein shakebekertje en die samples waren zeker goed![]()

Soul ripper is toch een soort pre work out met veel peptiden en niet echt zo'n druk zeg maar?
Ja was je er tevreden over @ jesse 2010? heb net 2 potjes ideal body besteld.. ben benieuwd!

Én dat was weer een pot Whey Perfection Coconut Bounty!
De volgende pot staat al klaar.Cookies & Cream
Cookies & Cream vond ik persoonlijk vreemd, maar wel lekker!
Hoe vond je die coco?

Mij werd aangeraden om geen PWO te nemen in de cut maar een vetverbrander met energie boost (deaxprine bv)Ik wil morgen graag op lege maag trainen, zoals ik elke dag nu doe met de cut, bevalt me prima trouwens.
Kan ik dan een pwo nemen? ( heb deze zakjes: maximize intense, noxipro, myoblitz )
Welke dan?
Dus pwo op lege maag..
Mij werd aangeraden om geen PWO te nemen in de cut maar een vetverbrander met energie boost (deaxprine bv)

Uitkijken met geranamine supps dan, als je ze beide neemt op korte periode, van dat spul wil je geen overdosis anders gaat je hart gelijk gek tekeer (en doet het imo meer kwaad dan goed, want trainen op zo'n gevoel)Kan beide het is een cut geen wedstrijdvoorbereiding dus op dagen dat je je wat minder voelt zouden beide supps je heel goed kunnen helpen die drive terug te krijgen![]()