Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke dus pwo op lege maag kan wel? Is meer om weer te vieren dat ik kan trainen hoor, normaal gebruik ik niet echt een pwo.

Ik heb keuze uit: Maximize intense, noxipro, myoblitz. Welke zal ik doen?

Ja kan wel het is in de cut geen wedstrijdvoorbereiding en vooral op dagen dat je je wat minder voelt is het een goed middel om toch door te kunnen gaan.Liever dat je pwo neemt en doorgaat dan dat je verslapt.Van de pwo's die jij noemt heb ik zelf Myo Blitz gehad zeer tevreden over noxipro is ook een goede keuze maximize niet zo bekend mee maar als je samples hebt probeer wat uit.Heb je die niet dan zou ik gaan voor noxipro en heb je het liever zonder cafeïne dan kun je het beste voor Myo Blitz gaan.Of probeer eens hard stuk goedkoper en beter te drinken.;)

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 22:55 ----------

Uitkijken met geranamine supps dan, als je ze beide neemt op korte periode, van dat spul wil je geen overdosis anders gaat je hart gelijk gek tekeer (en doet het imo meer kwaad dan goed, want trainen op zo'n gevoel)

Meestal in de cut heb je dagen dat je je wat zwakker voelt en dan zou het geen probleem moeten sommige gebruiken dagelijks een PWO.Ik doseer het door 3x per week te gebruiken op zware trainingsdagen zoals benen enzovoorts.;)

Noxi werkt fuarking goed bij mij

te makkelijk doen hoeft ook nie he :p
geef mij maar vanille & nutella <3
Ik doe juist moeilijk want ik zeg naturel niet :p
Niet dat het slecht is, maar heeft geen smaak:o:D

Het lekkerst vind ik afwisseling. 1 smaak steekt tegen na een tijdje als je pot hebt van 4,5kg. Met afwisseling blijven ze allen lekker:)

Ff bestellinkje geplaatst uurtje terug om nog ff de weekaanbiedingen mee te pakken,
Afslankeiwit voor mn moeder, en grote micellar caseine voor mezelf.

Referentie nummer: 440790, extra samples van vanalles altijd welkom haha:rolleyes:

Net bestelling geplaatst:

Ref: 40510

Take care of mine baby's! :P

Heb ik mijn pakketje morgen al binnen? (wauw!)
Deze komt vandaag! Bedankt voor je order :thumbs:
Én dat was weer een pot Whey Perfection Coconut Bounty!
De volgende pot staat al klaar. :) Cookies & Cream
Ja die smaken zijn echt lekker he. Verslavend....:zuip:
Ik wil morgen graag op lege maag trainen, zoals ik elke dag nu doe met de cut, bevalt me prima trouwens.

Kan ik dan een pwo nemen? ( heb deze zakjes: maximize intense, noxipro, myoblitz )

Welke dan?

Dus pwo op lege maag..
Zelf neem ik wel ee PWO. Maakt in principe niet zoveel uit, het is eigenlijk niet waar je je prettig bij voelt.
Ja nou breekt mijn klomp. Ik zou mijn levering gister binnen krijgen, komt pas morgen binnen. TNT, NS ik zie het verschil niet meer:P
Laat het me even weten hoe het gegaan is, anders neem ik ff contact op met de postnl.
Bodyenfitshop maken jullie geen magic eaa meer van jullie huismerk?
Deze is op dit moment uitverkocht. We verwachten hem binnenkort weer :)
Ff bestellinkje geplaatst uurtje terug om nog ff de weekaanbiedingen mee te pakken,
Afslankeiwit voor mn moeder, en grote micellar caseine voor mezelf.

Referentie nummer: 440790, extra samples van vanalles altijd welkom haha:rolleyes:
Bedankt voor je order, we gaan ons best doen!;)

Ralf

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Geldig tot 8 juni 2012

Fusion Pro
2270 Gram voor 34.90 euro!

Epic
Maandverpakking voor 24.90 euro!

Bodybuilding Vitamin Pack
Maandverpakking voor 14.90 euro!

A-HD
Maandverpakking + 10 Day Solid voor 31.90 euro!

Ik vermoed dat jullie dit waarschijnlijk zelf niet in de hand hebben, maar er is iets raars met die "mijnpakket"-site. Toen ik dinsdag whey bestelde (want ik wist dat mijn pot bijna op was), stond er dat het woensdag ging geleverd worden. Ik natuurlijk heel enthousiast.

Toen ik woensdag opnieuw die site checkte, kwam er donderdag te staan, wat ik ook nog ca va vond. Toen ik donderdag die site checkte, kwam er vrijdag te staan. Vandaag check ik die site, en staat er zaterdag.

Wat is de reden dat dat elke dag verlaat wordt? Ik vind het namelijk nogal een raar systeem zo. Hoe kan je nu weten wanneer het echt geleverd wordt?

Ik vermoed dat jullie dit waarschijnlijk zelf niet in de hand hebben, maar er is iets raars met die "mijnpakket"-site. Toen ik dinsdag whey bestelde (want ik wist dat mijn pot bijna op was), stond er dat het woensdag ging geleverd worden. Ik natuurlijk heel enthousiast.

Toen ik woensdag opnieuw die site checkte, kwam er donderdag te staan, wat ik ook nog ca va vond. Toen ik donderdag die site checkte, kwam er vrijdag te staan. Vandaag check ik die site, en staat er zaterdag.

Wat is de reden dat dat elke dag verlaat wordt? Ik vind het namelijk nogal een raar systeem zo. Hoe kan je nu weten wanneer het echt geleverd wordt?

Wat is het referentienummer? Dan bellen we direct met Postnl voor je:)

Wat is het referentienummer? Dan bellen we direct met Postnl voor je:)

437905

Het bizarre was dat ik direct na mijn bestelling meteen een bevestiging kreeg van info@body&fitshop dat mijn bestelling verzonden was.

Toen ik vorige keer mijn bestelling deed, kreeg ik pas na enkele dagen een mail dat mijn bestelling verzonden was, omdat jullie moesten wachten op mijn betaling via overschrijving (dat was toen referentienummer 391673, op 6/04 deed ik bestelling, op 12/04 kreeg ik mail dat bestelling wordt verzonden). Het duurde toen een tijdje tot ik mijn bestelling had, maar dat kwam toen door feestdagen waardoor bank pas later geld overschreef naar jullie. Maar vanaf dat ik die verzendingsmail kreeg, zat mijn bestelling wel een dag later in mijn bus.

Maar bij deze bestelling kreeg ik echter meteen mijn verzendingsmail, maar duurt het aankomen van mijn bestelling verschillende dagen. Omgekeerd met wat er vorige keer gebeurde dus :p.

Vraagje: de cadeau's waaruit je kan kiezen na je aankoop, veranderen deze van tijd tot tijd? Want als je een paar keer besteld hebt, ga je deze allemaal al eens gekozen hebben, toch?

437905

Het bizarre was dat ik direct na mijn bestelling meteen een bevestiging kreeg van info@body&fitshop dat mijn bestelling verzonden was.

Toen ik vorige keer mijn bestelling deed, kreeg ik pas na enkele dagen een mail dat mijn bestelling verzonden was, omdat jullie moesten wachten op mijn betaling via overschrijving (dat was toen referentienummer 391673, op 6/04 deed ik bestelling, op 12/04 kreeg ik mail dat bestelling wordt verzonden). Het duurde toen een tijdje tot ik mijn bestelling had, maar dat kwam toen door feestdagen waardoor bank pas later geld overschreef naar jullie. Maar vanaf dat ik die verzendingsmail kreeg, zat mijn bestelling wel een dag later in mijn bus.

Maar bij deze bestelling kreeg ik echter meteen mijn verzendingsmail, maar duurt het aankomen van mijn bestelling verschillende dagen. Omgekeerd met wat er vorige keer gebeurde dus :p.
Je hebt gekozen voor vooruitbetaling en mijn collega heeft perongelijk je zending voorgemeld bij de PostNL en daarna direct geannulleerd. Hier heb je wel een mail van gehad. Als het goed is ontvangen we dezer dagen je betaling en versturen we het direct. Je krijgt dan een nieuwe verzendbevestiging. :rolleyes:

Ralf

Je hebt gekozen voor vooruitbetaling en mijn collega heeft perongelijk je zending voorgemeld bij de PostNL en daarna direct geannulleerd. Hier heb je wel een mail van gehad. Als het goed is ontvangen we dezer dagen je betaling en versturen we het direct. Je krijgt dan een nieuwe verzendbevestiging. :rolleyes:

Ralf

Die mail vind ik toch niet in mijn inbox hoor :D. Maar bedankt voor het uitklaren, nu weet ik wat de oorzaak is ;).

Vraagje: de cadeau's waaruit je kan kiezen na je aankoop, veranderen deze van tijd tot tijd? Want als je een paar keer besteld hebt, ga je deze allemaal al eens gekozen hebben, toch?
Nee, deze veranderen helaas niet. We zijn wel bezig met nieuwe cadeau's maar gaat allemaal niet zo snel. Je moet er rekening mee houden dat het weggevers blijven en dit is heel lastig op te vangen met andere producten/goodies.

Ralf

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 09:56 ----------

Die mail vind ik toch niet in mijn inbox hoor :D. Maar bedankt voor het uitklaren, nu weet ik wat de oorzaak is ;).
Graag gedaan. Uiteraard mijn excuus voor de gemaakte verwarring.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 09:57 ----------

Weer vol op leverbaar!!

Intimidate
[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

amino energy is er niet meer?
edit: oke staat bij uitverkocht :p ben te laat!
Die amino capsules bij op=op, welke houdbaarheidsdatum hebben die?

Laatst bewerkt:
B&F

Hebben jullie nog de combi pack van Total Muscle Solution en Magnificent?

alvast bedankt

Nieuwe shakebeker gekregen bij een pot whey.
Bij deze knalt de deksel er niet af, nice!:D

Thanks B&F!

Heb gisteren men eerste grote pot (emmer dus eigenlijk) van whey perfectio binnen gekregen, zojuist eerste shake genomen.

Wat mij opvalt is dat de smaak anders is dan met de gewone potten van 2270gram, terwijl ik net dezelfde smaak gekozen heb (chocolate milkshake). Ook is de poedervorm iets anders, lijkt wel meer aan mekaar te plakken dan gewoon uit de pot (heeft vermoedelijk te maken met de verpakking in plastik).

Maar is het verschil van smaak wel normaal? ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven