jesse2010
Huge Freak
- Waardering
- 395
Oke dus pwo op lege maag kan wel? Is meer om weer te vieren dat ik kan trainen hoor, normaal gebruik ik niet echt een pwo.
Ik heb keuze uit: Maximize intense, noxipro, myoblitz. Welke zal ik doen?
Ja kan wel het is in de cut geen wedstrijdvoorbereiding en vooral op dagen dat je je wat minder voelt is het een goed middel om toch door te kunnen gaan.Liever dat je pwo neemt en doorgaat dan dat je verslapt.Van de pwo's die jij noemt heb ik zelf Myo Blitz gehad zeer tevreden over noxipro is ook een goede keuze maximize niet zo bekend mee maar als je samples hebt probeer wat uit.Heb je die niet dan zou ik gaan voor noxipro en heb je het liever zonder cafeïne dan kun je het beste voor Myo Blitz gaan.Of probeer eens hard stuk goedkoper en beter te drinken.

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 22:55 ----------
Uitkijken met geranamine supps dan, als je ze beide neemt op korte periode, van dat spul wil je geen overdosis anders gaat je hart gelijk gek tekeer (en doet het imo meer kwaad dan goed, want trainen op zo'n gevoel)
Meestal in de cut heb je dagen dat je je wat zwakker voelt en dan zou het geen probleem moeten sommige gebruiken dagelijks een PWO.Ik doseer het door 3x per week te gebruiken op zware trainingsdagen zoals benen enzovoorts.