XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dexaprine en maximize lijken erg op elkaar qua samenstelling. Gaat de energie van maximize ook net zo lang door als die van dexaprine?

Laatst bewerkt:
Deze vraag ook al gesteld in het review topic van Result!, maar verwacht hier eerder antwoord te krijgen :)

Ik gebruik Result! nu icm met Hard!, waar ook al creatine in zit. Is het dan ok om maar 1 maatschepje Result! per dag te nemen, of moet ik me gewoon aan de aanbevolen dosering van 2 per dag houden?

Overigens lees ik overal dat 5gr creatine per dag de max. zou zijn, als ik 2 maatscheppen Result! per dag neem kom ik al aan 10gr.

Deze vraag ook al gesteld in het review topic van Result!, maar verwacht hier eerder antwoord te krijgen :)

Ik gebruik Result! nu icm met Hard!, waar ook al creatine in zit. Is het dan ok om maar 1 maatschepje Result! per dag te nemen, of moet ik me gewoon aan de aanbevolen dosering van 2 per dag houden?

Overigens lees ik overal dat 5gr creatine per dag de max. zou zijn, als ik 2 maatscheppen Result! per dag neem kom ik al aan 10gr.

Kan geen kwaad

amino energy is er niet meer?
edit: oke staat bij uitverkocht :p ben te laat!
Die amino capsules bij op=op, welke houdbaarheidsdatum hebben die?
7-2012:cool:
B&F

Hebben jullie nog de combi pack van Total Muscle Solution en Magnificent?

alvast bedankt
Nee, vroeger was deze er inderdaad wel. Dit is nu de Nr1 en Magnificent aka Super Duo.
Nieuwe shakebeker gekregen bij een pot whey.
Bij deze knalt de deksel er niet af, nice!:D

Thanks B&F!
Die is cool he! Ze zijn wel iets duurder dan normaal, maar voor jullie de beste kwaliteit!:D
Heb gisteren men eerste grote pot (emmer dus eigenlijk) van whey perfectio binnen gekregen, zojuist eerste shake genomen.

Wat mij opvalt is dat de smaak anders is dan met de gewone potten van 2270gram, terwijl ik net dezelfde smaak gekozen heb (chocolate milkshake). Ook is de poedervorm iets anders, lijkt wel meer aan mekaar te plakken dan gewoon uit de pot (heeft vermoedelijk te maken met de verpakking in plastik).

Maar is het verschil van smaak wel normaal? ???
Bedankt voor je order. Ik ga het zo even overleggen met Ilco.

Groetjes Ralf

Bedankt voor je antwoord.

Het gaat mij er echter niet om of het kwaad kan, maar of het nodig is om Result! maximaal te doseren (is al 10gr creatine) als ik ook nog eens Hard! gebruik.

Als je genoeg water drinkt kan het geen kwaad , je receptoren zullen sneller vol geraken als je 10gram daags neemt . Kan geen kwaad als je dit een maand doet , daarna zou ik weer 5gram daags nemen . Je kan er iets sneller door gainen in kracht .

Hey boys,

Even een kort vraagje, ben weer een paar maandjes in Nederland en wil puur voor de fun droogtrainen wat er nog droog valt te trainen en flink cutten met bodyweight workouts, interval training enz.

Ik heb niet echt geld voor supps maar ik was dus op de webshop aant kijken en zag bij OP=OP sectie FIGHT FACTOR en Rhodolia Power. Zou dit wat zijn en zijn er hier reviews van gebruikers? of eventueel andere goede vetpercentage supps die goedkoop zijn??

en de introductie, Ideal Body?

Gr Viper

Ps. gaat vooral om buikvet voor de rest sta ik redelijk droog

Een vraagje over die Epic van Dedicated Nutrition (Nog nooit van dat merk gehoord trouwens, hebben die ook een eigen website? Kon niets vinden namelijk.)
Er staat dat het een maandverpakking is, betekend dit dat er 60 porties(scoops) in die pot zitten?

Hey boys,

Even een kort vraagje, ben weer een paar maandjes in Nederland en wil puur voor de fun droogtrainen wat er nog droog valt te trainen en flink cutten met bodyweight workouts, interval training enz.

Ik heb niet echt geld voor supps maar ik was dus op de webshop aant kijken en zag bij OP=OP sectie FIGHT FACTOR en Rhodolia Power. Zou dit wat zijn en zijn er hier reviews van gebruikers? of eventueel andere goede vetpercentage supps die goedkoop zijn??

en de introductie, Ideal Body?

Gr Viper

Ps. gaat vooral om buikvet voor de rest sta ik redelijk droog
Persoonlijk zou ik je bijvoorbeeld Ideal Body en/of Fast Diet. Dit zijn prijs/kwaliteit de goedkoopste en kwaliteit beste fatburners.
Een vraagje over die Epic van Dedicated Nutrition (Nog nooit van dat merk gehoord trouwens, hebben die ook een eigen website? Kon niets vinden namelijk.)
Er staat dat het een maandverpakking is, betekend dit dat er 60 porties(scoops) in die pot zitten?
Een potje Epic bevat 50 doseringen.

Ralf

Heb gisteravond laat een bestelling geplaatst met referentie nummer: 440790,
En nou bedenk ik me dat ik nog 4+2 kg whey isolaat nodig heb, en dus vandaag ga bestellen.
Dan heb ik in 1 dag bestelling van +-92, en van +- 95. Maar dus net geen 3e cadeau beide keren...
Is het mogelijk dat als ik alsnog zo'n bodyfat capiler erbij kan krijgen?:cool:

Heb gisteravond laat een bestelling geplaatst met referentie nummer: 440790,
En nou bedenk ik me dat ik nog 4+2 kg whey isolaat nodig heb, en dus vandaag ga bestellen.
Dan heb ik in 1 dag bestelling van +-92, en van +- 95. Maar dus net geen 3e cadeau beide keren...
Is het mogelijk dat als ik alsnog zo'n bodyfat capiler erbij kan krijgen?:cool:
Wil je dit als opmerking aangeven bij de bestelling, echter moet je evne het referentienummer van gister erbij aangeven. Dan zoeken we het uit en regelen we het voor je!

Ralf
[/FONT]

Persoonlijk zou ik je bijvoorbeeld Ideal Body en/of Fast Diet. Dit zijn prijs/kwaliteit de goedkoopste en kwaliteit beste fatburners.
Ralf

Thanks Ralf, net twee potjes besteld. Best relaxt die introductieprijs.

Trouwens even vraagje, ik heb ook nog een pot Creature creatine en Amino acids meegenomen uit amerika. Ik was van plan even geen supps te gebruiken, en heb al 4-5 weken niks gehad. Zou het goed zijn om deze 2 met ideal body te mixen, of denk je dat die niet heel veel toegevoegde waarde hebben? (vooral dus buiten training, body weight, bergjes sprinten ed.) maar ook kracht training af en toe

Topservice!
Zal vanmiddag besteld worden.

Yep intimidate is er ook weer

Ik heb zelf nog 4/5 van zo een pot staan. En deze is ook tot 7/2012 goed.
Blijft deze langer goed? Of is het niet aan te raden om dit na 7/2012 te blijven pakken?

Houdbaarheidsdatum's (leuk scrabble woord) zijn richtlijnen zolang je ze niet een jaar erna opent en aan begint lijkt mij dit geen kwaad kunnen ik kijk zelf nooit naar datums

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven