AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Topservice!
Zal vanmiddag besteld worden.
Graag gedaan! Gaan we in orde voor je brengen! Laat je hier even weten wanneer die geplaatst is?
Ik wel!!:eek:
Ik heb zelf nog 4/5 van zo een pot staan. En deze is ook tot 7/2012 goed.
Blijft deze langer goed? Of is het niet aan te raden om dit na 7/2012 te blijven pakken?
Deze blijft even lang goed als je andere potten. Ik zou het niet langer dan een maand na juli gebruiken.

Ralf

Gister Epic en wat eiwitten besteld, net binnengekomen!
En er is ook naar de opmerking gekeken want ipv shaker heb ik wat extra samples gekregen.. Goed bezig jongens, daar wordt ik blij van!

Ben benieuwd naar de Epic trouwens, de doseringen van de ingredienten zien er iig goed uit!

Groeten

Hoeveel van die capsules (Superior Amino Capsules) neem je dagelijks als aanvulling op Nr.1, Muscle Protect en 2 whey shakes?

Zoooo!!
Net eerste dexaprine genomen, meteen een hele haha en kan niet wachten om zo te gaan knallen in de gym :D

Zijn de PWO's die jullie nu nog verkopen nog met MDMA? Want ik meen me te herinnerinenndt dit door de voedsel en warenauthoriteit is verboden om producten met dit er in nog te verkopen.

Zijn de PWO's die jullie nu nog verkopen nog met MDMA? Want ik meen me te herinnerinenndt dit door de voedsel en warenauthoriteit is verboden om producten met dit er in nog te verkopen.
Voor MDMA moet je bij andere handelaren zijn als supplementenverkopers

Net 2 potten Ideal Body gekocht voor in de cut, en wou even geen whey en andere supps meer gebruiken, gewoon even pauze

Ik heb nu nog een pot creatine en BCAA amino acids staan, zou dit de Ideal Body (en de cut) complementeren? Ik doe vooral bodyweight, interval en krachttraining op het moment. Was een vraagje gerelateerd aan de bestelling

Net 2 potten Ideal Body gekocht voor in de cut, en wou even geen whey en andere supps meer gebruiken, gewoon even pauze

Ik heb nu nog een pot creatine en BCAA amino acids staan, zou dit de Ideal Body (en de cut) complementeren? Ik doe vooral bodyweight, interval en krachttraining op het moment. Was een vraagje gerelateerd aan de bestelling

Bcaa sowieso, creatine in de cut zijn de meningen over verdeeld.

Het kan in de cut alleen zou ik adviseren om twee weken voor einde cut te stoppen met creatine om het vocht wat je daarmee vasthoud eraf te werken.

Gister Epic en wat eiwitten besteld, net binnengekomen!
En er is ook naar de opmerking gekeken want ipv shaker heb ik wat extra samples gekregen.. Goed bezig jongens, daar wordt ik blij van!

Ben benieuwd naar de Epic trouwens, de doseringen van de ingredienten zien er iig goed uit!

Groeten
Graag gedaan! Veel succes met je spullen:thubms:
Hoeveel van die capsules (Superior Amino Capsules) neem je dagelijks als aanvulling op Nr.1, Muscle Protect en 2 whey shakes?
Eventueel direct voor of direct na je training.
Zoooo!!
Net eerste dexaprine genomen, meteen een hele haha en kan niet wachten om zo te gaan knallen in de gym :D
Super, dat moet goedkomen. De Dexaprine is op dit moment de krachtigste fatburner die we hebben. Laat je even weten hoe het gegaan is?
Nee, dat mag niet meer. Dit is sinds eind jaren 80 al verboden.

Groetjes Ralf

Is er eiglk een mogelijkheid om samples te bestellen ? zo ja waar ergens op de site? Ik zou grg een sample gehad hebben van isolaat perfection, jacked en dexprine? is dit mogelijk?

NO Chrome van cellucor nog niet binnen ? :(

Gaat maandag worden helaas:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 15:07 ----------

Nene hoeveel, dan kijk ik even hoeveel potjes ik bestel (rekening houdende met de datum van 07/2012)

:D
Dagelijks 10 capsules zou voldoende zijn. Ze raden dit aan rondom je maaltijden en training.
NO Chrome van cellucor nog niet binnen ? :(
Ik hoop dat deze vandaag terugkomt en anders na het weekend.
Is er eiglk een mogelijkheid om samples te bestellen ? zo ja waar ergens op de site? Ik zou grg een sample gehad hebben van isolaat perfection, jacked en dexprine? is dit mogelijk?
Helaas hebben we geen samples van andere producten. Alle samples die we hebben staan ook direct op internet.

Ralf

Laatst bewerkt door een moderator:
Verkopen jullie nog magic EAA? Kan het niet vinden in de shop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven