AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het kan in de cut alleen zou ik adviseren om twee weken voor einde cut te stoppen met creatine om het vocht wat je daarmee vasthoud eraf te werken.

Is achterhaald. Je kunt zelfs met crea laden voor een wedstrijd. Water de spieren inzuigen.

10 capsules per dag! :eek:
Als je voeding in orde is moet je er toch niet zoveel nemen? (buiten als je extreem in de cut zit)

Ik neem 2 capsules voor en 2 na het trainen + whey. Dat is toch voldoende?

10 vind ik ook wel veel ja, ik neem meestal 2 voor en 3 na het trainen en muscle protect tijdens. Maar ik train dan ook op lege maag.

Verkopen jullie nog magic EAA? Kan het niet vinden in de shop.
Helaas op dit moment niet, het is namelijk uitverkocht.:rolleyes:

Ralf

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 15:34 ----------

10 capsules per dag! :eek:
Als je voeding in orde is moet je er toch niet zoveel nemen? (buiten als je extreem in de cut zit)

Ik neem 2 capsules voor en 2 na het trainen + whey. Dat is toch voldoende?
Er staat dat je het in moet nemen met maaltijden (dat lijkt me sowieso niet nodig) en rondom je training. Dan kom je al gauw op tien stuks uit. Het beste lijkt mij rondom je training, dan heb je het meeste aan losse aminozuren.

Ralf

Minpuntje op casein nutella, maak hem de volgende keer eens niet zo lekker joh! Haha, nee hoor mannen, top prestatie, erg lekker :)

Minpuntje op casein nutella, maak hem de volgende keer eens niet zo lekker joh! Haha, nee hoor mannen, top prestatie, erg lekker :)
Pfff schrok al! :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Bedankt voor je compliment, we doen ons best om telkens weer een lekkere smaak erbij te krijgen!

Ralf

Bazen, al enig idee wanneer jullie Armor-V krijgen en wat ie gaat kosten :D?

Bestelling weeral vertraagd :( Is zeker al de derde keer dat mijn pakket te laat komt...

Wil je dit als opmerking aangeven bij de bestelling, echter moet je evne het referentienummer van gister erbij aangeven. Dan zoeken we het uit en regelen we het voor je![/FONT]

Ralf[/FONT]

bestelling is geplaatst; Referentienummer: 441304
Als opmerking:
Bijbestelling op referentienummer: 440790
Mocht van Ralf alsnog 3e cadeau erbij, body fat capiler
hartelijk dank hiervoor

Hahaha, moest wel even lachen om je reactie :D Ik vind hem erg lekker, houden zo!

Thanks!!:D

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 16:41 ----------

Bestelling weeral vertraagd :( Is zeker al de derde keer dat mijn pakket te laat komt...

Dat is heel vervelend. Wat is het referentienummer?

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 16:41 ----------

bestelling is geplaatst; Referentienummer: 441304
Als opmerking:
Bijbestelling op referentienummer: 440790
Mocht van Ralf alsnog 3e cadeau erbij, body fat capiler
hartelijk dank hiervoor

Dank je! Gaan we direct voor elkaar maken:)

Weer wat Whey en Magnificent besteld :)
Referentienummer: 441306

Heb gisteren men eerste grote pot (emmer dus eigenlijk) van whey perfectio binnen gekregen, zojuist eerste shake genomen.

Wat mij opvalt is dat de smaak anders is dan met de gewone potten van 2270gram, terwijl ik net dezelfde smaak gekozen heb (chocolate milkshake). Ook is de poedervorm iets anders, lijkt wel meer aan mekaar te plakken dan gewoon uit de pot (heeft vermoedelijk te maken met de verpakking in plastik).

Maar is het verschil van smaak wel normaal? ???
Hierover al iets gehoord van Ilco?

Hierover al iets gehoord van Ilco?

Nee, er kan soms iets verschil in structuur of smaak zijn voor je gevoel maar het product is eigenlijk altijd gelijk. De kwaliteit van Volactive is eigenlijk altijd 100% constant. We hebben nu net even een emmer gecheckt, perfect. Misschien dat de emmer niet goed gesloten is geweest. Zou in theorie kunnen. Je mag deze wel retouren dan sturen wij een nieuwe. :)

Laatst bewerkt:
Nee, er kan soms iets verschil in structuur of smaak zijn voor je gevoel maar het product is eigenlijk altijd gelijk. De kwaliteit van Volactive is eigenlijk altijd 100% constant. We hebben nu net even een emmer gecheckt, perfect. Misschien dat de emmer niet goed gesloten is geweest. Zo in theorie kunnen. Je mag deze wel retouren dan sturen wij een nieuwe. :)
Het is niet dat hij slecht smaakt, maar smaakte gewoon anders en structuur is ook anders. Wou gewoon weten of dit normaal was. Zolang ik er niet ziek van wordt zal het wel goed zijn denk ik :p.

Bedankt voor de info!

Het is niet dat hij slecht smaakt, maar smaakte gewoon anders en structuur is ook anders. Wou gewoon weten of dit normaal was. Zolang ik er niet ziek van wordt zal het wel goed zijn denk ik :p.

Bedankt voor de info!

Dat is 1000% onmogelijk. Er zit wel eens ietsje verschil in smaak maar in de eiwitten van Volactive nooit. Dat is 100% gegarandeerd.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven