Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ongeveer 6-8%.Op hoeveel % moet je ongeveer staan voordat je verschil gaat zien met Water Out van Now Foods?
Ik zie ook dat je twee maal dit afgerekend had via Paypal? Als dit niet de bedoeling was, laat het me even weten. Dit is de barcode van het pakket wat vandaag geleverd gaat worden: 3SZRHH009513978

Bas, ja klopt. Ik had je even verward met het referentienummer erbovenvolgens mij loopt er iets fout, ik heb namelijk via bankoverschrijving betaald.
EDIT: zit nu thuis, ref.nr ' 444388' maar heb via bankoverschrijving betaald (gisterenavond, belgie) en heb geen mail oid ontvangen van verzending oid.
Mijn excuus...Ik schat een week of 2.Wanneer is de Chocolate Coconut Bounty van isolaat er weer?
Voilà bestelling geplaatst. Nog een potje intimidatie, afslankeiwit voor een collega, lean gain en de zogezegde beste bars fortifx. Maak er mooi pakketje van
![]()
OH, kan ik je misschien helpen?
Bas, ja klopt. Ik had je even verward met het referentienummer erbovenMijn excuus...
Ik schat een week of 2.
OH, kan ik je misschien helpen?
Ralf

Bestelling wederom netjuhs ontvangen.
PS ben benieuwd naar de ZMA! Vanavond ga ik het uitproberen!

Ik zie ook dat je twee maal dit afgerekend had via Paypal? Als dit niet de bedoeling was, laat het me even weten. Dit is de barcode van het pakket wat vandaag geleverd gaat worden: 3SZRHH009513978
Jawel, ik hoop dat deze vandaag aankomt. Om welk product ging het (en wat is je referentienummer)? Dan zorg ik zodra we het ontvangen hebben direct opgelost word.
Ralf
Top, bedankt voor je review! Collega Eldert gebruikt het ook en heeft hier zeer positieve ervaringen mee. Leuk dat je het bevestigdZMA gebruik ik inmiddels + 1,5 week en had er eerlijk gezegd niet veel van verwacht. Maar ben er zeer tevreden over. Ik slaap heel diep, alsof ik in een of andere coma lig... echt heerlijk. Daarnaast heb ik meer energie over de dag en een sneller herstel. Top product.
Gelukkig (nog) geen bijwerkingen ondervonden wat ik met Powerfull (wat ook voor een diepe slaap zorgt) wel had.
Gaan mijn collega's regelen! Bedankt voor je order!In orde gebracht.... Referentie nummer: 445521
---------- Post toegevoegd Wed 6 Jun 2012 om 13:08 ----------
Heb mailtje gestuurd. Had op vooruitbetaling gedrukt ipv Bancontact . Maar is in orde nu. Ralf kan je eens mooi pakketje maken![]()

Ik heb hem ontvangen, we sturen je een andere emmerHet gaat om 4.5kg whey perfection chocolate milkshake.
Referentie van de originele bestelling is 43811.
Op de pot staat het volgende:
LOT: F21351 18:35
EXP: 05/2014
Track en Trace heb ik nu niet bij de hand helaas.

Marco zei:Ik heb nog steeds niks ontvangen, en als ik mijnpakket bekijk gaat dat vandaag wel niet meer gebeuren ook . Ik weet dat jullie hier niks aan kunnen doen, maar kunnen jullie mij wel helpen dit zo snel mogelijk op te lossen. Zit nu al voor de 2e dag voor niks te wachten, terwijl het normaal volgende dag gelijk binnen is. Ja ik weet het, verwend
MVG Marco
Ik heb even een vraagje over de nieuwe producten Epic en Fusion Pro... Zijn ze vanaf vrijdag duurder ?? (dus m.a.w. Fusion Pro 59,90 ipv 34,90 euro en Epic 44,90 ipv 24,90 euro) Ik had namelijk supergraag die 2 producten besteld maar ik moet nog wachten op mijn zakgeld tot volgende week![]()
Dat is nog niet helemaal bekend. We introduceren het nu en kunnen er een actie van maken. We hopen inderdaad dat de leverancier dit vast kan houden.Ik heb even een vraagje over de nieuwe producten Epic en Fusion Pro... Zijn ze vanaf vrijdag duurder ?? (dus m.a.w. Fusion Pro 59,90 ipv 34,90 euro en Epic 44,90 ipv 24,90 euro) Ik had namelijk supergraag die 2 producten besteld maar ik moet nog wachten op mijn zakgeld tot volgende week![]()
Haha, jeetje jij bent echt verwend! Ik ga het ook nog even voor je uitzoeken. Wat is jouw referentienummer?Ik heb nog steeds niks ontvangen, en als ik mijnpakket bekijk gaat dat vandaag wel niet meer gebeuren ook . Ik weet dat jullie hier niks aan kunnen doen, maar kunnen jullie mij wel helpen dit zo snel mogelijk op te lossen. Zit nu al voor de 2e dag voor niks te wachten, terwijl het normaal volgende dag gelijk binnen is. Ja ik weet het, verwend
MVG Marco
Haha, jeetje jij bent echt verwend! Ik ga het ook nog even voor je uitzoeken. Wat is jouw referentienummer?
Ralf
Ik bedoelde het sarcastischreferentienummer: 443165
Nja U zei mij dat ik hem vandaag gwn aangeboden zou krijgen, dus ga ik daar ook van uit. Maar als ik dan op mijnpakket kijk, staat er dat ie nog mr net in het sorteercentrum zit? En gister stond er dat ie retour afzender was omdat mijn adres ongeldig zou zijn...
Bedankt alvast.
Marco
Uiteraard ga ik mijn best doen om dit zo goed mogelijk voor je op te lossen. Ik snap eerlijk gezegd ook niet wat de reden van retour is. Ik bel de post zo even voor je en daarna stuur ik je een PM. Ik houd je op de hoogte
Bedankt Jesse. Tijdens zo'n zware werkdag is het altijd leuk om zoiets even te lezen. Bedankt!Netjes van B&F dat ze altijd netjes reageren en een oplossing voor iedereen zoeken.Daarom zijn waarschijnlijk ook de grootse in supps

Het hoort zo te zijn voor 22u besteld de volgende dag in huis. Wat is je referentienummer? Dan controleer ik je verzending even.Ik heb gister omstreeks 8 uur 's avonds een bestelling gedaan, krijg ik hem dan vandaag of morgen binnen?
En die nieuwe kado's zijn wel super jongens : ) meer rede om te bestellen haha