AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisterenavond de Optimum Mass StackOptimum Nutrition besteld, kreeg vandaag een belletje dat de Vassive NO helaas uitverkocht was, ik kreeg de mogelijkheid op een andere pre-workout supp erbij te krijgen, maakte niet uit welke. Dat noem ik nou eens goede service:)

Hebben ze daar eigenlijk wel iets op voorraad ???

Gisterenavond de Optimum Mass StackOptimum Nutrition besteld, kreeg vandaag een belletje dat de Vassive NO helaas uitverkocht was, ik kreeg de mogelijkheid op een andere pre-workout supp erbij te krijgen, maakte niet uit welke. Dat noem ik nou eens goede service:)

Het valt me op in dit topic dat er wel heel vaak vaak melding wordt gemaakt van een product dat niet op voorraad is bij body en fit-shop. Dus als het sturen van een vervangend (en duurder) product 'een service is die je bij weinig internetshops tegenkomt' dan komt het misschien wel doordat die andere shops die service niet hoeven te bieden omdat ze gewoon zorgen dat ze genoeg voorraad hebben. :rolleyes:

;)

Inderdaad Brutez, het was me al eerder opgevallen dat in dit topic wel erg vaak gemeld wordt dat iets niet op voorraad is. Het schijnt zo'n enorme supplementenboer te zijn in het oosten van het land. Misschien iets te enorm, want het interne voorraadbeheer en bestelproces lijkt allerminst vlekkeloos te verlopen.

Zolang ik er iets gelijkaardigs voor in de plaats kan krijgen maakt het me geen reet uit. Als ik een pot Supercharge of NaNo Vapor kan krijgen voor de prijs van die Vassive NO hoor je mij echt niet klagen...

Partje, bedankt voor het compliment :)

Wanneer iets uitverkocht is dan doen we in ieder geval altijd ons best om direct een gelijkwaardig of liefst beter alternatief aan te bieden.

Partje, bedankt voor het compliment :)

Wanneer iets uitverkocht is dan doen we in ieder geval altijd ons best om direct een gelijkwaardig of liefst beter alternatief aan te bieden.

Ik heb bij jullie ooit eens omdat de Xtend uitverkocht was 500gr bcaa's van SAN gekregen + 500gr glutamine. Dit was samen meer dan het dubbele waard dus hierover ga ik echt niet zeiken ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb bij jullie ooit eens omdat de Xtend uitverkocht was 500gr bcaa's van SAN gekregen + 500gr glutamine. Dit was samen meer dan het dubbele waard dus hierover ga ik echt niet zeiken ;)

Je hoeft ook niet te zeiken. Daar hebben we Brutez voor. :D:kiss:

Ryu,

Wat voor stack kan jij aanraden dan?
Efedra hebben jullie volgens mij niet meer.
Is er een alternatief dat er een beetje in de buurt komt?

Ik ben al ff aan het zoeken namelijk, voor een legaal stack.
Clen is miss anders een beter oplossing.

Tja, alles wat ik precontest nam is tegenwoordig ook alweer verboden. Ik nam voor mijn eerste wedstrijd alleen lipo-6. Dat was prima supplement en werkte goed voor mij. Helaas is er nu volgens mij weer een aangepaste versie.

Clen heb ik geen ervaring mee.

Tweede wedstrijd was Venom Hyperdrive.

Ergolean AMP 2 krijgen we ook goede reacties op.
Je zou kunnen overwegen deze te combineren met Vaporize.
Samen een heel behoorlijke combi.

geen antwoord op email, aanbieding op site waar bij staat dat ie wordt toegevoegd bij een bestelling wordt niet toegevoegd, ik koop bij een ander

Inmiddels antwoord gekregen? Als ik ergens een schijthekel aan heb, dan is het niet serieus genomen worden door een bedrijf.

Maniac, wat bedoel je precies?

Wij nemen iedereen serieus, (er is voor ons niets belangrijker als een tevreden klant) We krijgen veel email, maar als het goed is wordt op elke email gereageerd.
Wanneer we jouw email hebben gemist, dan onze excuses hiervoor!
Mail mij anders even direct: office@bodyenfitshop.nl.

Ik kijk hier morgenochtend dan direct naar.:)

Brutez zeikt op alles wat niet van XXL komt ;)

Ik zeik niet hoor.. Ik constateer alleen.. En hier constateer ik dat heel veel producten niet op voorraad zijn en dat mensen dan toch spreken van een goede service..

Zoals iemand anders al zei: andere shop hoeven die service niet te leveren.. die hebben alles op voorraad..

Ook mag het best gemeld worden als er onjuistheden op labels of omschrijvingen staan.. Niets mis mee lijkt me..

En ja, XXL is inderdaad één van de beste shops van Nederland, maar er zijn nog genoeg andere hoor. Sportfood bijvoorbeeld bevalt me ook wel.. ;)

Beste Brutuz,

Alle producten die wij verkopen komen bij de beste producenten vandaan.
Onze Whey Proteines bijvoorbeeld bij Volac en DMV (Campina)
Juist deze producenten garanderen alle mogelijke en meest recente kwaliteitseisen, HACCP+, GMP standaards en ISO 9001:2000 certificering.
Dat weet je zelf waarschijnlijk ook..

Je mag ook best iets vinden, het valt alleen nogal op dat je elke gelegenheid aangrijpt om ons af te kraken.
Daar is geen enkele reden voor en ook niet zo netjes naar ons toe.

Als mensen blij zijn met onze service, dan is dat toch prima, waarom dan direct aangeven dat jij dit niet vindt terwijl je nog nooit iets bij ons bestelt hebt? Lijkt me niet echt nodig...

XXL en Sportfood zijn inderdaad ook prima leveranciers net als wij dat zijn.
Iedereen daarin zijn vrije keuze.

Beste Brutuz,

Juist deze producenten garanderen alle mogelijke en meest recente kwaliteitseisen, HACCP+, GMP standaards en ISO 9001:2000 certificering.

Je mag ook best iets vinden, het valt alleen nogal op dat je elke gelegenheid aangrijpt om ons af te kraken.

Als mensen blij zijn met onze service, dan is dat toch prima, waarom dan direct aangeven dat jij dit niet vindt terwijl je nog nooit iets bij ons bestelt hebt? Lijkt me niet echt nodig...

:thumb:

Beste Brutuz,

Elke gelegenheid? Geloof me, als ik iets of iemand wil afkraken ga ik wel een stuk verder dan dat ik nu doe. Er zijn gelegenheden genoeg.. ;)

Veel dingen niet op voorraad hebben is geen goede service. Dat je een vervangend product stuurt wat soms duurder is is logisch, veel meer mogelijkheden heb je namelijk niet. Als mensen dan zeggen dat het een goede service is ben ik het daar niet mee eens. Een goede service is alles uit voorraad kunnen leveren..

En ik heb gezegd dat het belachelijk is dat er bij jullie whey protein vetarm en koolhydraat arm staat. Terwijl er 5gram vet en 11gram koolhydraten inzitten.

Het zou meer gepast zijn om iets met mijn kritiek te doen ipv je aangevallen te voelen en zeggen dat ik niet netjes ben..

Ieder z'n eigen meming, prima:)

Mijn mening: (Exlusive Whey)
Ruim 80% eiwit per 100 gram is gewoon goed qua samenstelling.

Voor Nederlandse begrippen kopen we behoorlijk groot in en werken verder met scherpe marges naar de consument.
We zijn met op dit moment 52,90 voor 4.54 KG gewoon heel erg scherp.
Dat is omgerekend 26,45 per 2.27/5lb.

(Daarmee heb je per shake van 28 gram: 23 gram eiwitten, 3,3 gram koolhydraten en 1,65 gram vet)
Lijkt mij een uitstekende shake.

Maar ik denk dat mensen dat ook best zelf kunnen beoordelen.....

Ik vind die vitargo van het eigen huismerk erg jammie. Ik zit ook te denken om de losse leucine tijdens de wedstrijdvoorbereiding te gebruiken. Misschien leuk om te vertellen wat in jouw ogen/mening een goede precontest stack is?

Mijn eigen ervaring;

Dymatize Whey Iso.
Lipo 6 of Hyperdrive
Sesamin Oil Caps.
Vitargo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven