Melonz
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 312
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is je referentienummer van je bestelling? Dan controleer ik dat even voor je!
Ik stuur je een PM met de status van je order.Referentie nummer: 444913
Ik heb echter wel Pakjegemak aangevinkt met de optie dat ik een sms zou ontvangen, maar ik heb nog geen sms gehad en de pakjes bezorger komt hier normaliter circa rond 1 uur door het dorp. Dit zou bij Pakjegemak natuurlijk anders kunnen zijn, maar alvast bedankt voor het controleren van het referentie nummer.
Wat is je referentienummer van je bestelling? Dan controleer ik dat even voor je!
Ik stuur je een PM met de status van je order.
Ralf

Anders bel ik morgenochtend voor je met Postnl.Ik zit nu niet meer op kantoor maar ik probeer nu de status even op te vragen.Anders bel ik morgenochtend voor je met Postnl.

Vraagje ik heb TMS en Magnificent en me muscle protect komt morgen hopelijk binnen
Nu weet ik op trainingsdagen gelijk na t opstaan muscle protect, voor de training TMS en na de training magnificent (daarna shake met wellicht oats ipv dextrose)
Kan ik voor de training ook nog een pre workout nemen en tijdens de training nog een dosis muscle protect of wordt dat teveel?
En op NIET trainings dagen. Neem je dan zodra je opstaat eerst je Muscle protect en daarna je TMS of andersom!? en na die 2 gewoon je shake met oats!?
Als iemand hier het antwoord op weet. heel erg bedankt!

Vraagje ik heb TMS en Magnificent en me muscle protect komt morgen hopelijk binnen
Nu weet ik op trainingsdagen gelijk na t opstaan muscle protect, voor de training TMS en na de training magnificent (daarna shake met wellicht oats ipv dextrose)
Kan ik voor de training ook nog een pre workout nemen en tijdens de training nog een dosis muscle protect of wordt dat teveel?
En op NIET trainings dagen. Neem je dan zodra je opstaat eerst je Muscle protect en daarna je TMS of andersom!? en na die 2 gewoon je shake met oats!?
Als iemand hier het antwoord op weet. heel erg bedankt!

Ik heb weer een bestelling geplaatst. Is het mogelijk een extra sample te krijgen ipv een bidon, ik heb er al genoeg. Alvast bedankt Ref nr: 446154
Zo doe ik het toch altijd 
Gewoon in opmerkingen sectie zetten en komt goed!Zo doe ik het toch altijd
![]()

Op trainingsdagen TMS ervoor, Muscle Protect tijdens en Magnificent na de training. 20 minuten later de whey met eventueel oats inderdaad. Een pre-workout mag je zelfs mixen met TMS, dat geeft een enorm pump en power effect.
Op rust/hersteldagen 's ochtends de shake met Oats. De TMS mag je dan ook tussen de maaltijden of 's avonds nemen, zolang je het maar 1 maal neemt. De Muscle Protect kun je ook puur voor je trainingsdagen houden![]()
Tijdens de training zou ik eerder ik denk na je pre workout dus tijdens training dat het handigste is dat je gewoon een muscle protect of dextrose pakt.Na de training magnificent.
Op niet trainingsdagen eerst muscle protect of later op de dag en dan zou ik er effe 15-20 min tussen laten voor je je shake met oats pakt al zou je dan ook kunnen ontbijten.![]()

Zojuist een dubbelcheck gedaan, deze staat inderdaad voor vandaag op de planning! Veel plezier ermee!Heb ook net gechecked..
Er staat nu dat hij morgen geleverd zou worden.. Zal hier eventjes posten of het wel zo is anders contacteer ik je weer even![]()

Jep, deze zijn BPA free
Ilco komt zo op de zaak, ga ik het direct voor je navragen. Plaats ik het hier!Hey B&F
Paar pagina's terug zeiden jullie dat jullie zouden kijken of Albuterex uberhaupt te verkrijgen is, en wat het dan kost. Weten jullie hier al meer over?
Greets![]()
Uiteraard, ik las al dat je dit als opmerking hebt aangegeven. Ga ik er vanuit dat het geregeld is. bedankt voor je order!Ik heb weer een bestelling geplaatst. Is het mogelijk een extra sample te krijgen ipv een bidon, ik heb er al genoeg. Alvast bedankt Ref nr: 446154
Body&FIT doet altijd haar best om de goedkoopste te zijn en dat zijn we ook. Desnoods passen we de prijs aan. Op elk front heb je bij ons dé beste keus gezien de prijs/kwaliteit. Het is zelfs één van onze garantieshttp://www.goedkoopgroeien.nl/index.php
Jullie komen er weer als goedkoopste uit!
Zelfs jullie isolaat is goedkoper dan andere merken hun gewone whey.
Tussen haakjes: hoe staan de onderhandelingen over jullie eiwitrepen van jullie huismerk?

)