Muscleswithswag
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als de postNL natuurlijk meewerkt! Gelukkig gaat dit met 80-90 procent van de pakketten goed. Echter is dit nog veelste laag, het is nooit goed genoeg. Hopelijk komt dat wel!als postnl meewerkt natuurlijk. Ik had mijn pakket zaterdag besteld en gisteren pas binnen gekregen. Was eerste keer dat het later was.
Ik heb het doorgegeven, ik ga er vanuit dat ze het voor je oppakken.Beste B&F zojuist 2 bestellingen geplaatst, 1 met ref nr 446664 en de ander met ref nr 446675(was vergeten, vit D voor mn ma). Kun je bij die 2e bestelling een sample whey perfection doen?
Nee, waarschijnlijk door alle drukte enzo. Geef het volgende keer nogmaals aan en dat ik, Ralf, het moet verzamelen. Dan regel ik dat persoonlijk voor je.Zo, vandaag bestelling binnen gekregen! Kan er weer geknald worden
Ik had in opmerkingensectie gezet dat ik ipv een shakebeker graag een extra sample had, maar die zit er niet in.. Achja maakt niet uit
Ik had wel kado 2(de shakebeker dus) leeg gelaten, is het hier fout gegaan of? Weet ik hoe het de volgende keer moet![]()
Ik stuur je zo een PM.Hey, ik had citrulline malaat poeder besteld van 500 gram, nu kreeg ik net 250 gram binnen..
Graag gedaan

iets bekend over de lactose? Ben gevoelig voor whey perfection..Dank je!!! Jij bedankt voor de order
---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 11:47 ----------
****TROPHIX****
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
-Perfect voor Bodybuilding en Dieet
-Gemaakt voor spiergroei / spiermassa!
-5.540mg BCAA per dosering
-11.700mg EAA per dosering
-Waardevolle Glutamine Peptides!
-Zeer gemakkelijk mixbaar
-Heerlijk in water of melk
-Heerlijke milkshake smaken
Als bodybuilder wil je spiermassa, een van de beste eiwitten die je dan kunt nemen is Trophix. Het bevat de meest hoogwaardige ongedenatuureerde eiwitten, Micellar Casein, Whey Proteine en Egg Protein. Waardevolle glutamine Peptides en per dosering 5540mg BCAA´s en 11700mg EAA´s.
Exclusieve introductieprijs bij Bodyenfitshop.nl
2270 Gram (81 Shakes) 59,90 34,90!
Eind volgende week verwachten we ze weer voorradig te hebben

Nee, helaas niet. Als je een product wil met een laag lactose gehalte zou je de Isolaat Perfection kunnen nemen. Dit is een Isolaat Eiwit wat goed gefiltert is waarbij het product bijna geen koolhydraten, vetten, lactose bevat.iets bekend over de lactose? Ben gevoelig voor whey perfection..
Ik bedoelde het sarcastischUiteraard ga ik mijn best doen om dit zo goed mogelijk voor je op te lossen. Ik snap eerlijk gezegd ook niet wat de reden van retour is. Ik bel de post zo even voor je en daarna stuur ik je een PM. Ik houd je op de hoogte
Ralf
Nog altijd niks ontvangen, ondanks dat ik een mail heb ontvangen van PostNL dat ze vandaag zouden bezorgen. Op mijnpakket staat zelfs al dat ie is afgeleverd. En me whey is bijna op....!!! Help....
referentienummer: 443165
Marco

Ik zorg wel voor wat extra samples voor het ongemak.Ik heb het even voor je uitgezocht en TNT heeft hem naar ons retourgezonden. Ik ga hem gewoon opnieuw voor je versturen, dan wordt hij morgen aangeboden.Ik zorg wel voor wat extra samples voor het ongemak.
- Eldert
Heel tevreden over de supps, maar heren wel opletten met de smaken he'.
Heb weer iets ontvangen, waar de smaak niet van klopte.
Verder super service.

Aah, dat stond dinsdag idd al op mijnpakket, dat ze hem retour zouden zenden. In ieder geval bedankt voor de moeite en extra samples alvast!
Marco

Hoe komt het eigenlijk dat ieder product op jullie site het beste product is? alle whey soorten zijn nummer 1, leg eens uit.

b&fshop, hebben jullie wel is klachten gehad over stimdicks van dexaprine? zat te denken dexaprine of lipo 6 black te nemen maar dexaprine bevat 1,3dmaa en lipo 6 black bevat geranium olie. echter heb ik op internet het een en ander staan opzoeken en ik heb er niks over kunnen vinden, neem aan dat de 1,3dmaa in dit geval gelukkig niet zo zwaar gedoseerd is om een stimdick te veroorzaken ? moet mn vriendin natuurlijk ook nog tevreden houden !

Wij bieden jullie simpelweg de beste kwaliteit en daarnaast nog een scherpe prijs ook!
Dat vroeg ik niet
Bij ieder product prijzen jullie dat product aan als beste in soort, er kunnen tijdens het EK toch ook niet 10 landen Europees kampioen worden.