XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
B&F,

Hoe staan jullie tegenover het verkopen van fitness kledij? (Powerhouse Gym, Gold's Gym, World's gym,...)
Misschien een idee om aan de winkel toe te voegen? Ik woon zelf in België en veel supp winkels zijn hier niet, en winkels met gym kledij nog minder. Op het internet kan je die wel vanuit engeland ofzo laten shippen, maar volgens mij zijn ze enorm overpriced daar vergeleken met hun inkoopprijs.

Meningen?

Hebben jullie mijn betaling al binnen?
Ik heb het 2 dagen geleden besteld en betaald maar heb nog geen bevestiging dat jullie het gekd hebben en ook nog geen bevestiging dat het is verzonden.

Referentienummer: 445163

Roy

B&F,

Hoe staan jullie tegenover het verkopen van fitness kledij? (Powerhouse Gym, Gold's Gym, World's gym,...)
Misschien een idee om aan de winkel toe te voegen? Ik woon zelf in België en veel supp winkels zijn hier niet, en winkels met gym kledij nog minder. Op het internet kan je die wel vanuit engeland ofzo laten shippen, maar volgens mij zijn ze enorm overpriced daar vergeleken met hun inkoopprijs.

Meningen?
Animal Shirts staan wel in de planning. Wegens ruimte gebrek gaan we in het nieuwe pand andere lijnen oppakken. Ga ik me voor inzetten!;)
Hebben jullie mijn betaling al binnen?
Ik heb het 2 dagen geleden besteld en betaald maar heb nog geen bevestiging dat jullie het gekd hebben en ook nog geen bevestiging dat het is verzonden.

Referentienummer: 445163

Roy
Je betaling is vandaag ontvangen, hij wordt net uitgedraait door mijn collega. Morgen in huis :)

Ralf

Sinds kort gebruik ik ook het supplement Dexaprine. Met de energieboost en vetverbranding heb ik geen klachten. Ik vraag me alleen af of meerdere gebruikers last hebben van de volgende bijwerking.. Mijn penis reageerd nogal heftig op Dexaprine. Na gebruik "krimpt" mijn penis vrij heftig. Na een uur of 5 verbeterd de situatie enigszins..
Hebben meer mensen hier last van? En heeft dit mogelijk invloed op de vruchtbaarheid?
Alvast bedankt!

Sinds kort gebruik ik ook het supplement Dexaprine. Met de energieboost en vetverbranding heb ik geen klachten. Ik vraag me alleen af of meerdere gebruikers last hebben van de volgende bijwerking.. Mijn penis reageerd nogal heftig op Dexaprine. Na gebruik "krimpt" mijn penis vrij heftig. Na een uur of 5 verbeterd de situatie enigszins..
Hebben meer mensen hier last van? En heeft dit mogelijk invloed op de vruchtbaarheid?
Alvast bedankt!

Dat is het effect van de 1,3DMAA sommige mensen hebben dit heel erg, anderen wat minder.. Gelukkig is het maar tijdelijk! :)

Alvast bedankt!
Zoals je al gelezen had komt het door de geranamine. Niets ernstigs. :)
Blij dit te horen! Dat wordt meteen bestellen :p

Enig idee wanneer dit ongeveer zal zijn? Nabije toekomst of spreken we over maanden?

Grtz
Animal Shirts op korte termijn, de andere kleding begin 2013 :)

Ralf

B&F,

Tipje van de sluier met betrekking tot de nieuwe weekaanbiedingen?

Thanx.

Beste B&F heb weer wat besteld bij jullie ,

Ref: 446564

ik zou het op prijs stellen als jullie rekening houden met wat er in de opmerking staat ;) top

B&F,

Tipje van de sluier met betrekking tot de nieuwe weekaanbiedingen?

Thanx.

Trophix (prijs staat er nu al net
Amino Energy
Ultimate Creatine
Forti FX Bars

Die Trophix is trouwens wel echt een aanrader, zeker voor deze prijs:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 11:41 ----------

Beste B&F heb weer wat besteld bij jullie ,

Ref: 446564

ik zou het op prijs stellen als jullie rekening houden met wat er in de opmerking staat ;) top

Dank je, voor de order! Ik geef het nog even door.

:rocker2:Gister avond nog ff snel Whey perfection besteld & Citrulline Mallaat en krijg het binne nu en uurtje ofzo binne.. als t goed is aha. wat een goede service!

:rocker2:Gister avond nog ff snel Whey perfection besteld & Citrulline Mallaat en krijg het binne nu en uurtje ofzo binne.. als t goed is aha. wat een goede service!

Dank je!!! Jij bedankt voor de order:)

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 11:47 ----------

****TROPHIX****

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Perfect voor Bodybuilding en Dieet
-Gemaakt voor spiergroei / spiermassa!
-5.540mg BCAA per dosering
-11.700mg EAA per dosering
-Waardevolle Glutamine Peptides!
-Zeer gemakkelijk mixbaar
-Heerlijk in water of melk
-Heerlijke milkshake smaken

Als bodybuilder wil je spiermassa, een van de beste eiwitten die je dan kunt nemen is Trophix. Het bevat de meest hoogwaardige ongedenatuureerde eiwitten, Micellar Casein, Whey Proteine en Egg Protein. Waardevolle glutamine Peptides en per dosering 5540mg BCAA´s en 11700mg EAA´s.

Exclusieve introductieprijs bij Bodyenfitshop.nl
2270 Gram (81 Shakes) 59,90 34,90!

Geen probleem, meteen vaste klant geworden :)

Goed omte horen! We hopen dit zo vast te houden!

Zo is dat. Ook één van onze garanties:
"Voor 22u besteld is de volgende dag geleverd!":rolleyes::eek:

Ralf

als postnl meewerkt natuurlijk. Ik had mijn pakket zaterdag besteld en gisteren pas binnen gekregen. Was eerste keer dat het later was.

Beste B&F zojuist 2 bestellingen geplaatst, 1 met ref nr 446664 en de ander met ref nr 446675(was vergeten, vit D voor mn ma). Kun je bij die 2e bestelling een sample whey perfection doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven