Kleppertje
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij bieden jullie simpelweg de beste kwaliteit en daarnaast nog een scherpe prijs ook!
Dat vroeg ik niet
Bij ieder product prijzen jullie dat product aan als beste in soort, er kunnen tijdens het EK toch ook niet 10 landen Europees kampioen worden.
Ook op het EK het je meerdere toplanden die als erg goed worden beschouwt
- Eldert
---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 17:42 ----------
Enig idee van de weekaanbiedingen morgen?
Welke producten raden jullie aan om testosteron te verhogen (geen test boosters)?
Thnx
Je wil wel je testosteron verhogen en geen testo booster gebruiken?
- Eldert
Ja, ik vraag info omtrent verhogen met evt. vit. d3, omega 3, ...? Wat nog allemaal?![]()

De afgelopen 1/2 weken heb ik twee bestellingen gedaan, allebei netjes de volgende dag in huis!
Ik had nog een vraagje over de creatine, ik momenteel bezig met de oplaadfase. Ik kon alleen niet echt concrete informatie vinden over wanneer en i.c.m. wat wel en wat niet.
Volgens mij kon het het beste met vruchtensap of een shake met toegevoegde suikers en dan ervoor zorgen dat je genoeg (50gr.?) koolhydraten binnen een half uur binnenkrijgt. Het beste is in de ochtend, voor de training, na de training en in de avond en het liefst op een redelijke gevulde maag, klopt dit?
Kan iemand dat misschien even verhelderen?
De afgelopen 1/2 weken heb ik twee bestellingen gedaan, allebei netjes de volgende dag in huis!
Ik had nog een vraagje over de creatine, ik momenteel bezig met de oplaadfase. Ik kon alleen niet echt concrete informatie vinden over wanneer en i.c.m. wat wel en wat niet.
Volgens mij kon het het beste met vruchtensap of een shake met toegevoegde suikers en dan ervoor zorgen dat je genoeg (50gr.?) koolhydraten binnen een half uur binnenkrijgt. Het beste is in de ochtend, voor de training, na de training en in de avond en het liefst op een redelijke gevulde maag, klopt dit?
Kan iemand dat misschien even verhelderen?

Waarom eet jij met die stats rijstewafels? Kan je lekker veel eten om aan te komen.
En over die koolhydraten voor creatine hebben ze t meestal over dextrose oid.

Ter vergelijking he, 50 gram koolhydraten heb je zo binnen. Overigens eet ik alles en redelijk veel, ik kom toch niet aan.Waarom eet jij met die stats rijstewafels? Kan je lekker veel eten om aan te komen.
En over die koolhydraten voor creatine hebben ze t meestal over dextrose oid.
Ter vergelijking he, 50 gram koolhydraten heb je zo binnen. Overigens eet ik alles en redelijk veel, ik kom toch niet aan.
Maar nu even los van dat koolhydraten verhaal... Klopt het zoals ik het beschreef?
[/QUOTE]Vorige week precies om 22.00 een bestelling gedaan en de volgende dag stond de postbode al klaar met een pot eiwit. Respect voor de snelle levertijd!