Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Enig idee van de weekaanbiedingen morgen? :rolleyes:

Welke producten raden jullie aan om testosteron te verhogen (geen test boosters)?

Thnx

Wij bieden jullie simpelweg de beste kwaliteit en daarnaast nog een scherpe prijs ook! :cool:

Dat vroeg ik niet :D

Bij ieder product prijzen jullie dat product aan als beste in soort, er kunnen tijdens het EK toch ook niet 10 landen Europees kampioen worden.

Ook op het EK het je meerdere toplanden die als erg goed worden beschouwt ;)

- Eldert

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 17:42 ----------

Enig idee van de weekaanbiedingen morgen? :rolleyes:

Welke producten raden jullie aan om testosteron te verhogen (geen test boosters)?

Thnx

Je wil wel je testosteron verhogen en geen testo booster gebruiken?:)

- Eldert

Ja, ik vraag info omtrent verhogen met evt. vit. d3, omega 3, ...? Wat nog allemaal?:rolleyes:

En ZMA, of is bewezen dat het niet werkt?

ZMA werkt ik heb nog nergens gelezen dat het niet zo zijn probeer het zelf en je weet het ik ga er vanuit dat het echt wel zijn werk doet.

De afgelopen 1/2 weken heb ik twee bestellingen gedaan, allebei netjes de volgende dag in huis!

Ik had nog een vraagje over de creatine, ik momenteel bezig met de oplaadfase. Ik kon alleen niet echt concrete informatie vinden over wanneer en i.c.m. wat wel en wat niet.
Volgens mij kon het het beste met vruchtensap of een shake met toegevoegde suikers en dan ervoor zorgen dat je genoeg (50gr.?) koolhydraten binnen een half uur binnenkrijgt. Het beste is in de ochtend, voor de training, na de training en in de avond en het liefst op een redelijke gevulde maag, klopt dit?

Kan iemand dat misschien even verhelderen?

De afgelopen 1/2 weken heb ik twee bestellingen gedaan, allebei netjes de volgende dag in huis!

Ik had nog een vraagje over de creatine, ik momenteel bezig met de oplaadfase. Ik kon alleen niet echt concrete informatie vinden over wanneer en i.c.m. wat wel en wat niet.
Volgens mij kon het het beste met vruchtensap of een shake met toegevoegde suikers en dan ervoor zorgen dat je genoeg (50gr.?) koolhydraten binnen een half uur binnenkrijgt. Het beste is in de ochtend, voor de training, na de training en in de avond en het liefst op een redelijke gevulde maag, klopt dit?

Nou geen 50 gram.. Das teveel

50 gram is ook wel wat aan de hoge kant hoor;)

- Eldert

50 gram koolhydraten, he. 8 rijstewafels. Ik weet het ook niet hoor daarom vraag ik het, had zoiets gelezen. :P

Maar klopt het verder wel?

Waarom eet jij met die stats rijstewafels? Kan je lekker veel eten om aan te komen.

En over die koolhydraten voor creatine hebben ze t meestal over dextrose oid.

Waarom eet jij met die stats rijstewafels? Kan je lekker veel eten om aan te komen.

En over die koolhydraten voor creatine hebben ze t meestal over dextrose oid.
Ter vergelijking he, 50 gram koolhydraten heb je zo binnen. Overigens eet ik alles en redelijk veel, ik kom toch niet aan.

Maar nu even los van dat koolhydraten verhaal... Klopt het zoals ik het beschreef?

@Kixat
Het zou me verbazen als jij uberhaupt meer dan mij kan eten. Anatomie kan zich rustig meten aan rocket sience.

Laatst bewerkt:
Ter vergelijking he, 50 gram koolhydraten heb je zo binnen. Overigens eet ik alles en redelijk veel, ik kom toch niet aan.

Maar nu even los van dat koolhydraten verhaal... Klopt het zoals ik het beschreef?

Je eet te weinig. Het is geen rocket-science..

Je tijdstippen zijn goed hoor. Doe er gewoon een beetje dextrose bij.

Vandaag mijn bestelling binnen gekregen, erg snel.

Whey chocolate bounty gedoe. Zeer lekker.. was de cookies & cream helemaal zat na 2x 2kg potten. :p

Vorige week precies om 22.00 een bestelling gedaan en de volgende dag stond de postbode al klaar met een pot eiwit. Respect voor de snelle levertijd!

Whey chocolate bounty gedoe. Zeer lekker.. was de cookies & cream helemaal zat na 2x 2kg potten. :p[/QUOTE]

Vorige week precies om 22.00 een bestelling gedaan en de volgende dag stond de postbode al klaar met een pot eiwit. Respect voor de snelle levertijd!

Beiden dank voor jullie bestelling!:D

- Eldert

Hoi B&F,

ik wou net Whey bestellen, maar ik twijfel al een hele tijd of ik ook Vitamine D moet aanschaffen, lees veel positieve effecten.

is jullie huismerk alleen niet téveel aan Vitamine D, ik lees vaak dat 2000IU prima is, echter is die van jullie 5000IU, kan dit geen kwaad?

ik neem ook elke dag 1 pil van sport en vitaliteit, nou hoor je deze vaker te nemen, maar het geld groeit nog niet op mijn rug, dus beter 1 dan niets denk ik maar. Kan ik Vit D er gewoon bij nemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven