- Waardering
- 358
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat het even weten hoe het vandaag gegaan is, ik reken erop dat die vandaag geleverd wordt. Ik krijg meer opmerkingen over de trackandtrace maar worden vandaag wel geleverd!gister rond 4 uur nr.1 & magnificent besteld. Denk alleen niet dat ik hem vandaag binnen krijg. Zal wel aan postnl liggen denk ik![]()

Witte Chocolade zit alleen in de varietys.Heb jullie eigenlijk al losse whey sachets white chocolate? Bij mijn laatste bestellingen vroeg ik er om maar kreeg een andere (toevallig iedere keer een smaak die ik smerig vind haha)
Bedankt voor je order! Als je dat als opmerking hebt aangegeven zullen mijn collega's mijn best voor je doen! Morgen in huis!
Ralf

Vreemd...Klopt, kwam net binnen zal de track&trace wel niet goed werken. Bedankt!![]()
Maar gelukkig, het belangrijkste, direct in huis!Dat blijft helaas morgen. De pakketten worden vandaag opgehaald en morgen geleverd.Top! Ik had hem vanochtend besteld en kreeg meteen om 10:00 bericht dat hij verzonden was, zou het dan kunnen dat hij vandaag geleverd wordt of blijft dat morgen![]()
B&F wanneer krijgen jullie 'Pam Cooking spray' weer binnen?
grt

Is Pam spray zo geliefd bij de mensen, bij vrijwel elke supplementen sites zijn ze uitverkocht. Heb hem momenteel nodig tijdens m'n cut, krijg teveel vetten binnen momenteelWe zijn er mee bezig, maar dit gaat nog wel een week of 6 duren
- Eldert

Hee B&F, waar zijn jullie pillendoosjes gebleven? Ze waren toch een tijdje terug als cadeau te kiezen? Ik ben mijn oude kwijt en heb er ééntje nodig... Wil niet met een XXL pillendoos rondlopen.
Misschien een tip om ze aan het assortiment toe te voegen? Beetje extra reclame in de sportschool is altijd handig.

Hey B&F, ik zie dat MC Perfection opeens 5 euro goedkoper is?! Ik heb gisterenavond 65 euro betaald en nu is die 60 euro. Ik zie het niet in de weekaanbieding staan.

Ik had whey perfection + creapure duo besteld, nu zit er in het pakket dat ik aankrijg whey perfection + 15 sachets.
De bestelling klopt dus niet, waar moet ik dit melden of hoe word dit opgelost?
Grtz

Ben gek op de whey perfection. Snelle levering ik bestel eigenlijk al mijn suplementen bij body en fit shop.
Ben gek op de whey perfection. Snelle levering ik bestel eigenlijk al mijn suplementen bij body en fit shop.
+1 en ik er zijn er heel veel meer die daarom bestellen bij B&F.
BodyenFitshop bestaat niet voor niets al zolang.

Beste B&F zojuist 2 bestellingen geplaatst, 1 met ref nr 446664 en de ander met ref nr 446675(was vergeten, vit D voor mn ma). Kun je bij die 2e bestelling een sample whey perfection doen?
Ik heb het doorgegeven, ik ga er vanuit dat ze het voor je oppakken.
Balen want als ik ze in 1x tezamen besteld had kreeg ik wel een sample..Weer nietBalen want als ik ze in 1x tezamen besteld had kreeg ik wel een sample..

Beste B & F net netjes mijn bestelling gehad maar ik had als 3e kado in de opmerkingen aangegeven dat ik graag extra samples of een shakebeker bij zou willen hier is echter geen aandacht aan besteed![]()
Ordernr was 446738