Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb jullie eigenlijk al losse whey sachets white chocolate? Bij mijn laatste bestellingen vroeg ik er om maar kreeg een andere (toevallig iedere keer een smaak die ik smerig vind haha)

gister rond 4 uur nr.1 & magnificent besteld. Denk alleen niet dat ik hem vandaag binnen krijg. Zal wel aan postnl liggen denk ik :o
Laat het even weten hoe het vandaag gegaan is, ik reken erop dat die vandaag geleverd wordt. Ik krijg meer opmerkingen over de trackandtrace maar worden vandaag wel geleverd! :)
Heb jullie eigenlijk al losse whey sachets white chocolate? Bij mijn laatste bestellingen vroeg ik er om maar kreeg een andere (toevallig iedere keer een smaak die ik smerig vind haha)
Witte Chocolade zit alleen in de varietys.

Ralf

Klopt, kwam net binnen zal de track&trace wel niet goed werken. Bedankt!:)

Bedankt voor je order! Als je dat als opmerking hebt aangegeven zullen mijn collega's mijn best voor je doen! Morgen in huis!;)

Ralf

Top! Ik had hem vanochtend besteld en kreeg meteen om 10:00 bericht dat hij verzonden was, zou het dan kunnen dat hij vandaag geleverd wordt of blijft dat morgen :engel:

Klopt, kwam net binnen zal de track&trace wel niet goed werken. Bedankt!:)
Vreemd...:rolleyes: Maar gelukkig, het belangrijkste, direct in huis!
Top! Ik had hem vanochtend besteld en kreeg meteen om 10:00 bericht dat hij verzonden was, zou het dan kunnen dat hij vandaag geleverd wordt of blijft dat morgen :engel:
Dat blijft helaas morgen. De pakketten worden vandaag opgehaald en morgen geleverd.

Ralf

B&F wanneer krijgen jullie 'Pam Cooking spray' weer binnen?
grt

Beste body en fitshop, ik heb een zeer belangrijk vraag gesteld via PM. Zou u daar zo spoedig mogelijk op kunnen reageren?

Alvast bedankt,

We zijn er mee bezig, maar dit gaat nog wel een week of 6 duren;)

- Eldert
Is Pam spray zo geliefd bij de mensen, bij vrijwel elke supplementen sites zijn ze uitverkocht. Heb hem momenteel nodig tijdens m'n cut, krijg teveel vetten binnen momenteel:rolleyes:

bedankt voor de snelle reactie !

Hee B&F, waar zijn jullie pillendoosjes gebleven? Ze waren toch een tijdje terug als cadeau te kiezen? Ik ben mijn oude kwijt en heb er ééntje nodig... Wil niet met een XXL pillendoos rondlopen. :P

Misschien een tip om ze aan het assortiment toe te voegen? Beetje extra reclame in de sportschool is altijd handig.

Hey B&F, ik zie dat MC Perfection opeens 5 euro goedkoper is?! Ik heb gisterenavond 65 euro betaald en nu is die 60 euro. Ik zie het niet in de weekaanbieding staan.

Foute bestelling

Ik had whey perfection + creapure duo besteld, nu zit er in het pakket dat ik aankrijg whey perfection + 15 sachets.
De bestelling klopt dus niet, waar moet ik dit melden of hoe word dit opgelost? :)
Grtz

Hee B&F, waar zijn jullie pillendoosjes gebleven? Ze waren toch een tijdje terug als cadeau te kiezen? Ik ben mijn oude kwijt en heb er ééntje nodig... Wil niet met een XXL pillendoos rondlopen. :P

Misschien een tip om ze aan het assortiment toe te voegen? Beetje extra reclame in de sportschool is altijd handig.

Momenteel niet leverbaar, ze komen wel terug!:)

Hey B&F, ik zie dat MC Perfection opeens 5 euro goedkoper is?! Ik heb gisterenavond 65 euro betaald en nu is die 60 euro. Ik zie het niet in de weekaanbieding staan.

PM eventjes, dan komen we tot een oplossing;)

Ik had whey perfection + creapure duo besteld, nu zit er in het pakket dat ik aankrijg whey perfection + 15 sachets.
De bestelling klopt dus niet, waar moet ik dit melden of hoe word dit opgelost? :)
Grtz

PM je referentienummer even als je wil;)

- Eldert

Ben gek op de whey perfection. Snelle levering ik bestel eigenlijk al mijn suplementen bij body en fit shop.

Beste B & F net netjes mijn bestelling gehad maar ik had als 3e kado in de opmerkingen aangegeven dat ik graag extra samples of een shakebeker bij zou willen hier is echter geen aandacht aan besteed :(:sad:

Ordernr was 446738

Beste B & F net netjes mijn bestelling gehad maar ik had als 3e kado in de opmerkingen aangegeven dat ik graag extra samples of een shakebeker bij zou willen hier is echter geen aandacht aan besteed :(:sad:

Ordernr was 446738

Noem de volgende keer mijn naam of die van Ralf even, dan komt het 100% goed:D

- Eldert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven