Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi B&F,

ik wou net Whey bestellen, maar ik twijfel al een hele tijd of ik ook Vitamine D moet aanschaffen, lees veel positieve effecten.

is jullie huismerk alleen niet téveel aan Vitamine D, ik lees vaak dat 2000IU prima is, echter is die van jullie 5000IU, kan dit geen kwaad?

ik neem ook elke dag 1 pil van sport en vitaliteit, nou hoor je deze vaker te nemen, maar het geld groeit nog niet op mijn rug, dus beter 1 dan niets denk ik maar. Kan ik Vit D er gewoon bij nemen?

5000iu kan geen kwaad;) Vit D kan je gewoon naast je sport & vitaliteit nemen.:)

- Eldert

Laatst bewerkt:
Gaan jullie die Dedicated shirts nog verloren of hebben jullie er maar weinig haha? Zien er echt gaaf uit.

joo B&F
Hebben jullie eenzelfde product als deze: http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Multi-Pro-120-tabletten-792 ?

Ik heb al gezocht, maar kan geen multi vit. vinden gericht op bodybuilder.
En ik wil niet zo'n pack voor een maand, gewoon een pot vol pillen die ik kan gebruiken wanneer ik me er goed om voel.

joo B&F
Hebben jullie eenzelfde product als deze: http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Multi-Pro-120-tabletten-792 ?

Ik heb al gezocht, maar kan geen multi vit. vinden gericht op bodybuilder.
En ik wil niet zo'n pack voor een maand, gewoon een pot vol pillen die ik kan gebruiken wanneer ik me er goed om voel.

[Link niet meer beschikbaar] is inderdaad een prima optie hiervoor;)

- Eldert

Ik zie dat Creature - Beast Sports Nutrition uitverkocht is, komt deze nog terug in het assortiment?

Heb net een bestelling geplaatst, als jullie bovenstaande nog kunnen leveren aub laten weten voordat jullie verzenden, dan kan dat product erbij. Maak ik dat geld wel over naar jullie rekening (heb nu middels ideal betaald).

Referentie; 447361

Nee, waarschijnlijk door alle drukte enzo. Geef het volgende keer nogmaals aan en dat ik, Ralf, het moet verzamelen. Dan regel ik dat persoonlijk voor je.

Ralf

Is goeie! Die Arginine & Ornithine moet je trouwens nemen voor het slapen en voor het trainen staat op het potje.. Maar wat als ik een dag niet train? Gewoon 's ochtends bij de rest van de pillencocktail of? :D

En hoeveel pillen raden jullie aan van de Sport & vitaliteit per dag? :)

Laatst bewerkt:
b&fshop, hebben jullie wel is klachten gehad over stimdicks van dexaprine? zat te denken dexaprine of lipo 6 black te nemen maar dexaprine bevat 1,3dmaa en lipo 6 black bevat geranium olie. echter heb ik op internet het een en ander staan opzoeken en ik heb er niks over kunnen vinden, neem aan dat de 1,3dmaa in dit geval gelukkig niet zo zwaar gedoseerd is om een stimdick te veroorzaken ? moet mn vriendin natuurlijk ook nog tevreden houden !

Van dexaprine heb ik geen last van een stimdick, van de pre workout power wel.:D

Ik zie dat Creature - Beast Sports Nutrition uitverkocht is, komt deze nog terug in het assortiment?

Heb net een bestelling geplaatst, als jullie bovenstaande nog kunnen leveren aub laten weten voordat jullie verzenden, dan kan dat product erbij. Maak ik dat geld wel over naar jullie rekening (heb nu middels ideal betaald).

Referentie; 447361
Bedankt voor je bestelling. Creature duurt helaas nog even. Zodra die er weer is, geef ik het hier direct aan!:) Morgen in huis :)
Is goeie! Die Arginine & Ornithine moet je trouwens nemen voor het slapen en voor het trainen staat op het potje.. Maar wat als ik een dag niet train? Gewoon 's ochtends bij de rest van de pillencocktail of? :D

En hoeveel pillen raden jullie aan van de Sport & vitaliteit per dag? :)
Arginine & Ornithine zou ik dan inderdaad op rustdagen mooi 's ochtends nemen. Zo houd je optimaal resultaat. Wat de Sport & Vitaliteit, elke maaltijd 1 tablet en maximaal 3x daags.

Ralf

---------- Post toegevoegd Fri 8 Jun 2012 om 07:31 ----------

***WEEKAANBIEDINGEN***

Trophix **nieuw**

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2270 Gram (80 shakes) voor 34.90!

Amino Energy
30 trainingen voor 14.90!

Ultimate Creatine
500 Gram voor 14,90!

FortiFX Proteinerepen

Per Doos (12 bars) voor 19,90!

Die fortiFX repen heb ik al 2x gekocht uit voorgaande weekaanbiedingen, alleen worden ze elke keer duurder. Sowieso zijn de weekaanbiedingen niet zo spectaculair meer vind ik laatste tijd.

Die fortiFX repen heb ik al 2x gekocht uit voorgaande weekaanbiedingen, alleen worden ze elke keer duurder. Sowieso zijn de weekaanbiedingen niet zo spectaculair meer vind ik laatste tijd.
De laatste tijd worden de marges gewoon enorm klein, we doen ons best om elke keer weer leuke aanbiedingen neer te zetten. Soms is dat lastig omdat de keuze gewoon heel erg beperkt wordt gemaakt. Je wil ook niet elke week dezelfde aanbiedingen hebben, dus het is nogal puzzelen. De voorraad moet daar ook nog eens voldoende bij zijn. Wat betreft deFortiFX, deze zijn altijd dezelfde in de weekaanbieding.;)

Ralf

Beste B&F,

Met welk product uit jullie eigen range is Cytosport Muscle Milk het beste te vergelijken?

Beste B&F,

Met welk product uit jullie eigen range is Cytosport Muscle Milk het beste te vergelijken?
De Muscle Milk is een uniek product opzich, deze is lactose vrij en zitten veel vitamines en mineralen aan toegevoegd. Daarnaast is het nog een blend van verschillende soorten eiwit. Bij ons heb je dan de Afslank Eiwit (vitamines, mineralen, vezels en snelle en langzame eiwitten in een ideale verhouding).
Protein perfection is een soort gelijk product en ook een hele goede keus;)
Inderdaad, anders kom je hierop met een goede mutli.

Ralf

Net die Muscle Milk uit de OP=OP sectie besteld, met als vraag of ik een Berry Blast Whey Perfection sachet erbij kan krijgen omdat dat mijn mogelijk volgende aankoop wordt als die smaak bevalt.

Zou mooi zijn als jullie dit kunnen verzorgen!? Referentie nummer: 447491

Net die Muscle Milk uit de OP=OP sectie besteld, met als vraag of ik een Berry Blast Whey Perfection sachet erbij kan krijgen omdat dat mijn mogelijk volgende aankoop wordt als die smaak bevalt.

Zou mooi zijn als jullie dit kunnen verzorgen!? Referentie nummer: 447491
Bedankt voor je order! Als je dat als opmerking hebt aangegeven zullen mijn collega's mijn best voor je doen! Morgen in huis!;)

Ralf

gister rond 4 uur nr.1 & magnificent besteld. Denk alleen niet dat ik hem vandaag binnen krijg. Zal wel aan postnl liggen denk ik :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven