mooi, ik ben bijna door mn oude emmer heen denk nog 3 shakes ofzo![]()
Snap ik

---------- Post toegevoegd Sat 9 Jun 2012 om 13:18 ----------
Bleek nog niet verstuurd te zijn
zal dus maandag pas verstuurd worden als het dit keer wel wordt verstuurd..
Dat kan eigenlijk niet, er hangt een nummer aan dus ik denk dat degene bijna ons op kantoor " een blanco" krijgt bij Postnl. Dat wil echter niet zeggen dat er geen pakje is, dat geeft aan dat het niet via de " normale" trace te traceren is
Opnieuw versturen is prima maar het pakje moet zich wel degelijk ergens bevinden. Dat is mijn verantwoording dus dat zoek ik dan maandag zelf wel uit met Postnl. Wel ververlend inderdaad
---------- Post toegevoegd Sat 9 Jun 2012 om 13:19 ----------
Wanneer komt Groene Thee extract van het eigen merk weer terug in het assortiment?
Snel, ik hoop aankomende week nog. Zodra ik een exacte datum heb geef ik het hier meteen aan

---------- Post toegevoegd Sat 9 Jun 2012 om 13:20 ----------
Heb net een mooi bestelling geplaatst.
Enkele extra samples vn pwo's of energy/testoboosters zouden altijd welkom zijn voor een goede klant?
Referentie nummer: 448304
Dank je, voor de order! we gaan ons best weer doen!

---------- Post toegevoegd Sat 9 Jun 2012 om 13:20 ----------
Hartelijk dank voor uw bestelling!
Wij hebben uw bestelling in goede orde ontvangen, en zullen deze zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.
Een bevestiging van uw bestelling is verzonden naar uw e-mail adres.
Bestelling: 448275
Heb iets in opmerkingen gezet, moesten jullie nog dexaprine samples op overschot hebben mogen deze er altijd bij!
thanks!
Dank je, voor de Bestelling!
Mochten we ze nog hebben liggen dat zullen ze er zeker wat voor je bij doen.
---------- Post toegevoegd Sat 9 Jun 2012 om 13:23 ----------
Met alle respect, maar weet jij hoeveel berichten hier gepost worden? Het is jouw onderneming dus logisch dat jij dat allemaal leest, ik doe dat echter niet.
Kan je niet, desnoods in PM, aangeven waarom dit product (tijdelijk) niet geleverd wordt?
Bedankt voor de zeer snelle service trouwens, vandaag mn pakketje al binnenGa die sample zo tijdens het trainen gebruiken, ben benieuwd.
Ik bestel deze in de US en ben dan afhankelijk van voorraad aldaar. (niet rechtstreeks bij Beast daarvoor zijn de aantallen te klein) Ik ga aankomende week weer bestellen en zet het er dan steeds weer bij. Dan maar even hopen dat het er dan wel bij zit
Graag gedaan!
Laatst bewerkt door een moderator:

!
Iemand wil rijk worden met gratis gekregen spullen.